eitaa logo
تاملات حقوقی
458 دنبال‌کننده
7.3هزار عکس
3.5هزار ویدیو
383 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
💐انتشار شماره جدید کیهان فرهنگی ❇️تازه‌ترین شماره کیهان فرهنگی با موضوعات متنوعی همچون «نخبگان تراز و فلسفه وجودی نظام»، در خصوص الزامات گزینش کارگزاران و چینش اعضای هیات وزیران، و نسبت آن با فلسفه وجودی نظام جمهوری اسلامی، «پیام تراز انقلاب و برخوردهای ناتراز» بقلم استاد قلم حسین شریعتمداری، «سیاست‌های کلی نظام و صدرنشینی قاعده برتر» بقلم حمیدرضا سلیمی، ایران «قوی یا ضعیف سازی ایران؟» نوشته استاد محمد ایمانی، «حکمرانی بشری» نوشته محمدکاظم انبارلویی، «اسلام‌ستیزی در پوشش مدرن‌سازی نظام آموزشی» بقلم حجت الاسلام والمسلمین میلاد آهنگر، «ولایت مرگ‌ناپذیر است»، «هویت دینی استعمارشناسی ایرانی بقلم دکتر موسی نجفی»، «سه ضلع مغفول در منطق حکمرانی اسلامی» نوشته حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی افضلی و نیز .... چاپ و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.
23.13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از وقتی که این فیلم منتشر شده، هواداران ظریف و روحانی به شدت عصبانی و در حال فحاشی در شبکه های اجتماعی هستند. البته طبیعی است ، چون پاسخی برای این سخنان دقیق و منطقی ندارند. اصلا مگر کسی میتواند از عملکرد ظریف از جمله بند ۳۷ برجام دفاع کند؟ 🇮🇷https://eitaa.com/naghdemashhorat
طلیعه نهایی دکتر اصلانی.docx
29.5K
💐« » سرمقاله شماره جدید کیهان فرهنگی با اشاره به فرازهایی از نهج‌البلاغه امیرالمؤمنین ع یا «»،فرایند قانونی و الزامات چینش وزرا در دولت چهاردهم توسط رئیس جمهور تحت نظارت مجلس شورای اسلامی را مورد تحلیل قرار داده است. ⭕️فرازی از آن: «اقتدار و کارآمدی قوه مجریه و ریاست محترم جمهور در همه دوران‌ها، منوط و متوقف بر اقتدار و کارآمدی مجلس شورای اسلامی بوده و خواهد بود و ضعف دولت نیز ناشی از ضعف مجلس شورای اسلامی است. هیچ رئیس جمهوری بدون مجموعه ای از همکاران قوی و کارآمد و کاردان و معتقد و دارای صلاحیت نمی‌تواند از موفقیت برخوردار شود. گزینش همه کارگزاران سیاسی دقیقا منطبق بر ارزش‌ها و آرمان‌ها یا که نقطه مرکزی و محل تلاقی و تنظیم‌گر و انسجام‌بخش تمام اجزا و مؤلفه‌های آن است، صورت می گیرد. چینش نامطلوب وزیران و معاونان، ناسازگار با این فلسفه وجودی، خدای ناکرده می‌تواند این موفقیت را به شکست مبدل سازد که طبعا"همکاران ناکارآمد، بی تجربه، بی‌اعتقاد یا کم اعتقاد و یا بی ایمان به فلسفه وجودی نظام سیاسی و آرمان‌ها و اهداف آن در این شکست تأثیر تام دارند. نبود انسجام در هیئت وزیران و ترکیب ناصحیح آن نیز می‌تواند مزید بر علت شود.» «نمی‌توان به وزیرانی ضعیف و ناکارامد رأی داد ، دولتی ضعیف و ناکارامد روی کار آورد ودر ادامه بر آن نیز نظارت نکرد ، سپس فرافکنی نمود و قصور و تقصیر را به گردن فرد یا نهاد دیگری انداخت و از زیر بار مسئولیت گریخت.» ❇️تازه‌ترین شماره با موضوعات متنوع در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.
