eitaa logo
کانال سیاست دشمنان مهدویت
901 دنبال‌کننده
89هزار عکس
114.2هزار ویدیو
563 فایل
پیشنهادات و انتقادات ⤵️ @seyedalii1401 سلام علیکم گرد هم جمع شده ایم تا در فتنه اکبر از یکدیگر چیزهایی یاد بگیریم و به مردم بصیرت دهیم وظیفه ما تولید محتوا ، و هوشیاری مردم در برابر فتنه های سیاسی دشمنان اسلام ومهدویت میباشد
مشاهده در ایتا
دانلود
اسرائیل مدعی ترور دو فرمانده یگان موشکی حزب الله در جنوب لبنان شد 🔹ارتش رژیم صهیونیستی بامداد شنبه مدعی شد که فرمانده یگان موشکی حزب الله به همراه جانشین وی را در جنوب لبنان ترور کرده است. 🔹به گزارش پایگاه خبری «فلسطین الیوم»، ارتش رژیم صهیونیستی نام فرمانده و جانشین یگان موشکی حزب الله را «محمد علی اسماعیل» و «حسین احمد اسماعیل» اعلام کرد. 🔹اسرائیل در ادامه نیز مدعی شد که فرماندهان میدانی و فعالان دیگری از اعضای حزب الله را نیز در جنوب لبنان حذف کرده است. 🔹حزب الله تاکنون واکنشی به ادعای جدید رژیم صهیونیستی نداشته است. ‌‌‌‌‎‌‎‌‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‎‌‌࿐჻ᭂ⸙🍃🌸🍃⸙჻ᭂ࿐ 🇵🇸🇮🇷 ☫سیاست دشمنان مهدویت @syasatmahdaviyat 🌴🕊🥀🕯🥀🕊️🌴
. ♻️ از مواضع این تیم تعجب نکنید! 🔰 حمید رسایی: تیم امور خارجه دولت پزشکیان (ظریف، عراقچی، تخت‌روانچی) دائما می‌گوید که اسرائیل می‌خواهد ما را تحریک و وارد جنگ کند ولی ما فريب نمی‌خوریم! اسم این کار را هم گذاشته‌اند ، جلو‌گیری از ورود به و ... روشن است که این حرف باطل و به جای اینکه تنش زدایی کند، تنش‌زایی می‌کند. درست مثل وقتی که در برجام هر بلایی که می‌خواستند سر ما می‌آوردند، حسن روحانی می‌گفت: حتی اگر همه از برجام خارج شوند، ما از برجام خارج نمی‌شویم! ‌‌‌‌‎‌‎‌‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‎‌‌࿐჻ᭂ⸙🍃🌸🍃⸙჻ᭂ࿐ 🇵🇸🇮🇷 ☫سیاست دشمنان مهدویت @syasatmahdaviyat 🌴🕊🥀🕯🥀🕊️🌴
💥محسن رضایی: دولت های ایران، سوریه و عراق هر چه زودتر تصمیم بگیرند 💥اسرائیل با محکوم کردن متوقف نمی شود ‌‌‌‌‎‌‎‌‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‎‌‌࿐჻ᭂ⸙🍃🌸🍃⸙჻ᭂ࿐ 🇵🇸🇮🇷 ☫سیاست دشمنان مهدویت @syasatmahdaviyat 🌴🕊🥀🕯🥀🕊️🌴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‍ 💞 سلام‌امام‌زمانم‌آرام‌جانم💞 💞دل آمده از غمت             🍃به جان ادرکنی       🌸جان آمده بر لب                    🍃الأمان ادرکنی 🍃ترسم که بمیرم و نبینم رویت     🌸یامهدی صاحب الزمان ادرکنی 🌺࿐      ┈••✾❀🌺࿐ 🌺࿐       🌸سلام مهربانان منتظر...     