1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹زوریخ از دیروز انقدر طوفان و بارونهای سیل آسای بیسابقه به خودش دیده که نزدیک به ۶۰۰ درخت قطع شده و چندين نفر هم زخمی شدن
پزشکیان: تمام مفاد تفاهمنامه امضا شده بین ایران و آمریکا به نفع ماست و دستاوردهای این گفتوگو و مذاکره عیان خواهد بود.
ترامپی که ما را از انجام بسیاری از کارها منع میکرد، در سخنرانی اخیر خود تمام آنها را حق مردم و ملت دانست.
۶ میلیارد دلار پول ما در قطر برخواهد گشت.
نتانیاهو اولین ناراضی از مذاکرات است.
تنها نکته آمریکا این است که ما بمب اتم نداشته باشیم.
این موردی است که رهبر شهید هم بارها فرمودند ما بمب اتم نمیخواهیم. آمریکا گفت همین را بنویس و امضا کن، ما هم امضا کردیم.
🆔@tabeinmediaa
دیده بان
پزشکیان: تمام مفاد تفاهمنامه امضا شده بین ایران و آمریکا به نفع ماست و دستاوردهای این گفتوگو و مذا
البته بین تو و رئیس جمهور آمریکا
ما این تفاهم رو سراسر خسارت محض میبینیم حالا شما سراسر نور و گشایش می بینی جای تعجب نداره
🛑دکتر ابوالفضل بازرگان،کارشناس امنیت بینالملل:
🔸اینکه میگی تنگه رو میبندم ولی نمیبندی و همزمان ۱۸۰ نفر را با نیش باز میفرستی ،سوئیس نه تنها تاکتیک مذاکراتی نیست که بدترین سیگنال ضعفه که طرف بولوفتو میخونه
🔸نفهمیدن این بدیهیات از وزارت خارجه تعجبی نداره تعجب از قالیبافه که میگه من رزمنده ام و همزمان با بمباران حزب الله میره سوئیس.‼️
🆔@tabeinmediaa
🛑حافظه تاریخی...
یک نفری اومده بود تو صداوسیما، به مسوولان نظام تهمت جنسی زد، کسی در تلویزیون اخراج نشد یا استعفا نداد....صداوسیما هم عذر خواهی نکرد
آقای نبویان تو شبکه خبر سیما مشغول تشریح صحبت های رهبری بود که برنامه رو قطع کردند!!!، صداوسیما عذرخواهی کرد!!!، مسوول مربوطه استعفا داد!!!!، نبویان تهدید شد و...
🆔@tabeinmediaa
🛑عارف: انشاءالله مذاکرات به نتیجه میرسد/ ما وارد یک فضای جدید میشویم که دیگر تحریم شدن هیچ محلی از اعراب نخواهد داشت‼️
💢انشاءالله مذاکرات به نتیجه میرسد؛ ما وارد یک فضای جدید میشویم فضایی که دیگر تحریم شدن هیچ محلی از اعراب نخواهد داشت و اصلا مطرح نیست به این دلیل که ما از ابزار قوی داشتیم که قویتر از آنها استفاده نکردیم و الان استفاده می کنیم.تنگه هرمز مال ماست؛ اجداد ما در طول تاریخ شهدای زیادی را برای حفظ تنگه دادند. به سادگی نباید از تنگه عبور کرد.
🔴 بقایی سخنگوی هیئت مذاکره کننده ایران:
❌از دیروز یک توقف شکنندهای در جنگ لبنان ایجاد شده که محصول همکاری نزدیک بین دستگاه دیپلماسی و میدان بوده‼️‼️
🚨 بقایی سخنگوی وزارت خارجه:
🔹آمریکا بند اول تفاهم را اجرا نکرده و رژیم صهیونیستی به نقض تعهدات ادامه میدهد، این موضوع محور اصلی مذاکرات امروز است.
🖊👆آقای بقایی، اجرایی شدن ۴ بند از جمله بند اول،پیش شرط آغاز مذاکرات است وبلافاصله پس از امضای یادداشت تفاهم باید اجرا میشد، نهمحور مذاکرات....
♦️مذاکرات ایران و قطر در سوئیس در مورد آزادسازی اموال و سرمایهگذاری ۳۰۰ میلیارد دلاری
🔹دستور کار دیدار هیئت مذاکره کننده ایران با هیئت قطری که اکنون در حال انجام است، در کنار اجرای کامل بند ۱ تفاهم یعنی توقف آتش در همه جبههها به خصوص لبنان، پیگیری اجرای بند ۱۱ تفاهم یعنی آزادسازی اموال بلوکه شده ایران است به نحوی که ۱۲ میلیارد دلار آن با فوریت در دسترس قرارگیرد.
🔹همچنین پیگیری بند ۶ تفاهم مربوط به سرمایهگذاری ۳۰۰ میلیارد دلاری با عنوان بازسازی از دیگر دستورکارهای دیدار با طرف قطری در سوئیس است.
🔹قطریها در این نشست در سطح نخست وزیر حضور یافتهاند که نشان دهنده پیگیری سطح بالای آزادسازی اموال بلوکه شده است./ جماران
🆔@tabeinmediaa
🛑۳۰ میلیون مترمکعب از ظرفیت ۲۳۰ میلیون مترمکعبی گاز کشور که پس از حمله دشمن از مدار خارج شده بود؛ به مدار تولید بازگشت.‼️
🆔@tabeinmediaa
🚨پزشکیان:
در شورایعالی امنیت ملی تقریباً همه اعضا متفق بودند که این اتفاق باید رخ دهد و تنها یک نفر نظر متفاوت داشت که وجود یک نظر مخالف در یک مجموعه نیز ایرادی ندارد
مقام معظم رهبری به دولت اختیار دادهاند تا این مسیر را دنبال کنند‼️
🆔@tabeinmediaa
دیده بان
🚨پزشکیان: در شورایعالی امنیت ملی تقریباً همه اعضا متفق بودند که این اتفاق باید رخ دهد و تنها یک ن
کاش دیگه دهنتون رو ببندید اسم مقام معظم رهبری رو نیارید