💡 . رهبر حکیم انقلاب حدود یکسال پس از روی کار آمدن دولت اصلاحات و زمزمه‌هایی مبنی بر در سخنرانی ۷۹/۴/۱۹ فرمودند: 📌 بنده به‌عنوان کسی که از اوّلِ این انقلاب تا امروز در مسائل گوناگون و در عرصه‌های مختلفِ این نظام، با جوانب و جریان‌های گوناگون مواجه بوده‌ام؛ هم آدم‌ها را می‌شناسم، هم حرف‌ها را می‌شناسم و هم با تبلیغات رسانه‌ای دنیا آشنا هستم؛ به یک رسیده‌ام که به‌طور خلاصه این است: یک طرح همه جانبه آمریکایی برای فروپاشی نظام جمهوری اسلامی طراحی شد و جوانب آن از همه جهت سنجیده شد. این طرح، است از آنچه که در فروپاشی اتّحاد جماهیر شوروی اتفاق افتاد. به‌نظر خودشان می‌خواهند همان طرح را در ایران اجرا کنند... دشمن در چند مورد کردند: 🔺اشتباه اول‌شان این است که آقای خاتمی، گورباچف نیست. 🔺اشتباه دوم‌شان این است که . 🔺اشتباه سوم‌شان این است که جمهوری اسلامی، نظام دیکتاتوری پرولتاریا نیست. 🔺اشتباه چهارم‌شان این است که ، شوروىِ متشکل از سرزمین‌های به هم سنجاق شده نیست. 🔺اشتباه پنجم‌شان این است که نقش بی‌بدیل و معنوی در ایران، شوخی نیست. 🔹متن کامل بیانات در آدرس زیر 👇 https://farsi.khamenei.ir/amp-content?id=3016 💢یادمان شهدای نجف آباد💢 | ایتا |
⭕️عزاداری با ارتکاب جرم یا حرام؟! حضور گناه‌کار در مراسم عزاداری و اماکن متبرکه مذهبی نه تنها ممنوع و قبیح نیست و کسی از آن جلوگیری نکرده و نمی کند و نباید بکند بلکه بسیار خوب بوده و است.زیرا چه بسیار گناه‌کارانی که در اثر شرکت در این‌گونه مراسم و اماکن مذهبی هدایت شدند اما این به معنای مجاز بودن آنها به ارتکاب حرام و خلاف شرع در آنها نبوده و نیست. 📌شرکت گناهکار ومجرم اعم از عرق خور و قمار‌باز و زناکار و کاشف حجاب در عزاداری و اماکن مذهبی بر روی چشمان ماست اما نه برای ارتکاب اعمال خلاف شرع با شیشه عرق و آلت قمار و ... و تجری به گناه و جرم. استناد به حدیث قدسی «الطرق الی الله بعدد الانفس» و متفاوت پنداشتن راههای رسیدن به خدا به اعتبار هر انسان، یعنی صامت دانستن شریعت و مشروعیت بخشیدن به قرائت های متعدد تفکر پوپری دین و شریعت ناطق است و تکلیف مسایل را به صراحت معین می کند. رجوع کنید به کتاب شریعت صامت، نوشته آقای دکتر حسین غفاری، استاد برجسته و مدیر گروه فلسفه دانشگاه تهران. مگر ما مکلف به جستجوی راه‌های نزدیک کردن مردم به خدا و ائمه از طریق اباحه گری و ارتکاب حرام هستیم؟ ⭕️بقول شهید بهشتی، از نردبان باطل نمی توان به بام حق صعود کرد. مگر با شیوه و روش های حرام می توان اقامه حق کرد؟ مگر الغایات تبرر المبادی؟ هدف وسیله را توجیه می‌کند؟ 