🍃اولین روز هفته تون... 🍃 پربرکت وزیبا...      اللهم_عجل_لولیک_الفرج 🤲 زمان _منجی _ظهور ‌‎‌‌࿐჻ᭂ⸙🍃🌸🍃⸙჻ᭂ࿐ 🇵🇸🇮🇷 ☫سیاست دشمنان مهدویت @syasatmahdaviyat 🌴🕊🥀🕯🥀🕊️🌴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‌‌‏‌🍁ســلام 💗صبح اول هفته تون بخیر 🍁بوم روزتون رنگین 💗طرح زمینه اش مهربانی 🍁لحظه هاتون 💗پراز اتفاقات قشنگ 🍂افکار بلندتان سبز 💗و دلتان به پاکی آسمان 🍁شنبه تون سرشاراز معجزه‌ی خدا 🍂 ‌‎‌‌࿐჻ᭂ⸙🍃🌸🍃⸙჻ᭂ࿐ 🇵🇸🇮🇷 ☫سیاست دشمنان مهدویت @syasatmahdaviyat 🌴🕊🥀🕯🥀🕊️🌴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✍ امیرالمومنین علی علیه السلام: شما را از دنیا برحذر می‌دارم، که دنیا، سرای خوشی و شادمانی نیست، بلکه فریبکارانه، خود را آراسته و با آراستگی و زیورش کسی را که به او بنگرد، می‌فریبد. پس دنیا را نیک بشناسید. 📚 مطالب السؤول: ص 52 ؛ بحار الأنوار: ج 78 ص 21 ح 82. 🌸 زمان ‌‎‌‌࿐჻ᭂ⸙🍃🌸🍃⸙჻ᭂ࿐ 🇵🇸🇮🇷 ☫سیاست دشمنان مهدویت @syasatmahdaviyat 🌴🕊🥀🕯🥀🕊️🌴
علی علیه السلام: هر آنچه از یاد خدا غافل کند، از ابلیس است. 📚 تنبیه الخواطر: 2/170. زمان _الَّلهُم‌عجِّل‌‌لِوَلیِڪَ‌‌الفرَج»🌸 ‌‎‌‌࿐჻ᭂ⸙🍃🌸🍃⸙჻ᭂ࿐ 🇵🇸🇮🇷 ☫سیاست دشمنان مهدویت @syasatmahdaviyat 🌴🕊🥀🕯🥀🕊️🌴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
◍⃟♥️🕊❀✾••┈┈ رسول خدا صلی الله علیه و آله: «در خانه هایی که دختر زیاد است، دائماً فرشته ها می آیند و برای پدرشان برای هر یک شبانه روز، یک سال عبادت می نویسند. کسی که چند دختر در خانه اش داشته باشد هر شبانه روز او، پاداش یک سال عبادت دارد.» . مستدرک الوسائل، ج 15، ص116 زمان ‌‎‌‌࿐჻ᭂ⸙🍃🌸🍃⸙჻ᭂ࿐ 🇵🇸🇮🇷 ☫سیاست دشمنان مهدویت @syasatmahdaviyat 🌴🕊🥀🕯🥀🕊️🌴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 اولین نعمتی که خداوند بر شیعیان ارزانی داشته چیست؟ 🌕 امام باقر علیه‌السلام فرمودند: هرکس صبح کرد و خُنکای محبت ما را در قلبش پیدا کرد، پس خدا را به اولین نعمت ها شکر کند! سوال شد اولین نعمت ها چیست؟ فرمودند: پاکیزه متولد شدن(حلال زادگی) عَنْ أَبِي جَعْفَرٍ عَلَيْهِ السَّلاَمُ قَالَ مَنْ أَصْبَحَ يَجِدُ بَرْدَ حُبِّنَا عَلَى قَلْبِهِ فَلْيَحْمَدِ اَللَّهَ عَلَى بَادِئِ اَلنِّعَمِ قِيلَ وَ مَا بَادِئُ اَلنِّعَمِ قَالَ طِيبُ اَلْمَوْلِدِ. 📗معاني الأخبار، ج ۱، ص ۱۶۱ 📗بحار الأنوار، ج ۲۷، ص ۱۴۶
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
