eitaa logo
دیده بان
1.1هزار دنبال‌کننده
606 عکس
247 ویدیو
0 فایل
متا ترانا و نراک 💔 پیام و محور اصلی این دیدگاه، روشنگری در برابر جنگ روانی و دروغ‌پراکنی دشمن، بیان حقایق انقلاب اسلامی، و خنثی‌سازی تردیدافکنی‌ها با استفاده از ابزار بیان، منطق و استدلال است 📚جهاد تبیین به امر رهبر حرفی داری می‌شنوم @fadaei6568
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴مرندی: ایران دیشب پس از آتش‌بس در لبنان تنگه هرمز را به تدریج بازگشایی کرد/ حالا ترامپ تهدید توخالی می‌کند 🔹سیدمحمد مرندی، تحلیلگر مسائل بین‌الملل:ظرف چند ساعت پس از بستن تنگه هرمز توسط ایران، رژیم صهیونیستی با آتش‌بس موافقت کرد و کشتار کودکان لبنانی را متوقف کرد.تا صبح، ایران به تدریج تنگه را بازگشایی کرد. ترامپ اکنون تهدیدهای توخالی می‌کند تا اعتبار این بازگشایی را از آن خود کند - اما زمان‌بندی چیز دیگری می‌گوید. ✍عجب،چه اتفاقاتی می‌افته که ما ازش بی خبر هستیم،بسته شدنش اطلاع رسانی شد و بازگشایش نه!!!! 🆔@tabeinmediaa
⭕️خبرنگار العربیه: هیئت ایرانی از سالن مذاکرات برای "استراحت" خارج شد‼️ 🆔@tabeinmediaa
⭕️ ظریف در صدا و سیما هزاران دروغ خانمان سوز گفت (اسنپ بک،تعلیق،...) دادگاهی نشد نبویان حقیقتی را از زبان رهبری برملا کرد دادگاهی شد. برنامه قطع شد مدیر شبکه برکنار شد از نبویان شکایت شد *پ ن: پویش ما هم نبویان هستیم باید راه انداخت ‌ ✍🏼 بعد ملعونین اصلاحاتی و وفاقی میگن ما اختیار و قدرت نداریم، و صدا و سیما فقط زیر نظر رهبر است! 🆔@tabeinmediaa
🔴تسنیم به نقل از منبعی نزدیک به تیم مذاکره‌کننده ایرانی: تنگه هرمز بدون مهار اسرائیل در لبنان باز نخواهد شد. 🆔@tabeinmediaa
⭕️ابراهیم رضایی؛ سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس: گروسی را به مذاکرات راه ندهید 🆔@tabeinmediaa
هم‌اکنون| کارشناس صداوسیما: ما در سوئیس داریم در مورد برنامه هسته‌ای مذاکره می‌کنیم! آنچه که من در سوئیس دارم می‌بینم تفاهم بر سر کاهش درصد غنی سازی است! سفر تیم مذاکره کننده در سوئیس با انتقاد زیادی مواجه است؛ سوالی که مردم دارند این است که وقتی بند اول تفاهم‌نامه نقض شده قراره در سوئیس درباره چه چیزی مذاکره کنیم!؟ 🆔@tabeinmediaa
نمی‌دانم مسئولین قضایی کشور این توهین‌ها را می‌بینند یا نه؟! نمی‌دانم چون محمد قوچانی دبیر سیاسی حزب کارگزاران است، مصونیت سیاسی دارد یا نه؟! ولی واقعا وقاحت می‌خواهد که اصلاح‌طلبان هنوز به جناح مقابل می‌گویند جنگ‌افروز و جنگ‌طلب!! اگر خدای نکرده در زمان دولت دیگری کشور مورد حمله و تجاوز دشمن قرار گرفته بود، این‌ها ذره‌ای از کشور دفاع می‌کردند؟! تنها دفاع این جماعت این بود که در چند هفته اول جنگ، سکوت کردند و کمتر با روان مردم بازی شد!
دیده بان
نمی‌دانم مسئولین قضایی کشور این توهین‌ها را می‌بینند یا نه؟! نمی‌دانم چون محمد قوچانی دبیر سیاسی حزب
تا قدم مبارک رو بر ریاست جمهوری گذاشت اسماعیل هنیه رو زدن و راه اسرائیل رو توی ایران باز کردن وقاحت از سر شکل این جماعت می‌بارد اگر دوباره جنگ شد اینبار چیکار می‌کنید؟؟ اینبار ما مردم میدونیم چیکار کنیم ....
تسنیم: اگر اسرائیل از لبنان عقب‌نشینی نکند هرگونه مذاکرات متوقف می‌شود / ایران با تداوم اشغالگری و جنایات اسرائیل وارد فاز پاسخ سخت خواهد شد 🆔@tabeinmediaa