eitaa logo
مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
1.7هزار دنبال‌کننده
6.4هزار عکس
8.8هزار ویدیو
161 فایل
آنچه یک مدیر فرهنگی در جهاد تبیین به آن نیاز دارد مدیر کانال: @Mojtabapnah تبادل لینک: @admin_abes پخش زنده اینترنتی ٨:٣٠ صبح دوشنبه‌ها: Aparat.com/taali_tv/live
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴⚡️تغییر ریل مدیریت فرهنگ عمومی جامعه یا برندسازی ملی؟! 🔺استقبال مردمی و برگزاری موفق راهپیمایی ده کیلومتری غدیر یک نشانه بزرگ برای تغییر ریل مدیریت فرهنگ عمومی جامعه است. و مسئولین محترم هرچند دیر بالاخره به ضرورت شادی جمعی برای اقشار مردم و بخصوص کودکان رسیدند. 🔺مسئولین نیاز مبرم جامعه و نسل های جدید به شادی جمعی را درک کنند و صرفا به شوآف سالانه برای گزارش سازی قناعت نکنند؛ این تجربه را مدل کرده و با اصلاحات و بهبود آن از هم اکنون بصورت فصلی برای عید مبعث؛ نیمه شعبان... در مسیر امام حسین تا آزادی آن را مستمرا تکرار کنند. (این مدل برای شهرهای دیگر نیز اجرا شود.) 🔺تداوم؛ باعث عمق بخشی و رشد کیفی این رویدادها می شود. وجه مردمی آن و حضور اقشار متنوع (حتی ۱۰ تا ۱۵ درصد بدون حجاب) بسیار جالب و دشمن ایران سوز بود. ✔️🔺مغرضین به بهانه واهی زباله و یا ترافیک در روز جمعه! تلاش می‌کنند خشم خود را از حضور ۴ میلیونی تهرانی ها خالی کنند که هرچه بیشتر بر آن پافشاری کنند حداقل در مقطع زمانی فعلی بیشتر خواهند سوخت. 🔺به مانند عمودهای راهپیمایی اربعین هر هیئت مذهبی، به همراه کلیه تشکل های خیریه، دانشجویی و مردم نهاد رسمی فضایی را بصورت دائمی برای ارائه خدمات و تعامل داشته باشد تا با توجه به ویژگی های کالبدی برای آن در طول سال برنامه ریزی و در رویدادها اجرا کنند. 🔺حضور گروه‌های با کیفیت هنرمندان اقوام و گروه های نمایش و موسیقایی فرهنگ های ایرانی باید در جشن بیشتر و با کیفیت بهتر برجسته سازی شود. 🔺برنامه‌های دقیق همه غرفه‌های  مستقر در طول مسیر بایستی پیش از رویداد از طریق سایت و رسانه های اجتماعی اطلاع رسانی شود تا جمعیت در رویدادهای آتی با هدفمندی و متناسب با علاقه خود حاضر شود‌. 🔺دو یا سه لوکیشن (میدان آزادی؛ میدان امام حسین؛ میدان انقلاب و میدان فردوسی به محل ارائه کنسرت ها و گردهمایی خواننده ها و چهره های ملی و حتی جهانی برای اجرا تبدیل شود‌. 🔺بر نحوه بازنمایی رسانه‌ای آن در فضای بین الملل برای مقابله با ایران هراسی و شیعه هراسی در کشورهای مسلمان برنامه ریزی شود. و آن را به یک جاذبه گردشگری برای معرفی و برندینگ ایران تبدیل کنند. 🔺با توجه به حجم نذورات؛ نظافت مسیر کاملا قابل قبول بود. 2 تا 4 ساعت بعد از پایان مراسم نیز کلیه معابر پاکسازی و نظافت شده بود؛ اما با راه اندازی کمپین های محیط زیستی و جمع آوری زباله ها در حین برگزاری می توان رفتارسازی و فرهنگ سازی  محیط زیست را نیز در این رویداد ترویج کرد. 🔺در پایان مجدد تاکید می شود استقبالی که این سالهای اخیر در سرودهایی مانند سلام فرمانده و رویداد غدیر دیده شد؛ نشان میدهد که باید دوران جدیدی از مدیریت فرهنگی با محوریت نشاط اجتماعی و شادی دسته جمعی آغاز شود. مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