📣 لاطائلات برخی افراد درباره نابهنجاری شایسته تقدیر دانستن کشف حجاب در عزاداری، هم نتیجه بیسوادی و هم ناشی از انحراف فکری و اعتقاد به تفکر صراط های متعدد و قرائت های متعدد و نسبیت انگاری پوپری است. الغاية تبرر الوسيلة، هذا ما قال به مكيافيلي مؤلف كتاب الامير الذي ما زال، بعد خمسماية سنة، يمثل قمة فلسفة الحكم، ويعمل بمثابة دليل عمل لحكام الدول ، يطبقونه عملياً وينكرون ذلك علناً ، وفي المقدمة أن الغاية تبرر الوسيلة، وهو يقصد أن مصلحة الدولة واستقرار النظام تبرر اللجوء إلى أية وسيلة عملية متاحة تحقق هذا الغرض بصرف فالقاعدة التي تقول الغاية تبرر الوسيلة غير صحيحة بإطلاق، بل لا بد لصحتها من قيدين: القيد الأول: أن تكون الغاية مشروعة لأن الوسائل لها أحكام المقاصد. ✍سجاد حسن عواد عرفنا سابقا انهم يقولون إن الغاية تبرر الوسيلة، فعندما يريد احدهم أن يصل الى هدف (غاية) معين فإنه سيتبع سبلا مختلفة بغض النظر عن صعوبتها أو سهولتها فالمهم أن يصل لهدفه المنشود ويحققه، هذا ماعرف قديما وإلى الآن. وقد روي ان هناك من كان يسرق الخبز ويطعم المساكين به، فرآه الإمام الصادق (عليه السلام) فسأله: ماتصنع؟ فقال: اسرق الخبز فتكتب عليّ سيئة واعطيه للمساكين فتكتب لي عشر حسنات ( الحسنة بعشر امثالها ). وهذا ما جاء في القران الكريم: ﴿من جاء بالحسنة فله عشر امثالها ومن جاء بالسيئة فلا يجزى الا مثلها وهم لا يظلمون﴾[الأنعام: ١٦٠]. اذن السيئة بالحسنة وتبقى لي تسع حسنات وقد اطعمت المساكين. فقال له الإمام (عليه السلام): "انما عليك سيئة لأنك سرقت، وعليك وزر هؤلاء الذين اطعمتهم خبزا مسروقا! أي انها سيئتان". فبالرغم من ان غايته سليمة إلا ان الوسيلة كانت غير ملائمة لتحقيق تلك الغاية. وتذكُر الروايات أنه من بكى أو تباكا على الحسين (عليه السلام) فله الجنة، نعم له الجنة، لكن مَن؟، أيعقل ان يكون ذاك الذي قصر في أداء عمله! هل يتقبلون بكاءه وهم أصحاب: (رحم الله أمرءاً عمل عملا فأتقنه). هل سيكون ذاك الذي جاء لمجلس العزاء لأجل صديقه او احد اقاربه!، أو يكون الذي يستمع القول فلا يتبعه!، أو ذاك الذي أقام مجلس العزاء لأسباب شخصية!، أيعقل أنه ذاك الشخص المرائي!، أو ذاك الشخص الذي يقطع الطريق أو يعترض طريق المارة!، هل سيكون ذاك الشخص الذي لا يتحلى بالأخلاق!، ويصل به الحد إلى التجاوز على والديه ومن ثم الناس وحتى على رب العزة!، وهل سيكون ذاك الذي ابتدع ايقاعا جديدا في القصائد التي تقرأ للتعزية!، أو ذاك الذي كتب كلمات لا تليق بأهل البيت (عليهم السلام) وكان هدفه التأثير بالآخرين!، فحتى وان كانت الغاية هي أحياء شعائر محرم الحرام امتثالا لقول الائمة (عليهم السلام): ( احيوا امرنا رحم الله من أحيا أمرنا)، فلا يجوز أن نحيي الشعائر بوسائل لا تمت لأهل البيت بصلة، وقد تكون غريبة أو غير مناسبة. وفي هذه قال أمير المؤمنين علي (عليه السلام) في خطبة له: "ومَا أُحْدِثَتْ بِدْعَةٌ إِلَّا تُرِكَتْ بِهَا سُنَّةٌ فَاتَّقُوا الْبِدَعَ وَالْزَمُوا الْمَهْيَعَ‏ (الطريق الواضح) إِنَّ عَوَازِمَ الْأُمُورِ أَفْضَلُهَا وَإِنَّ مُحْدَثَاتِهَا شِرَارُهَا". اذن لابد لنا من النظر لما تؤول اليه الأمور والحد من البدع التي بدأت تنتشر في كل سنة، ولم نرَ رداً حازماً أو محاربة من أولي الأمر. أو تابعيهم، فطالما لم يكن هناك رداً على مايحصل فإنه سيزداد الأمر سوءا، حينها لا مفر لأحد لأن الجميع سيكون مسؤولاً عمّا جرى وسيجري. وقال تعالى : {وقفوهم انهم مسؤولون (الصافات:٢٤)}.
