یه فکت هست که میگه کسایی که اتاقشون یا کلا فضای اطرافشون مرتب نیست ادمای روانی ای هستن.
این وضع لجنی که اتاق من داره فک کنم باید هرچه سریع تر تیمارستان بستری شم.
اگه روابط انسانی اینقدر پیچیده نبود ترجیح میدادم به جای گربه با آدما معاشرت کنم.
در راستای هالووین هیچ قدمی برنداشتم چون وقت نداشتم🦦وگرنه از عاشقان هالووین بودم
دنبال این بودیم ببینیم کی موتورمونو سوراخ سوراخ کرده🦦تا بلاخره امروز مجرم پیدا شد