10.71M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴⚡️تهران میزبان بزرگترین جشن غدیر تاریخ 🔺تهران دیشب سراسر شور و غوغا بود؛ از موکب‌های پذیرایی بزرگ و کوچک مردمی تا نورافشانی و بازی و تفریح بچه ها و مخصوصا خوشحالی خانواده ها 🔺لحظاتی شیرین و امیدآفرین از مهمونی ده کیلومتری؛ ایران، تهران، غدیر۱۴۰۲ مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
19.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴⚡️پیاده‌روی اربعین، الگوی جشن 10 کیلومتری غدیر 🔊 ساسان زارع (دبیر ستاد مردمی برگزاری مهمانی بزرگ غدیر): 🔺مهمانی 10 کیلومتری غدیر، کپی برداری از گردهمایی بزرگ اربعین حسینی است که در قالب شادی و نشاط عمومی اجرایی شده است. 🔺سال گذشته 600 هیئت مذهبی، پایگاه‌های بسیج و انواع سازمان‌های مردم نهاد مردمی پای کار آمدند. 🔺امسال، اتفاقی که رخ داد از نظر میزبانی مردمی، شوکه‌کننده بود زیرا هزاران نفر برای این کار داوطلب شده بودند. مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
8.88M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴⚡️نوجوانی که موبایلش را فروخت تا میزبان جشن غدیر باشد 🔊 ساسان زارع (دبیر ستاد مردمی برگزاری مهمانی بزرگ غدیر): 🔺خانمی آمده بود و می‌گفت فرزند یتیم من با پولی که جمع کرده و بخشی از آن پول کار کرده خودش است، یک گوشی تلفن همراه تهیه کرده، حالا همان را فروخته تا یکی از میزبانان مهمانی 10 کیلومتری غدیر باشد. 🔺433 هزار نفر در تهران، امسال میزبان جشن میلیونی غدیر بودند، رقمی سه برابر سال گذشته... مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
8.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴⚡️، رعيّـتِ من شهـروند دولت موسی بن جعفرم دنـبال هيـچ فرقه و حذبی نميروم در حيطه ولايت موسی بن جعفرم مأمومم و به كوری مأمون پرست ها دل داده ي امامت موسی بن جعفرم در اوج فقـر رو به سُليمان نميزنـم وقتی گدای ساحت موسی بن جعفرم هم شـغل با مَنند تـمام ملائكـه مشغول تا به خدمت موسی بن جعفرم امروز، زير سايه الطـاف دخترش در حشر،جـزو أُمّت موسی بن جعفرم با اين حسين گفتن و زينب شنـيدنم پيوسته در حمايت موسی بن جعفرم مديون شدن به مردم دنيا بُـود گِـران بر من كه زير منّت موسی بن جعفرم با اينكه خاك پاي سگش هم نمیشوم دربست وقفِ خدمت موسی بن جعفرم دارم هـوای ديـدن بابُ المراد را چشم انتظار دعوت موسی بن جعفرم ديديد اگـر كه بعد غديرم هـنوز شــاد خوشحال از ولادت موسی بن جعفرم بعد از غدير اگر كه به پر زدم چون تشنه كرامت موسی بن جعفرم يوسف ميا به جلوه‌گری پيش من كه من ديوانه ملاحـت موسی بن جعفرم گر پشت هم به كعبه كنم روبه قبله ام وقتی كه در زيارت موسی بن جعفرم در آرزوی بنده ي صالح شدن، مدام محـتاج استعـانت موسی بن جعفرم از اينكه با امام رضا آشنا شـدم ممنون لطف حضرت موسی بن جعفرم حتّی برای قاتل خود نيز بد نخواست حيران صبر و طاقت موسی بن جعفرم هم سينه چاك روضه بابُ الحوائجم هم كشته مصيبت موسی بن جعفرم از روی لاله گون شده‌ام در غمش بفهم خونين دل از شهادت موسی بن جعفرم آن ساق پای خُرد شده شاهد است كه من داغـدار غـربت موسی بن جعفرم ⚡️ابواء نام روستایی بين مكه و مدينه است كه محلّ ولادت امام هفتم است. ✍ محمد قاسمی مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
20.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴⚡️از ماجرای برده خانگی چه می‌دانید؟ 🔺این فیلم را ببینید تا بردگان خانگی را بشناسید ... مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
