واقعا دلم میخواست توی این پاییز یه عالمه چیزای قشنگ تجربه کنم، کارای مختص به این فصل رو انجام بدم و چس کلاسانه زندگی کنم. اما حتی برای پیوند خوردن با پتو و بالشت عزیزم هم وقت پیدا نمیکنم.
۵۰ دقیقست نشستم پای یه فیلم یک ساعته ریاضی بعد نگاه کردم دیدم فقط ۹ دقیقش گذشته))))))))))))))
معمولا اجازه میدم آدما به طور مکرر منو ناامید کنن تا لحظهی حذف کردنشون هیچ شک و تردیدی به دلم راه ندم.