جادوی ِآبی.
کاش امشب شب قبل این عکس بود))
دیدی بعضی وقتا داری خوش میگذرونی یادت میفته امروز قزاره بگذره ؟ و یجوری میشی؟
بچها من واقعا افسردگی گرفتم) دوست ندارم برگردیم برم مدرسه کاش دوباره از اول این دو روز تکرار میشد))))))))))))
جادوی ِآبی.
امروز > از ساعت ۱۰ بیدار شدن و شروع به آماده شدن تا ساعت ۶ ، آرایش و مدل موی ِبامزم ) ، لباس ِآبی ِآ
چرا هیچ عکسی از روزمرگی دیروز نذاشتی☹️
.
صبرکنید ببینم چیزی هست که قابل پخش باشه