eitaa logo
206 دنبال‌کننده
27 عکس
23 ویدیو
0 فایل
و دلت مرگ بخواهد و مرگ هی ناز کند؛) 1405/3/23 Me; @So_IaIe
مشاهده در ایتا
دانلود
تو هر کاری هم بکنی یکی میاد جایگزینت میشه!🚷🗣
340.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اعتماد همچیو میگ..اد !💔
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از زندگی جوون های ایرانی
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من و تو در آینده اگه روزگار گند نمیزد به همچی.💔
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
زندگی آن قدر که ما تصور می کنیم یک حرکت رو به جلو نیست؛ بلکه یک انباشت تدریجی است. ما در طول سالها لایه هایی از خودمان را بر روی هم می چینیم درست مثل لایه های رسوب در کف یک دریاچه ی ساکن هر حادثه هر لبخندی که رنگ باخت و هر نگاهی که در تاریکی یک شب تنها گم شد یک لایه ی جدید می سازد. وقتی به تنهایی در اتاقی می نشینید که چراغ هایش نیمه روشن است، ناگهان متوجه می شوید که اشیاء اطرافتان دیگر بیجان نیستند. آنها شاهدان بی صدای ما هستند. آن ساعت قدیمی که روی دیوار میتید دیگر فقط زمان را اعلام نمی کند؛ او دارد ضرب آهنگ تمام لحظاتی را که در این اتاق سپری شده بازگو می کند. او دارد میگوید: «من اینجا بودم وقتی تو گریستی و من اینجا بودم وقتی تو به این خنده کردی قدیمی می روید، در استخوان هایتان میپیچد هرگز واقعاً زندگی نکرده ایم. باشد. ما همیشه در جستجوی چیزی هستیم که ماندگار باشد. به دنبال ساختن بناهایی بزرگ یا نوشتن نام هایی که بر سنگ تاریخ حک شود. اما حقیقت عمیق تر در همین ریزه ها پنهان است. در بوی کاغذهای کهنه در طعم تلخ قهوه ای که در دهان باقی مانده در آن حس مبهمی که وقتی به یک خیابان غم واقعی از جنس گریه و زاری نیست؛ گریه یک تخلیه ی ناگهانی است، اما غم اصیل، مثل یک دم» است؛ نفسی که نمی شود بیرون داد. غمی که در ریه ها می ماند و به آرامی تمام رنگهای دنیا را به خاکستری می گرایند. این غم نه دشمن ماست و نه غریبه؛ این غم در واقع قیمت» دوست داشتن است. اگر نمی توانستیم برای چیزی یا کسی دلتنگ شویم یعنی ما در میانه ی این همه غبار، هنوز هم سعی میکنیم زیباترین لباسها را بپوشیم و با عطر خوش به دیدار روز برویم. این یک ریاکاری نیست؛ این یک مقاومت» است. مقاومت در برابر پوچی ما با هر قدمی که در این مسیر پر از ردیا می زنیم داریم می گوییم: «من هستم من رنج کشیده ام و من هنوز هم بوی زندگی را میفهمم حتی اگر این بو بوی باران روی خاک مرده هر کسی که از اینجا می گذرد، ردپایی از خود به جا می گذارد. برخی ردها در خاک بیرون و برخی ردها در اعماق جان آدم های دیگری شاید تو هیچ وقت ندانی که یک کلمه ی از فتن به منبع گذرا چگونه در قلب کسی دیگر، مثل یک دانه در خاک ریشه دوانده و حالا به یک جنگل پر از خاطره تبدیل شده است. https://eitaa.com/synvhorerreq
خیلی وقته ندارم به هیچ łove اعتقاد .🚷