تو یاد گرفتن درصد خلوص و استوکیومتری واقعا آدم خنگیم💀از پارسال تاحالا هنوز نفهمیدم این گور به گوری چجوری حل میشه
کره پنیر گردو + نون بربری
نه تنها صبحونه ی موردعلاقم میمونه بلکه به عنوان تک تک وعده های غذاییم میتونم بخورمش.