eitaa logo
تبیین
2.7هزار دنبال‌کننده
4.9هزار عکس
426 ویدیو
34 فایل
🔺اهداف: 🔹تهذیب نفس 🔹امام شناسی و مهدویت 🔹روشنگری و بصیرت‌افزایی 🔹ارتقاء بینش دینی و سیاسی 🔹دشمن شناسی و جنگ نرم 🔹ارتقاء مهارت‌های تربیتی 🔹و... 🔸هدف ارائه‌ی الگوست؛ با شبکه‌های اجتماعی کسی متفکر نمی‌شود، باید #کتاب خواند.
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ 💠چگونه در فضای مجازی را تشخیص دهیم؟ 🔷 و اصلی‌ترین ابزار شایعه‌سازها: زاویه‌ خاص فیلمبرداری یا عکسبرداری، مشخص نبودن اتفاقات قبل و بعد از آن تکه‌ جدا شده از فیلم، ربط دادن عکس به مطلب نامرتبط، دستکاری عکس و فیلم، کیفیت‌های پایین و نامشخص بودن جزئیات و… فرصت را برای داستان‌سرایی و شایعه‌پردازی روی آن ایجاد می‌کند. قبل از کپی و ارسال مطالب؛ ، و سپس کنید... ✍️ دکتر معصومه نصیری - مدرس سواد رسانه‌ای @tabyinchannel
⭕️ 💠چگونه در فضای مجازی را تشخیص دهیم؟ 🔷 منبع: اگر مطلبی نداشت به راحتی باور نکنید. داشتن یک لینک اینترنتی به عنوان منبع، ساده‌ترین کاری است که انتشار دهنده‌ خبر می‌تواند برای اعتباربخشی به خبرش در متن بگذارد. قبل از کپی و ارسال مطالب؛ ، و سپس کنید... ✍️دکتر معصومه نصیری - مدرس سواد رسانه‌ای @tabyinchannel
🏳🏴🏳🏴🏳🏴🏳🏴🏳 🏴 ⭕️ امام حسین (ع) 🔷درباره مراسم اربعین، آنچه که در فرهنگ دینی ما وارد شده، بزرگداشت چهلمین روز شهادت حضرت (ع) است که مصادف با بیستم ماه صفر می‌باشد. امام حسن عسکری(ع) در حدیثی علامت‌های «مؤمن» را پنج چیز شمرده است: نماز پنجاه و یک رکعت، ، انگشتر در دست راست کردن، پیشانی بر خاک نهادن و «بسم الله» را در نماز، بلند گفتن.[۱] 🔷همچنین مورخان نوشته‌اند که جابر بن عبدالله انصاری، همراه عطیه عوفی موفق شدند که در همان اولین اربعین، پس از قیام عاشورا به زیارت امام حسین(ع) نائل آیند.[۲] 🔷سید بن طاوس نقل می‌کند: هنگامى كه زنان و فرزندان امام حسين(ع) از شام برگشتند و به عراق رسيدند، به راهنما گفتند: ما را از راه ببر. وقتى به جایگاه شهادت امام حسین(ع) و یارانشان رسيدند، جابر بن عبد اللَّه انصارى را با گروهى از بنى هاشم و مردى از آل رسول اللَّه(ص) دیدند كه براى زيارت امام حسين(ع) وارد شده بودند، همه در يک وقت وارد شدند، و با يک‌ديگر شروع به گريه و حزن كردند و به سر و صورت زدند. مجلس عزایی به پا كردند كه فوق العاده دلخراش و جگر سوز بود. زنان آن ديار نيز به ايشان پيوستند و عموماً چند روزى عزادارى كردند.[۳] پی نوشت‌ها [۱] بحارالانوار، ج ۹۸، ص ۳۲۹ [۲] بشارة المصطفي، ص ۱۲۶ [۳] بحارالانوار، ج ‏۴۵، ص ۱۴۶ منبع: وبسایت اسلام کوئست @tabyinchannel
📖🔻 فرق در قدیم و جدید 💕🔹 ازدواج در قدیم پس از یک دوران انتظار و آرزومندی انجام می‏‌گرفت و به همین دلیل زوجین یکدیگر را عامل نیکبختی و سعادت خود می‌دانستند، ولی امروز کام‌جویی‌های جنسی در غیر کادر ازدواج به حد اَعلیٰ فراهم است و دلیلی برای آن اشتیاق‌ها وجود ندارد. 🖤📛 معاشرت‌های آزاد و بی‌‏بند و بار پسران و دختران ازدواج را به صورت یک وظیفه و تکلیف و محدودیت درآورده است که باید آن را با توصیه‏‌های اخلاقی و یا احیاناً - چنانکه برخی از جراید پیشنهاد می‌کنند - با اعمال زور بر جوانان تحمیل کرد. 💢 تفاوت آن جامعه که را محدود می‌کند به محیط خانوادگی و کادر ازدواج قانونی، با اجتماعی که روابط آزاد در آن اجازه داده می‌شود این است که ازدواج در اجتماع اول پایان انتظار و محرومیت، و در اجتماع دوم آغاز محرومیت و محدودیت است. 📒 استاد مطهری، مسئله حجاب، ص۸۲ @tabyinchannel
