اینکه این چندروز همش تو مدرسه ازم میپرسن «چرا انقدر ساکتی اونقدر که وجودت حس نمیشه مگه چیزی شده» یکم چیزه))
نمیدونم چه اتفاقی میفته برام ولی من این روزا یهو خیلی غمگین میشم و میخوام به زندگیم پایان بدم و فردا صبحش دوباره حالم خوبه.🤡