درس خوندن فقط داره جیبمو خالی،
حافظه گوشیم رو پر، کمر و گردنم رو خورد و
اوضاع روحی روانیمو داغون میکنه...
من به دنیا اومدم تا تمام آنلاین شاپ ها
و آشغال فروشیا پول در بیارن و برکت تو زندگیشون باشه
جادوی ِآبی.
ذوق و استرس از امروز برای ۱۷/۱۸ آبان که قراره بهترین روز باشه😭>
وای خیلی ذوق دارمممممممم 😭😭😭😭😭خیلی