به دنبال عشق رمانتیک و مداوم نباشید ابتدای ازدواج دوران عشق رمانتیک است اما گذر زمان این عشق را به تعهد و رابطه صمیمی تبدیل میکند بسیاری از زوج های جوان وقتی به دوران صمیمانه زندگی می‌رسند، گمان می‌کنند عشق بین شان نیست در صورتی که صمیمانه ترین و متعهدانه ترین رابطه وجود دارد @tabyinchannel
زندگی اسلایسی را .🥂 👈یک نفر عکسی از پاهای تُپل را در توئیتر به اشتراک گذاشته و زیرش نوشته: اگر می‌خواهید گاز بگیرید برید ته صف! صدها نفر برای این پاهای بامزه غش و ضعف رفته‌اند. چند نفر نوشته‌اند همین فردا میرم «شوور»! می‌کنم، دو_سه نفر نوشته‌اند اصلاً من به عشق همین پاها میخوام بچه‌دار شم و... 👈مردی روی نوک کوهی ایستاده و دست‌هایش را باز کرده و نوشته: زندگی یعنی ! 👈زنی در اینستاگرام عکسی از که پخته منتشر کرده و نوشته: هرکی هرچی دلش میخواد بگه. من عاشق اینم که برای همسرم قرمه‌سبزی بپزم، اونم بیاد بشینه موهامو . دهها نفر نوشته‌اند: آره خوشبختی یعنی همین! خوشبختید شما... حسودیم شد... خوش به حال جفت‌تون... دلم برای خودم سوخت و ... 👈مردی عکسی از که خریده را منتشر کرده و نوشته «بالاخره خریدمش». جماعتی لایک کرده‌اند که خوش به حالت و مبارکه و... ☝️اینها همه بُرش‌هایی از زندگی هستند نه تمام آن. ! آن بخش از زندگی که دست‌چین می‌کنیم و به‌واسطه‌ی شبکه‌های مجازی به دیگران اجازه می‌دهیم آن را ببینید و بسیاری بر اساس همین «اسلایس» ما را قضاوت می‌کنند. 👈بسیاری از آنها که برای آن پاهای تپل دوست‌داشتنی غش و ضعف می‌روند اگر همان کودک را به آنها بدهید که ساعت سه نصفه شب می‌شود، زار می‌زند، نمی‌خوابد، نیاز به تعویض دارد، می‌خواهد، را از آدم می‌گیرد و... بعید است هنوز فقط به خاطر گاز گرفتن پاهایش به او وفادار بمانند و کماکان بچه بخواهند. @tabyinchannel
تبیین
⛷ #فریب زندگی اسلایسی را #نخوریم.🥂 👈یک نفر عکسی از پاهای تُپل #نوزادی را در توئیتر به اشتراک گذاشته
کودک فقط گاز گرفتن نمی‌خواهد، احساس مسئولیت و مراقبت دائمی هم می‌خواهد. می‌توانید؟ ☝️این تصور که زندگی مشترک فقط آن لحظه است که بوی خوش قرمه‌سبزی در فضای خانه می‌پیچد یا مرد می‌نشیند به بافتن گیسوی زن، یک زیباست اما وقتی عملی نمی‌شود بسیاری از همسران احساس ناکامی می‌کنند که پس چرا زن من قرمه‌سبزی نمی‌پزد؟ یا چون همسرم موهام رو نمی‌بافه پس دوستم نداره! ☝️مردی که از جدال در یک زندگی بی‌رحمانه به خانه می‌آید و هنوز ذهنش درگیر پرخاش رئیس و ضرر و زیان ناشی از معامله و ترافیک کُشنده و بی‌ثباتی بازار و ... است دل و دماغی برایش نمی‌ماند که شب‌هنگام وقتی می‌رسد بنشیند به بافتن گیسو! ☝️البته که اگر این کار را بکند عجب مرد نیکویی است اما اگر هم حال و حوصله‌اش را نداشته‌ باشد دلیل بر فقدان عشق و دوست نداشتن همسر نیست. آن یک عکس که دیده‌اید هم نشان خوشبختی تمام‌وقت آن زوج نیست. فقط یک بُرش دست‌چین‌شده از یک زندگی است. یک اسلایس! ☝️فتح قله‌ها لذت‌بخش است اما قبل از آنکه کسی روی نوک‌ کوهی فاتحانه عکس یادگاری بگیرد، باید بالا رفتن از آن را به جان بخرد. عرق‌ ریختن، زمین‌ خوردن، تحمل سرما و گرما، تاول زدن پا و... آن عکس فقط یک بُرش است. فقط یک اسلایس لذتبخش! ☝️مردی که عکسی از سوئیچ ماشینش را به اشتراک گذاشته هم دشواری خریدن آن را که علنی نکرده. غبطه‌ خوردن به آن لحظه گرچه واکنشی طبیعی است اما شاید اگر رسیدن به این موفقیت را می‌دانستیم هرگز نمی‌خوردیم. این تنها یک بُرش از زندگی مرد است. یک اسلایس، نه تمام آن. 