هربار که منو ناراحت میکنی بهت چیزی نمیگم چون گفتنش چیزی رو عوض نمیکنه، بجاش خودم خودمو ترمیم میکنم و هردفعه کمتر دوستت خواهم داشت.
امیدوارم فردا به خودم بیام و خیلی جدی شروع کنم) اگه دوست داشتید یه نیمچه دعاهم این وسط واسه من کنید بتونم موفقیت آمیز پیش برم*)))
لطفا بهم نگو چرا رنگ تیشرتت به شلوارت نمیخوره، من دارم تمام سعیم رو میکنم زنده بمونم.