قال الامام الباقر علیه السلام: مَنْ طَلَبَ الْعِلْمَ لِيُبَاهِيَ بِهِ الْعُلَمَاءَ أَوْ يُمَارِيَ بِهِ السّفَهَاءَ أَوْ يَصْرِفَ بِهِ وُجُوهَ النّاسِ إِلَيْهِ فَلْيَتَبَوّأْ مَقْعَدَهُ مِنَ النّارِ إِنّ الرّئَاسَةَ لَا تَصْلُحُ إِلّا لِأَهْلِهَا 🔸 مولانا امام  باقر علیه السلام: هر كه علم جويد براى اينكه به وسیله آن بر علما ببالد(خودنمایی کند) يا به وسیله آن بر سفها (افراد نادان) ستيزد يا به وسیله آن مردم را متوجه خود كند بايد آتش دوزخ را جاى نشستن خود گيرد همانا رياست جز براى اهلش شايسته نيست. 📙الكافي (ط - الإسلامية)/ج‏1/ص47/بَابُ الْمُسْتَأْكِلِ بِعِلْمِهِ وَ الْمُبَاهِي بِهِ‌/ح6
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
❌📛 از همه چيز جداست نه به وسيله فاصله مكانى و در همه چيز اندر است نه بر وجه آميختگى با آنها... قَالَ سَیّدُنا و مَولانا امِيرُ الْمُؤْمِنِين علی بن ابی طالب‏ صلوات الله علیه فی خطبته المعروفة بالوسيلة: الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي أَعْدَمَ الْأَوْهَامَ أَنْ تَنَالَ إِلَّا وُجُودَهُ وَ حَجَبَ الْعُقُولَ أَنْ تَخَالَ ذَاتَهُ لِامْتِنَاعِهَا مِنَ الشَّبَهِ وَ التَّشَاكُلِ بَلْ هُوَ الَّذِي لَا يَتَفَاوَتُ ذَاتُهُ وَ لَا يَتَبَعَّضُ بِتَجْزِئَةِ الْعَدَدِ فِي كَمَالِهِ فَارَقَ الْأَشْيَاءَ لَا بِاخْتِلَافِ الْأَمَاكِنِ وَ يَكُونُ فِيهَا لَا عَلَى الْمُمَازَجَةِ وَ عَلِمَهَا لَا بِأَدَاةٍ لَا يَكُونُ الْعِلْمُ إِلَّا بِهَا وَ لَيْسَ بَيْنَهُ وَ بَيْنَ مَعْلُومِهِ عِلْمُ غَيْرِهِ كَانَ عَالِماً لِمَعْلُومِهِ إِنْ قِيلَ كَانَ فَعَلَى تَأْوِيلِ أَزَلِيَّةِ الْوُجُودِ وَ إِنْ قِيلَ لَمْ يَزَلْ فَعَلَى تَأْوِيلِ نَفْيِ الْعَدَمِ فَسُبْحَانَهُ وَ تَعَالَى عَنْ قَوْلِ مَنْ عَبَدَ سِوَاهُ فَاتَّخَذَ إِلَهاً غَيْرَهُ عُلُوّاً كَبِيراً حضرت آقا امیرالمومنین علی بن ابی طالب صلوات الله علیه: سپاس خدايى را كه پندارها را از اينكه به چيزى جز وجود او دست يابند در بند كرده و همه خردها را از اينكه در باره ذات او خيال پردازى نمايند در پرده نگه داشته است؛ زيرا از همانندى و هم شكلى بر فراز است؛ بلكه او همان هستى محض است كه در حقيقتِ ذاتش تفاوتى نيست و در صفات كمالش به جزء جزء شدن بخش پذير نيست. از همه چيز جداست نه به وسيله فاصله مكانى و در همه چيز اندر است نه بر وجه آميختگى با آنها. دانش او به ابزار نيست، دانش او به خود ذات است. ميان او و معلوم او، واسطه اى وجود ندارد كه به وسيله آن به معلوم خود دانا شده باشد. اگر گفته شود «بوده» به اين معنى است كه وجودش است و اگر گفته شود «هميشه هست» به اين معنى است كه نيستى در او راهى ندارد؛ پس منزّه و متعالى باد خدا از گفته آن كه جز او را پرستد و معبود جز او گيرد. 📓تحف العقول، النص، ص: 92 - خطبته المعروفة بالوسيلة
