جادوی ِآبی.
بلاخره شیمی بعد از ۷ ساعت ِپی در پی تموم شد))))) دعامیکنید امتحان فردارو خوب بدم؟
نسبتا خوب دادم👈🏼👉🏼ولی بی دقتی خیلی خیلی زیاد کردم
هدایت شده از -𝑨𝑬𝒊𝒅𝒊𝒔-
پاستا واقعا عجیبه. تاحالا دیدید کسی بگه من ازش بدم میاد؟ یا حتی اون لحظهای که داری پاستا میخوری هم باز دلت پاستا میخواد.