eitaa logo
تبلیغ نوین دین
75 دنبال‌کننده
8.3هزار عکس
7.2هزار ویدیو
656 فایل
کانال تبلیغ نوین دین کانالی تعاملی، برای محتوای دینی صرف نیست. نگاه ما به مواردی است که می تواند در نشر و انتشار رائحه دینی در جامعه موثر باشد. نوین بودن به معنای نگاه نوین و جدید داشتن به تبلیغ دین می باشد. 🌷🥀 ارتباط باادمین اصلی کانال🌷🥀 @masoodabdi
مشاهده در ایتا
دانلود
کارخواسته جنگ نرم.pdf
1.04M
✍نکات ضروری برای اجرای کارخواسته جنگ نرم 👌ویژه دانشجویان استاد جوانی در دانشگاه امام حسین علیه‌السلام 🌐علوم و جنگ شناختی @CWarfare
🔎 ابعاد پنهان یک واقعیت شاید شما با این سؤال که تعداد زنان چادری بیشتر است یا بدحجاب مواجه شده و پاسخ و تخمینی هم برای آن داشته باشید. بنده اما میخواهم پاسخ را از دقت در خود سؤال شروع کنم: پرسش، از تعداد خانم‌های «چادری» (به عنوان یکی از اشکال و البته کامل‌ترین شکل حجاب) است، درحالی‌که پاسخ هرچه باشد، پای تمام خانم‌های «محجبه» نوشته می‌شود. درحالی‌که یا باید سؤال از تعداد چادری‌ها (به عنوان منتهی‌الیه یک طیف) دربرابر بی‌حجاب‌ها (به عنوان منتهی‌الیه طیفی دیگر) باشد و یا اینکه از تعداد افراد معتقد به حجاب (شامل طیف وسیعی از پوشش) دربرابر افراد مصر به بدپوششی و بی‌حجابی. در غیر این صورت هرکسی که تاری از مویش نمایان باشد، خودبه‌خود و بلاوجه در دسته «بی‌‌حجاب» فرض می‌گردد! و اما بعد از اصلاح سؤال در یکی از دو صورت مذکور، پاسخ نگارنده به آن در فقدان جامعه آماری متقن و دقیق، «نمی‌دانم» است! بله! من هم مانند شما نمی‌دانم تعداد زنان «چادری و بی‌حجاب» یا «محجبه و غیرمحجبه» چقدر است، اما یک چیز مهم را می‌دانم و آن اینکه تخمین‌های مبتنی بر مشاهدات ما، زمین تا آسمان با واقعیت میدانی تفاوت دارد، زیرا یک خانم بی‌حاشیه و باحجاب (کامل یا نسبی) اگر خانه‌دار است که عموما در خانه و دور از مشاهدات قرار دارد، و اگر هم شاغل یا محصل و دانشجو است، گریزان از نگاه دیگران و دارای تردد حداقلی در سطح شهر است. درحالی‌که افراد بی‌حجاب، خصوصا از نوع ولنگار آن، شبانه روز در خیابان‌ها یا شبکه‌های اجتماعی پرسه می‌زنند و خود را در «کانون توجه» و «مرکز نگاه» قرار می‌دهند و نتیجه آن می‌شود که زنان بی‌حجاب هر تعداد که باشند، خصوصا به مدد دوپینگ رسانه‌ایِ بعد از هر کشف حجاب و هنجارشکنی، چندین برابر بیش از آنچه هستند به «چشم» می‌آیند وزن می‌گیرند که خود مهمترین عامل در ترویج توهم «خود بی‌شمار پنداری» است. ۹۸/۳/۲۰ @GhadiriNetwork
24.22M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ پاسخ رحیم پور ازغدی به مخالفان حجاب اجباری: 🔹 عده‌ای می‌گویند "آقا من به لباس عقیده ندارم دوست دارم لخت به خیابان بیایم؛ من حجاب را قبول ندارم لباس خودمه بدن خودمه" خب باشه، ولی خیابان خودت نیست. بله بدن خودته لباس خودته، اما خیابان خودت نیست از اتاق خوابت و از خونت که بیرون میایی دیگه حریم عمومیه حریم خصوصی نیست که مدام بگویی خودم خودم. قانون یعنی اجبار، ولی اجبار مشروع و اجبار عادلانه. پ.ن: بسیار عالی👌👌 🔴به پویش بپیوندید👇 http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13
18.67M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽تصویری 🔵 نظر رهبر انقلاب درباره فعالیت گروه های مردمی عفاف و حجاب
14.22M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بعضی نا داناسته دارند همان خطی را دنبال می کنند که دشمن نتوانسته ان خط را در کشور به نتیجه برساند . 🔺بینشان عمامه به سر هم هست .. # جواب صریح رهبر انقلاب در بحث حجاب اجباری # جهاد تبیین