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📛❌❌📛 خداوند متعال حد ندارد؛ مکان ندارد؛ زمان ندارد بلکه خالق همه ی این هاست و افعال او برای تفهیم خلق است قَالَ سَیّدُنا و مَولانا امِيرُ الْمُؤْمِنِين علی بن ابی طالب‏ صلوات الله علیه: أَسْمَاؤُهُ تَعْبِيرٌ وَ أَفْعَالُهُ تَفْهِيمٌ وَ ذَاتُهُ حَقِيقَةٌ وَ كُنْهُهُ تَفْرِقَةٌ بَيْنَهُ وَ بَيْنَ خَلْقِهِ قَدْ جَهِلَ اللَّهَ مَنِ اسْتَوْصَفَهُ وَ تَعَدَّاهُ مَنْ مَثَّلَهُ وَ أَخْطَأَهُ مَنِ اكْتَنَهَهُ فَمَنْ قَالَ أَيْنَ فَقَدْ بَوَّأَهُ وَ مَنْ قَالَ فِيمَ فَقَدْ ضَمَّنَهُ وَ مَنْ قَالَ إِلَامَ فَقَدْ نَهَّاهُ وَ مَنْ قَالَ لِمَ فَقَدْ عَلَّلَهُ وَ مَنْ قَالَ كَيْفَ فَقَدْ شَبَّهَهُ وَ مَنْ قَالَ إِذْ فَقَدْ وَقَّتَهُ وَ مَنْ قَالَ حَتَّى فَقَدْ غَيَّاهُ وَ مَنْ غَيَّاهُ فَقَدْ جَزَّأَهُ وَ مَنْ جَزَّأَهُ فَقَدْ وَصَفَهُ وَ مَنْ وَصَفَهُ فَقَدْ أَلْحَدَ فِيهِ وَ مَنْ بَعَّضَهُ فَقَدْ عَدَلَ عَنْهُ حضرت آقا امیرالمومنین علی بن ابی طالب صلوات الله علیه: نامهاي خداوند نمايانگر اوست و كارهايش براى فهمانيدن وجود او. ذاتش حقيقت محض است و كُنه او فرق بين وى و آفريدگان اوست. هر كس براى خدا صفتى خواسته [در واقع‏] خدا را نشناخته و هر كس براى خدا مانندى پنداشته از او درگذشته و هر كس در جستجوى كنه او برآمده به خطا رفته است. هر كس گويد كه وى در كجاست، جايگاهى برايش پنداشته و هر كس گفته در چيست، او را در چيزى گنجانيده و هر كس گفته تا چه چيز است، به نهايت او قايل شده و هر كس گويد: چرا هست، برايش علّتى تراشيده و هر كس گويد: چگونه است، او را تشبيه كرده و هر كس گويد: از چه زمانى بوده، براى او وقتى در نظر گرفته و هر كس گويد: تا چه زمانى خواهد بود، براى او پايانى تصوّر كرده و هر كس پايانى براى او بپندارد براى او جزء قايل شده و هر كس او را تجزيه پذير بداند، وصف پذير دانسته و هر كه وصف پذيرش بپندارد در باره او ناروا گفته و هر كس او را چند پاره پنداشته از او روگردانده است. 📚تحف العقول، النص، ص: 63 - خطبته في إخلاص التوحيد الإحتجاج (طبرسي)، ج‏2، ص: 399