🔴⚡️۱۰ کشور که دارای بیشترین تعداد دانشگاه هستند 🔺رتبه اول ایران در این رنکینگ با در نظرگرفتن نسبت دانشگاه به جمعیت مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
🔴⚡️فرار مریم رجوی از ترس پلیس آلبانی! 🔺طبق اعلام منابع موثق مریم رجوی از ترس دستگیری توسط پلیس آلبانی از این کشور به فرانسه متواری شده است! 🔺طبق اخبار رسیده پس از اینکه تعدادی از نیروهای پلیس آلبانی توسط منافقین مورد حمله قرار گرفتند، این کشور برای تعدادی از اعضای سیاسی و کادر رهبری منافقین، پرونده کیفری تشکیل داده و در صدد دستگیری ایشان می باشد. فرار مریم رجوی به فرانسه نیز به همین دلیل بوده است! مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
هدایت شده از harizavi_ir
45.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 دعوت قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی از هیئتی ها برای پوشش بیمه ای مسئولیت هیئات 🔸 به گزارش روابط‌عمومی بنیاد دعبل خزاعی، حجت الاسلام والمسلمین حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با توجه به در پیش بودن ایام عزای حسینی از همه خادمین آستان اهل بیت و کسانی که برای احیای امر دین قدم برمی‌دارند، دعوت کرد تا به منظور بهره مندی از بیمه ی مسئولیت هیئت، به سامانه‌ی بیرق خدمات بپیوندند. ——————————————— 🔊 کانال رسمی @harizavi_ir —————————————
🔴⚡️تا جهان هست و تا نفس باقیست؛ ما فقط محو تو ایم... حلقه را کوبیدم و اعجاز را آغاز کرد در به رویم حضرتِ موسی بن جعفر(ع) باز کرد با تبسم بی گلایه با صفا بی ادّعا مثل هر دفعه فقط لطف و کرم آغاز کرد سائلانه آمدم جانانه تحویلم گرفت گوشه ای از چشم خود را کار راه‌انداز کرد باز هم با دست خالی سر به زانو داشتم دست هایم را گرفت و باز هم اعجاز کرد بد به حال هر کسی که بخل کرد و با غرور رو نزد بر این امام مهربان و ناز کرد این منِ بی آبرو محض طوافش هفت بار عشقِ مادر زاد را بر ساحتش ابراز کرد دل کبوتر شد به قصد کاظمین و باز هم... چند «یا باب الحوائج» گفتم و پرواز کرد! ✍ مرضیه عاطفی مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
🔴⚡️چرا جامعه ایرانی با مداخله فرهنگی حاکمیت هم افزایی می کند؟ 🔺خشکاندن جوشش های محلی، جشن های خُرد و ضیافت های خودجوش در قبال برپایی مهمانی متمرکز، خیابانی و کیلومتری غدیر، یکی از ایرادات ناصحانه ای بود که سال گذشته در نشست ها و جلسات ارزیابی مهمانی ده کیلومتری غدیر بارها از سوی ناقدین مورد طرح قرار می گرفت و این رویداد را از حیث ماهوی منافی رویکردهای مردمی و فولکلور انقلاب در ساحت فرهنگی قلمداد می نمود. 🔺این نقد با پیش فرض‌های نظری پیرامون نسبت دولت – ملت یا نسبت بخش عمومی - بخش دولتی منطقی و معقول به نظر می رسد، در واقع در شرایطی که حاکمیت با اتکا به منابع رسانه ای و هژمونیک خود در صدد خلق یک رویداد متمرکز برمی آید طبیعی است که جریان های توده ای خود را به حاشیه کشانده و ارضای تمنیات خود را در این وادی به ابزارهای رسمی واگذار می نمایند. اما رخدادهای روزهای گذشته حاکی از واکنش بسیار متفاوت جامعه ایران در مشارکت برای بزرگداشت واقعه غدیر بود. 