صبح زود بیدار شدن با اختلاف زیادی، سختترین کار معمولیایه که هیچوقت بهش عادت نمیکنم.
عاشق مشاوره دادنم انگار خونه خودم اتیش گرفته بعد دارم سطل اب میبرم دوستم باسنشو بشوره.
جادوی ِآبی.
برای امروز هم جز درس خوندن پلنی ندارم))
امروز هم همینه🙏🏼ولی دیگه انقدر بیخوابیو نمیتونم پس؟ جهنم و ضرر میریم بخوابیم✅