خب؛ با فوبیای بهاری مواجه شدیم. امیدوارم واقعا سالی که نکوست از بهارش پیداست باشه، چون بهار امسال... حداقل خیلی بهتر از قبلی بود.
به یاد آوردن رنگها برام خوشایند نیست؛ ولی فکر کنم خوشحال بشم اگه تو رو با آهنگای Gigi perez، نور خورشید، روزهای دوشنبه و اسپکهای شاهکار به یاد بیارم. چون تو خب، فرق داری.