🔴تفاوت قاعده اصولی با قول ماکیاولی در کتاب شهریار آیا قاعدة اصولي (الضرورات تبيح المحظورات) با جمله ( هدف وسیله را توجیه می‌کند) ماکیاولی و تفکر ماکیاولیستی وی در امور سیاست تفاوت ندارد؟ ⁉️سؤال: ما هو الفرق في المعنى بين القاعدة الأصولية (الضرورات تبيح المحظورات) ومقولة ميكافيلي (الغاية تبرر الوسيلة)، وما هو تعريف الضرورة، وما هي الحوادث التي تؤكد أن الرسول صلى الله عليه وسلم استخدم "الضرورات تبيح المحظورات" ولم يستخدم "الغاية تبرر الوسيلة" أو بكلمات أخرى كيف استنبطت القاعدة وحرم كلام ميكافيلي مع العلم بأني استفهم ولا أساوي بين رسول الله وميكافيلي؟ ❇️جواب: فالقاعدة التي تقول الغاية تبرر الوسيلة غير صحيحة بإطلاق، بل لا بد لصحتها من قيدين: القيد الأول: أن تكون الغاية مشروعة لأن الوسائل لها أحكام المقاصد. القيد الثاني: أن يكون ضرر الوسيلة المحرمة التي توصل إلى تلك الغاية المشروعة أقل من مصلحة الغاية المتحققة بها لا أكثر ولا مساويًا، فإذا تحقق هذان القيدان في هذه القاعدة صارت مساوية لقاعدة "إذا تعارضت مفسدتان روعي أعظمهما ضررًا بارتكاب أخفهما"، ومثال ذلك: الكذب مفسدة، ولكن إن تضمن مصلحة تزيد على الكذب جاز كالكذب للإصلاح بين الناس؛ لأنه سبب لحقن الدماء واجتماع المسلمين وإعادة الألفة والمودة بينهم، وغير ذلك. أما إذا كانت الغاية والوسيلة متساويتين في المفسدة؛ فهنا تأتي قاعدة أخرى وهي: "درء المفاسد مقدم على جلب المصالح". أو قاعدة: "الضرر لا يزال بمثله أو بأعظم منه"، مثال ذلك حرمة الإقدام على قتل شخص لحفظ النفس؛ لأنه ليست نفسه بأولى من نفس أخيه المسلم، وهذه المسائل دقيقة، والذين يحددونها هم الراسخون في العلم، ولذلك قيل: ليس الفقه معرفة الحلال من الحرام فقط، ولكن الفقه هو معرفة خير الخيرين فيرتكب أعلاهما وشر الشرين فيرتكب أخفهما. وأما قاعدة: "الضرورات تبيح المحظورات" فهي قاعدة شرعية دل عليها قول الله جل وعلا: فَمَنِ اضْطُرَّ غَيْرَ بَاغٍ وَلا عَادٍ فَلا إِثْمَ عَلَيْهِ إِنَّ اللَّهَ غَفُورٌ رَحِيمٌ [البقرة:173]، ومعناها واضح، وهو: أن المسلم إذا اضطر إلى شيء بحيث لو لم يتناوله لهلك أو هلكت بعض أطرافه جاز له أن يفعله ولو كان محرمًا، مثال ذلك: أن لا يجد إنسان طعامًا حلالاً ووجد ميتة؛ فإنه يجوز له أن يأكل منها بقدر ما يسد حاجته؛ لأن الضرورة تقدر بقدرها. والفرق بين هذه القاعدة الشرعية وبين قاعدة "الغاية تبرر الوسيلة" واضح، وذلك أن القاعدة الثانية لا تقصر ممارسة المحرم عند الضرورة لتحقيق الغاية، بل ما دامت الغاية حميدة في نظر واضعهما وأتباعه، فإنها تبرر له ممارسة الوسيلة المحرمة ولو كانت مفسدتها تساوي أو تربو على مصلحة الغاية، وعليه فالقاعدة الشرعية مستنبطة من القرآن الكريم والسنة النبوية، وأما المقولة المنسوبة إلى ميكافلي فهي مطلقة ولا انضباط لها بالشرع الحنيف. والله أعلم.
