فردا باز دیرتر از همیشه بیدار میشم میرم مدرسه امتحان میدم نمره ی امتحان قبلیم که تر زده میاد تا ۳ تو مدرسه جون میدم برمیگردم خونه خستم دارم نابود میشم ولی باید برای امتحان فرداش بخونم
بزور میخونم تا دوباره میشه اخرشب
اخرشب میخوابم و باز فرداش همین روند ادامه داره
جادوی ِآبی.
دوشنبه ها نحس ترینه
منفی ِزیست ، نمره ی خراب ریاضی ، تر زدن تو امتحان فیزیک، دعوا سرکلاس محیط.. اگه اینا اثباتی برای نحس بودم دوشنبه نیست پس چیه؟