جادوی ِآبی.
برای امروز هم جز درس خوندن پلنی ندارم))
امروز هم همینه🙏🏼ولی دیگه انقدر بیخوابیو نمیتونم پس؟ جهنم و ضرر میریم بخوابیم✅
کوچیک تر که بودم کتاب تاریخ دبیرستانیارو میدیدم اینجوری بودم که وا
اینو چجوری میخونن
وقتی اومدم دبیرستان فهمیدم اینو نمیخونن)) یعنی درواقع اصلا قابل خوندن نیست.