هدایت شده از مهدوی زادگان
‏‏ 👈 فرازی از وصیت نامه سیاسی _ الهی امام خمینی ره ما مفتخریم و ملت عزیز سرتاپا متعهد به اسلام و قرآن مفتخر است که پیرو‏‎ ‎‏مذهبی است که می خواهد حقایق قرآنی، که سراسر آن از وحدت بین مسلمین‏‎ ‎‏بلکه بشریت دم می زند، از مقبره ها و گورستانها نجات داده و به عنوان بزرگترین‏‎ ‎‏نسخۀ نجات دهندۀ بشر از جمیع قیودی که بر پای و دست و قلب و عقل او‏‎ ‎‏پیچیده است و او را به سوی فنا و نیستی و بردگی و بندگی طاغوتیان می کشاند‏‎ ‎‏نجات دهد. ‏ ‏‏ و ما مفتخریم که پیرو مذهبی هستیم که رسول خدا مؤسس آن به امر خداوند‏‎ ‎‏تعالی بوده، و امیرالمؤمنین علی بن ابیطالب، این بندۀ رها شده از تمام قیود،‏‎ ‎‏مأمور رها کردن بشر از تمام اغلال و بردگیها است.‏ ‏‏ ما مفتخریم که کتاب نهج البلاغه‏ که بعد از قرآن بزرگترین دستور زندگی‏‎ ‎‏مادی و معنوی و بالاترین کتاب رهایی بخش بشر است و دستورات معنوی و‏‎ ‎‏حکومتی آن بالاترین راه نجات است، از امام معصوم ما است.‏ ‏‏ ما مفتخریم که ائمۀ معصومین، از علی بن ابیطالب گرفته تا منجی بشر‏‎ ‎‏حضرت مهدی صاحب زمان ـ علیهم آلاف التحیات والسلام ـ که به قدرت‏‎ ‎‏خداوند قادر، زنده و ناظر امور است ائمۀ ما هستند.‏ ‏‏ ما مفتخریم که ادعیۀ حیاتبخش که او را «قرآن صاعد»‏ می خوانند از ائمۀ‏‎ ‎‏معصومین ما است. ما به «مناجات شعبانیۀ»‏‎‎‏ امامان و «دعای عرفات»‏ ‎‏حسین بن علی ـ علیهما السلام ـ و «صحیفۀ سجادیه» این زبور آل محمد و‏‎ ‎‏«صحیفۀ فاطمیه»‏ که کتاب الهام شده از جانب خداوند تعالی به زهرای مرضیه‏‎ ‎‏است از ما است.‏ ‏‏ ما مفتخریم که «باقرالعلوم»‏‎‏ بالاترین شخصیت تاریخ است و کسی جز‏‎ ‎‏خدای تعالی و رسول ـ صلی اللّه علیه و آله ـ و ائمۀ معصومین ـ علیهم السلام ـ‏‎ ‎‏مقام او را درک نکرده و نتوانند درک کرد، از ما است.‏ ‏‏ و ما مفتخریم که مذهب ما «جعفری» است که فقه ما که دریای بی پایان است،‏‎ ‎‏یکی از آثار اوست. و ما مفتخریم به همۀ ائمۀ معصومین ـ علیهم صلوات اللّه ـ و‏‎ ‎‏متعهد به پیروی آنانیم.‏ ‏‏ ما مفتخریم که ائمۀ معصومین ما ـ صلوات اللّه و سلامه علیهم ـ در راه تعالی‏‎ ‎‏دین اسلام و در راه پیاده کردن قرآن کریم که تشکیل حکومت عدل یکی از‏‎ ‎‏ابعاد آن است، در حبس و تبعید به سر برده و عاقبت در راه براندازی‏‎ ‎‏حکومتهای جائرانه و طاغوتیان زمان خود شهید شدند. و ما امروز مفتخریم که‏‎ ‎‏می خواهیم مقاصد قرآن و سنت را پیاده کنیم و اقشار مختلفۀ ملت ما در این راه‏‎ ‎‏بزرگِ سرنوشت ساز سر از پا نشناخته، جان و مال و عزیزان خود را نثار راه خدا‏‎ ‎‏می کنند.‏ ( صحیفه امام: جلد 21/ 396 ) 👉 @mahdavizadegan
