غمگینم میکند اما نمیخواهم رهایش کنم ؛ این آخرین چیزی است که در من حسی ایجاد می کند
زندگیم اینطوری شده که دلم میخواد هر چه سریعتر درسامو بخونم حداقل یه ساعت مال خودم باشم، اما واسه اجرا کردنش زیادی گشادم (گشاد مغزی یا بدنی رو نمیدونم)
.
خیلی حق بود میزارم بمونه🦧💔