🔺تقریبا عمده مشاهدات و گزارشات از سراسر کشور حاکی از ضریب یافتن موضوع بزرگداشت عید غدیر در مناسبات ایرانیان شده است. مواجهه حاکمیت با این موضوع در ابعاد یک "رویداد ملی خیابانی" به صورت معناداری زمینه را برای فعال سازی استعدادهای فرهنگی ایرانی فراهم آورد. فارغ از مشارکت یدی و مالی ده ها هزار نفر در محدوده ده کیلومتری، بسیاری از روستاها، محلات، کوچه پس کوچه ها، دکان ها، بازارها، خانه ها و محافل خُرد بستری برای ابراز ارادت و عشق متمایز به ساحت امیرالمومنین شده بود. و بدین ترتیب برخلاف انتظار جامعه شناختی، واکنش انسان ایرانی به مداخله حاکمیت انفعالی و عقب نشینانه نبوده و با پیشروی او هم به میدان داری خود ضریب داده است و مناسبات خود با این سیاست را در قالبی هم افزا صورت بندی کرده است. 🔺با این فرض رواست که خود را در مقام پاسخ به این پرسش انتقادی قرار دهیم که؛ اسباب و زمینه های این عکس العمل نامتعارف چه می تواند باشد؟ به طور کلی سابقه اجتماعی ما حکایتگر گرامیداشت غیرعمومی، نحیف و طبقه ای در ازای عید ولایت بود و از ابتدای انقلاب و حتی پیش از آن، با آن که مسأله غدیر به لحاظ اعتقادی، کلامی و ایدئولوژیک جایگاه ویژه‌ و هویت بخشی در اذهان ایرانیان داشته اما هیچگاه در زمره یک جشن ملی ظهور نیافته و در واقع فاصله‌ روشنی میان فرهنگ ذهنی و فرهنگ عینی ایرانیان در ازای این سوژه برقرار بوده است. لذا تنها نیروی اجتماعی که توانایی ایجاد چنین تحولی را داشته؛ تغییر سیاست حاکمیت در تعامل با این پدیده بوده است. ⚡️کارایی این سیاست از سه منظر قابل فهم است؛ 🔺منظر اول: ما در حال زیست در یک جامعه رسانه ای هستیم، در این جامعه موضوعی که واجد هویت رسانه ای نباشد قابلیت ورود به خیال اجتماعی را نخواهد داشت. این خصیصه دلالتی به برساختی شدن واقعیت ندارد بلکه نحوه تعاملات ذهنی و وجودی انسان در این جامعه به نحوی است که حضور رسانه ای را بخشی از ماهیت یک پدیده جمعی – اجتماعی می داند و در این شرایط اگر یک سوژه فاقد وجود رسانه ای باشد فاقد وجود اجتماعی خواهد بود. پرداختن به تعظیم غدیر در ابعاد یک "رویداد ملی خیابانی" زمینه ای فراهم آورد تا بشدت رسانه پذیر شود و از این رهگذر مراوده ایرانیان با این مقوله را به کلی متفاوت نماید. با این فرض اگر حاکمیت به جای این سیاست، امکانات خود را مصروف حمایت از خرده فعالیت های محلی و لوکال می نمود این سوژه هیچگاه واجد چنین هویت رسانه ای نمی شد و در ساحت رفتاری ایرانیان منشأ دگرگونی نمی گردید. 🔺منظر دوم: این سیاست مبتنی بر استانداردهای ملی بوده است. اگر یک موضوع بخواهد در قامت یک سوژه به شادی ملی، ترس ملی، اندوه ملی یا عزت ملی مبدل شود می باید خود را در چارچوب های ملی بازتولید نماید. کلان شهر، پایتخت، میلیونی و خیابان از نمودهای ویژه امر ملی است و بعید است که یک معنا توانائی این را داشته باشد که خود را در هیئتی کوتاه یا کوچکتراز این به حد ملی برساند. 🔺منظر سوم: حاکمیت دینی در انظار عمومی ایرانیان همان نهاد اجتماعی دین است که موفق به کسب قدرت سیاسی شده و در جایگاه حکمرانی قرار گرفته لذا تعیین مناسبات جامعه با مقولات دینی و مذهبی شدیداً به سبک تعامل حاکمیت با این موضوعات وابسته است. در واقع سبک مواجهه ملت ایران با جمهوری اسلامی خارج از نسبت دولت – ملت مدرن است. جامعه ایران دینداری خود را منطبق بر تقریر حاکمیت قرار داده و با لحاظ این خصیصه طبیعی است که شدت یافتن التفات نظام حکمرانی به یک معنا یا واقعه ی دینی موجبات تشدید توجهات عمومی به آن موضوع را به همراه خواهد داشت و طبیعتاً این ملازمه در امور غیرمذهبی، غیر معنوی و غیر دینی جاری نخواهد بود. ✍ مهدی افراز مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی