eitaa logo
تبریز ما
10.1هزار دنبال‌کننده
30.8هزار عکس
22.5هزار ویدیو
139 فایل
🇮🇷 «تبریز ما» «همیشه با خبر، با ما» ✅ شماره ثبت وزارت ارشاد 96422 🤝 ارتباط با ادمین و ارسال سوژه @Ad_iraan_ma 📣 تعرفه و درخواست تبلیغات @Shaparak_Ad_Center ✍️ مشاهده بازخورد مخاطبان @bazkhordha_ir 🌐پایگاه خبری www.navayeiranema.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺زمان برگزاری کنکور ۱۴۰۵ تغییر نمی‌کند رئیس سازمان سنجش : 🔹️کنکور سراسری در ۲۹ و ۳۰ مردادماه برگزار می‌شود و هیچ تغییری در زمان آن وجود ندارد. 🔹️نتایج نهایی کنکور در ٢ سناریو اعلام می‌شود: یا نیمه اول آذرماه بر اساس مصوبه فعلی و يا در نیمه اول آبان ماه اعلام می‌شود. ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @tabriz_ma
16.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥نظم بی‌نظیر و شورانگیز عزاداری یزدی‌ها در حسینیه معلی شبکه سه ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @tabriz_ma
📷قاب هولناک جنایت میناب، برنده جایزه بهترین عکس سال جهان شد 🔹مرتضی آخوندی عکاس ایرانی موفق شد در رقابتی بین‌المللی و در میان صدها اثر از عکاسان سراسر جهان، مقام نخست بخش «عکاسی خبری» مسابقه Golden Shot Photography Awards 2026 را از آن خود کند؛ آن هم با عکسی از مراسم تشییع و تدفین شهدای دانش‌آموز میناب. ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @tabriz_ma
🔺پایان همکاری اوسمار و پرسپولیس قطعی است/ اسکوچیچ نفر اول جانشینی! 🔹سرمربی برزیلی پرسپولیس در نشست اخیر با مدیرعامل بر خواسته مالی‌اش برای تمدید قرارداد پافشاری کرد. اختلاف ۴۰۰ هزار دلاری طرفین، آغاز پروژه جذب دراگان اسکوچیچ را محتمل‌تر از همیشه کرده است. 🔹مدیرعامل پرسپولیس قصد ندارد تا پایان مسابقات پیش رو و مشخص شدن وضعیت نهایی سهمیه آسیایی باشگاه، وارد فاز جدی مذاکرات با سرمربی پیشین تراکتور شود. بر همین اساس انتظار می‌رود پس از نهم تیرماه و پایان احتمالی تورنمنت سه‌جانبه، روند انتخاب سرمربی فصل آینده پرسپولیس سرعت بیشتری بگیرد. 🔹اسکوچیچ که سابقه فعالیت در فوتبال ایران و قهرمانی در لیگ برتر را در کارنامه دارد، یکی از گزینه‌های اصلی مدیران پرسپولیس برای هدایت این تیم محسوب می‌شود و در صورت عدم تغییر شرایط مذاکرات با اوسمار، شانس بالایی برای حضور روی نیمکت سرخپوشان خواهد داشت. ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @tabriz_ma
🔺افزایش ۹ هزار و ۱۳ واحدی شاخص کل بورس 🔹در جریان معاملات امروز شاخص کل بورس با این افزایش در سطح ۵ میلیون و ۱۶۰ هزار واحدی ایستاد. ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @tabriz_ma
🔺هم اکنون ترافیک تبریز 🔹ترافیک سنگین از میدان جهاد تا چهار راه بهار هم چنین در بلوار۲۲ بهمن از نصف راه تا باغ فجر( باغ قاباغی) 🔹ترافیک در ارتش و۱۷ شهریور و پاستور جدید۲ 🔹ترافیک در طالقانی و چهارراه طالقانی و قسمتی از بلوار ازادی و هم چنین شریعتی جنوبی 🔹در این ساعات از روز از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @tabriz_ma
🔺شلیک ۵۰ راکت علیه نظامیان رژیم اسرائیل 🔹خبرگزاری رویترز به نقل از مسئول نظامی ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که حزب الله در طول شب گذشته ۵۰ راکت به سمت نظامیان رژیم اسرائیل شلیک کرد. ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @tabriz_ma
🔺حداقل به‌خاطر ایران از لبنان مظلوم دفاع کنید 🔹توافق به امضا رسید اما علی‌غم تأکید ایران و تصریح ترامپ خبیث، اسرائیل همچنان به حملات خود علیه لبنان ادامه می‌دهد و بارها و بارها سران این رژیم منحوس اعلام کردند که از لبنان عقب‌نشینی نخواهند کرد و این موضوع را اساسا جزو توافق نمی‌دانند. 🔹لبنان از روز اول جنگ علیه ایران وارد درگیری با اسرائیل شد؛ فارغ ناجوانمردانه بودن چشم‌پوشی از این جنایاتی که به واسطه حمایت‌شان از ایران این روزها متحمل می‌شوند؛ به برخی از آقایان که گویی تنها برای‌شان حفظ عنوان توافق مهم است، این چند نکته را عرض می‌کنم. 🔹عقل و منطق حکم می‌کند که از لبنان دفاع کنیم و بر سر این موضوع کوتاه نیایم؛ وقتی‌که دشمن هم در عمل و هم در موضع‌گیری‌های رسمی خود، به یکی از مهم‌ترین بندهای توافق وقعی نمی‌نهد، چه انتظاری می‌رود که به مابقی بندهای توافق عمل کند؟! 🔹ایران خواسته یا ناخواسته با کوتاه آمدن از این موضوع، چنین پیامی را به طرف مقابل منتقل می‌کند که اگر بندهای دیگر این توافق هم نقض شود ما جز محکوم کردن و تکرار واژه «نقض مجدد توافق» کاری نخواهیم کرد. 🔹این روزها برخی از کارشناسان و دلسوزان از بد بودن مفاد این توافق می‌گویند و حضرت آقا نیز تصریح فرمودند که علی الاصول نظر دیگری داشتند؛ اما بدتر از توافق بد، این است که دشمن به همین توافق حداقلی هم پایبند نباشد و با آن برجام‌گونه برخورد کند؛ اگر این رویه تکرار شود باید فاتحه دیپلماسی را خواند! 🔹تجربه نشان داده وقتی که شما در جبهه مذاکره و دیپلماسی از خود ضعف نشان می‌دهی، دشمن دوباره هوس حمله می‌کند و جری‌تر و دریده‌تر از قبل می‌شود و به قول خود شما چرخه «آتش‌بس، مذاکره، جنگ» تکرار می‌شود و مثل دفعات قبلی خروجی دیپلماسی شما موجب حمله مجدد نظامی دشمن می‌شود. 🔹بنابراین اگر ایران و جان کودکان و زنان بی‌گناه آن برای‌تان مهم است، باید امروز از مردم لبنان و حزب‌الله مظلوم تمام قد دفاع کنید؛ چه بخواهید و چه نخواهید امروز سرنوشت ایران به سرنوشت جبهه مقاومت گره خورده و اگر دچار عقب‌نشینی غیرتاکتیکی و خطای محاسباتی شوید، دشمن در عمل به شما نشان خواهد داد که «غزه، لبنان و ایران» برایش فرقی ندارد. ✍️حسین فلاح ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @tabriz_ma
13.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥خاصیت دنیا از نگاه امیرالمؤمنین 🔹چه ستايم خانه‌اى را كه آغاز آن رنج بردن است و پايان آن مردن، در حلال آن حساب است، و در حرام آن عقاب، آن‌كه در آن بى‌نياز است، گرفتار است، و آن‌كه مستمند است اندوه‌بار، آن‌كه در پى آن كوشيد بدان نرسيد، و آن‌كه به‌دنبال آن نرفت، او رام وى گرديد، آن‌كه بدان نگريست، حقيقت را به وى نمود، و آن‌كه در آن نگريست، ديده‌اش را برهم دوخت. 📚خطبه ۸۲ نهج البلاغه ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @tabriz_ma
هدایت شده از گیومه «....»
نکند جا بمانیم... صفحات و کانالِ آدم‌های صاحب قلم و رسانه را که باز می‌کنی بیشترشان دارند توی لیگ خودشان بازی می‌کنند. یک عده که هر روز یک فحش جدید یاد می‌گیرند و می‌گذارند جلوی اسم مسئولین کشور. یک عده‌شان هم هنوز سوار بر اسب تحلیل‌های شخصی‌شان و اینکه همه چیز گل و بلبل است به جلو می‌تازند. هر کدامشان به طریقی پیام صریح رهبری را می‌گذارند وسط و برایش بند بند تحلیل می‌نویسند، صوت پر می‌کنند و آخرش هم به این می‌رسند که حرف خودشان درست است. توی این شلوغی‌ها طبق معمول، اندک حرف‌ِ حسابِ صاحبان عقل و رسانه هم که دیده نمی‌شود. اما این روزها گوشه‌ای از دنیا دخترکانی از جنس دختران میناب دارند پرپر می‌شوند. دنیا سرگرم جام‌جهانی است و ما هم سرگرم دعواهایمان. خیلی نگذشته و هنوز یادمان نرفته روزهایی که دشمن وحشی با چنگال‌هایش زخم به دیارِ ما گذاشت، همین آدم‌ها بودند که پرچم ایران را توی دستشان، پای موشک‌هایشان و روی قلبشان گذاشتند. حالا اما بمب فسفری می‌ریزد روی سرشان و خانه‌ها‌یشان آوار می‌شود. پیام رهبری همه چیزش معلوم است و مردم هم خوب کارشان را بلدند. به جای این‌ها، تحقق شروط را مطالبه کنید. هم در فضای بین‌الملل هم در فضای داخلی‌. آنچه در لبنان دارد اتفاق می‌افتد فاجعه انسانی است‌‌. «شیخ نعیم گفته: ما تصمیمی کربلایی گرفته‌ایم.» نکند انگشت‌هایمان بنویسند، لب‌هایمان تکان بخورد و صدایمان بالا برود ولی از یاری کربلای لبنان جا بمانیم .‌.‌‌. ✍ آ. کَلایی @giyume69
📷هشدار تأمل برانگیز نشریه فارن افرز: ایران در جنگ پیروز شد اما ممکن است صلح را ببازد! ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @tabriz_ma