دیگه به اوج مرگ و خستگی رسیدم که چهارشنبه قراره بگه سلااام زنده بمون هفته ی بعد هم بهت نیاز داریم
جادوی ِآبی.
از دختر جدید ِتوکلاسمون خوشم میاد ولی چون دوستام ازش خوششون نمیاد نمیزارن منم ازش خوشم بیاد🦧🦧نمیدونم
🦥باهاش دوست شدم ولی دیگه ازش خوشم نمیاد
بلاخره شیمی بعد از ۷ ساعت ِپی در پی تموم شد))))) دعامیکنید امتحان فردارو خوب بدم؟