بزور میخونم تا دوباره میشه اخرشب
اخرشب میخوابم و باز فرداش همین روند ادامه داره
جادوی ِآبی.
دوشنبه ها نحس ترینه
منفی ِزیست ، نمره ی خراب ریاضی ، تر زدن تو امتحان فیزیک، دعوا سرکلاس محیط.. اگه اینا اثباتی برای نحس بودم دوشنبه نیست پس چیه؟