هدایت شده از تدبیر نیوز
این مقاله به منظور ارزیابی مشکلات بیماران بستری در بیمارستان های آموزشی-درمانی قزوین در ادای فریضه نماز انجام شده است. عمده مشکلات بیماران برای خواندن نماز شامل: 1. عدم وجود امکانات لازم و مناسب برای خواندن نماز مثل مهر و سجاده نماز و. . . 2. عدم اطلاع از احکام نماز خاص بیماران مثل نحوه انجام وضوی جبیره یا نحوه ی خواندن نماز روی تخت بیمارستان. تعداد کل افرادی که مورد بررسی قرار گرفته اند 220 نفر بود که از میان آنها 163 نفر (1/74%) مقید به خواندن نماز قبل از بستری و 57 نفر (9/25 %) مقید به خواندن نماز نبودند. با توجه باینکه هدف از این بررسی ارزیابی مشکلات بیماران بستری در ادای فریضه نماز می باشد لذا سوال کردن از بیمارانی که تقیدی نسبت به خواندن نماز قبل از بستری در بیمارستان ندارند، لزومی نداشته و ارزیابی مشکلات فقط از دیدگاه افراد مقید به خواندن نماز قبل از بررسی (163 نفر) بررسی گردید. از میان 163 نفر مقید به خواندن نماز قبل از بستری 118 نفر (4/72%) به علل مختلف نماز خواندن در بیمارستان را ترک کرده بودند و 45 نفر (6/27%)در بیمارستان نیز مقید به خواندن نماز بودند. عمده مشکلات بیماران بستری در بیمارستانهای اموزشی_ درمانی قزوین جهت ادای فریضه نماز به قرار زیر مشخص گردید: 1-هیچ کدام از بیماران دسترسی به کتابچه یا جزوه ای در مورد احکام نماز نداشتند. 2-8/82 % بیماران از نحوه ی انجام وضوی جبیره اطلاع نداشتند. 3-1/76% بیماران ابراز عدم همکاری یا بی اطلاعی از همکاری پرسنل بخش ها برای کمک به آنها جهت گرفتن وضو داشتند. 4-5/67% بیماران از وجود زیر انداز مناسب در بخش اطلاع نداشتند یا اظهار داشتند زیرانداز مناسب در بخش وجود ندارد. 5-3/58% بیماران دسترسی به مهر نداشتند. 6-2/55 % بیماران از وجود سنگ یا خاک مناسب جهت تیمم در بخش اطلاع نداشتند و 1/33% بیماران اظهار داشتند سنگ یا خاک مناسب جهت تیمم در بخش وجود ندارد. 7-8/44% بیماران از وجود امکانات لازم جهت غسل اطلاع نداشتند. 8-16% بیماران اظهار داشتند که حمام مناسب در بخش وجود ندارد. 9-2/31% بیماران لباس های بیمارستان را که به آنها داده می شود پاک نمی دانند. 10-8/25% بیماران اظهار داشتند که پرسنل همکاری لازم را جهت تعویض لباس ناپاک ندارند. 11-7/33% بیماران وجود آنژیوکت در دست و وصل بودن سرم را یکی از علل صحیح نبودن خواندن نماز می دانستند! 12-از 84 خانم مقید به خواندن نماز قبل از بستری 32 نفر (09/38 %)معتقد به لزوم چادر در هنگام خواندن نماز بودند که از میان آنها 17 نفر (53%) دسترسی به چادر نداشتند. 13-از میان 163 نفر بیمار مقید به خواندن نماز، 45 نفر مجبور به خواندن نماز بر روی تخت بیمارستان در حالت نشسته یا خوابیده بودند که 17 نفر(5/37 %) آن ها احکام مربوطه را نمی دانستند. 14-از میان 27 نفر بیماری که مجبور به خواندن نماز در حالت خوابیده بودند 23نفر) (1/84 %) انتظار عدم همکاری از طرف پرسنل بخش ها جهت روبه قبله کردن تختها هنگام نماز داشتند و یا از همکاری پرسنل اظهار بی اطلاعی کردند.
24.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 ببینید| نماهنگ «هدیه اسباب بازی» منتشر شد 🎤 باصدای: رضاهلالی و محمد حسین پویانفر و گروه سرود احسان 🔹پویش «هدیه اسباب بازی» به مناسبت جشن بزرگ عید غدیر آغاز شد. 🔴 شبکه خبر | @gozideyekhabarha