تو یاد گرفتن درصد خلوص و استوکیومتری واقعا آدم خنگیم💀از پارسال تاحالا هنوز نفهمیدم این گور به گوری چجوری حل میشه
کره پنیر گردو + نون بربری
نه تنها صبحونه ی موردعلاقم میمونه بلکه به عنوان تک تک وعده های غذاییم میتونم بخورمش.
جادوی ِآبی.
زندگیم از چهارشنبه تا یکشنبه بهشته بهشت.
اینکه قراره کلی سوژه جدید ببینیم خوشحالم🤣🤣🤣