✳️حیل، مطالعه تطبیقی مذاهب فقهی پنجگانه در پرتو حقوق ایران و مصر ✍دکتر سید علیرضا طباطبایی عضو گروه حقوق عمومی، دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری ⭕️انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره، ۱۴۰۳
دلسوزانه یک معلم حقوق عمومی با محمدجواد ظریف 🔹مشارکت بیشتر اقوام در اداره کشور و در چارچوب شرع مقدس، في نفسه امر نامطلوبی نیست و فایده‌هایی نیز برای آن متصور است؛ اما کم‌و‌کیف این تصمیم می‌باید در سطح عالی نظام و در چارچوب سیاست‌های کلی انجام شود. 🔹جناب آقای ظریف، از شما انتظار می‌رود، این نکته ساده را درک کنید که در وضعیت موجود، تاکید بر این امر، سبب ایجاد گسل‌های جدید قومی و مذهبی یا تشدید گسل‌های سابق خواهد شد. 🔹تاکید شما بر این امر یا ناشی از ساده‌اندیشی و عدم توجه به عواقب و لوازم مخالفت مکرر مجلس با این امر است و یا ناشی از عناد و عمل آگاهانه خلاف مصلحت نظام است که احتمال امر نخست، تکلیفی بر پایه (ضع امر اخیک علی احسنه) است. 🔺متاسفانه در قانون اساسی، محدودیت کمی و کیفی برای انتخاب معاونان رییس جمهور وجود ندارد و در این زمینه، تأييد مجلس را نیاز ندارد. بنابراین، امکان دور زدن مجلس در این زمینه وجود دارد! ⛔️ اما هم توجه بفرمایند، گرچه‌ معاونان ایشان قابل استیضاح نیستند، اما چون امور آنان مرتبط با انجام وظایف ریاست جمهوریست، لذا اگر رئیس جمهور خلاف سیاست‌ها یا خط‌مشی کلان کشور عمل نماید و معاوناني بر وى تحميل شود كه عملكرد معاونان از سوی دیوان عالی کشور یا مجلس شورای اسلامی، مصداق تخلف رئيس جمهور از وظايف قانونى باشد، برای وی در قالب امکان استیضاح و رأى به عدم کفایت، مسئوليت‌آفرین خواهد شد. 🇮🇷 اندیشه حقوق عمومی و فضای مجازی 🆔https://eitaa.com/joinchat/359333911Cd8a553d432
🌀 عدالت سیاسی لازمه عدالت اقتصادی 🔹 امیر مومنان عدالت را (وضع الشی فی موضعه) و (اعطاء کل ذی حق حقه) می داند، این یعنی در توزیع مناصب سیاسی باید براساس عمل کرد نه بر اساس سهمیه های حزبی، قومیتی, جنسیتی و نژادی 🔹 اگر عدالت در توزیع مناصب سیاسی رعایت نشود، عدالت اقتصادی نیز محقق نخواهد شد؛ زیرا صاحب منصب سیاسی تصمیم می‌گیرد که چگونه فرصت‌ها و ثروت‌ها بین مردم توزیع شود. ✍️توکلی https://eitaa.com/eqmoq2
هدایت شده از عبدالحسین خسروپناه
🔎صفحه استاد خسروپناه در ویراستی: 👇 https://virasty.com/Khosropanah_ir/1721464399178297165 🆔 @khosropanah_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌سلام! سلام! جوش تمام! 💥تصور دبیر کل حزب کارگزاران از رفع تحریم‌ها! ✅واقعاً شما قبول دارید؟ سلام! سلام! جوش تمام! ⭕️بله. قبول دارم! ✳️پ.ن : برنامه لغو تحریم ها را هم از زبان آقای مرعشی بشنوید. واقعاً آقای مرعشی در شورای راهبری کابینه دولت پزشکیان است؟ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