👈 حق دارند هر اسلایسی از زندگی‌شان که دوست‌ دارند را به نمایش بگذارند اما حق نداریم آن یک اسلایس را «تمام» زندگی‌شان فرض کنیم، دست به مقایسه‌اش با زندگی خودمان بزنیم و احساس ناکامی کنیم. 👌زندگی اسلایسی می‌تواند آفت آرامش‌مان باشد اگر باور نکنیم که بسیاری از عکس‌هایی که می‌بینیم و حرف‌هایی که می‌شنویم تنها ، نه تمام آن! @tabyinchannel
⭕️ تو زمانی دوست‌داشتنی هستی که تو را لایک کنند! 📛 روزانه به تعداد کودکان و خردسالان فضای مجازی برای کسب شهرت و توجه از سوی والدین‌شان اضافه می‌شود. والدینی که در بسیاری موارد به محض به دنیا آمدن فرزندشان برایش صفحه اجتماعی باز می‌کنند و تک‌تک رفتارها و لحظات نوزادشان را در فضای مجازی منتشر می‌کنند. 🔻 کودکانی که بی‌آنکه بخواهند در شبکه اجتماعی زندگی می‌کنند، مشهور می‌شوند و از جایی به بعد تبدیل به ابزاری برای درآمد خانواده‌هایشان می‌شنوند. طوری‌که باید لباس‌های عجیب بپوشند، آرایش‌های خاصی انجام دهند، جملات تبلیغاتی حفظ و ادا کنند و هر لحظه رو به دوربین لبخند بزنند. 🌐 متن کامل این گزارش در لینک زیر👇🏻 بخوانید: 🔗 https://plink.ir/rbVLr @tabyinchannel
❧🔆✧﷽✧🔆❧ ♨️جاهلیت مدرن، دختران و زنان سرزمین من (۲) ......  ⬅️چشم های ما متوجّه این آب رفتن نمی شد و آنقدر کم کم این کار را کردند که چشم ما عادت می‌کرد... ⬅️ مانند بچه‌ای که جلوی چشم پدر و مادرش بزرگ می‌شود و قد می‌کشد و والدینش حس نمی‌کنند اما دیگران که کمتر او را می‌بینند و چشمانشان عادت نکرده، متوجه رشد هفتگی او می‌شوند... ما عادت کردیم به روسری‌هایی که هر روز آب می‌رفت و تبدیل شد به نواری باریک و بعضا توری... مانتوهایی که شاید بهتر باشد بلوز و پیراهن راحت نامیدشان تا مانتو...  ⬅️ به هر حال کم کم کار به این جا کشید و مدام گفتند بی‌حجابی معضل فرهنگی است، برای حل آن باید کار فرهنگی کرد... سال ها گذشت و لباس ها آب رفت و کار فرهنگی در زمینه عفت و حجاب مشاهده نشد. ❌برعکسش، فراوان کار‌های ضد فرهنگ در کوبیدن حجاب و عفت و حیا و غیرت در فیلمهای سینمایی و مجلات و برنامه‌های عمومی یافت می‌شد... ⬅️ چند سال مد پوشش خانمها تغییر کرده است، پوشیدن ساق شلواری (ساپورت) به جای شلوار... یعنی دیگر شلوار جین تنگ هم نه! ساق شلواری! و بدون تردید در یکی دو سال آینده این کنار می رود و برخی را .......... @tabyinchannel
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔺 فرازی از زیارت اربعین 🌻 در زیارت سیدالشهدا در روز اربعین جمله بسیار پرمعنا وجود دارد؛ 🌺 «بذل مهجته فیک لیستنقذ عبادک من‌الجهالة وحیرةالضلالة» 🌺 ✔️ فلسفه فداکاری حسین بن علی در این جمله است. زائر به خدا عرض میکند که حسین تو، خون خود را نثار کرد، تا مردم را از و نجات بدهد. ✔️ ببینید، این جمله دارای چه مفهوم مترقی است. مسأله اینست که بشریت همیشه دستخوش شیطانهاست. همیشه شیطانهای بزرگ و کوچک، برای تأمین هدفهای خود، انسانها و ملتها را قربانی میکنند. در تاریخ شرح حال سلاطین جابر و ستمگر و رفتار آنها با ملتها را دیده‌اید لذا باید به بندگان خدا کمک کرد تا از جهالت و ضلالت نجات یابند، اما چه کسی میتواند بشریت را نجات دهد؟ آن کسانیکه چسبیده به مطامع و هوسها و شهوات و منیت ها باشند، نمیتوانند بشر را نجات بدهند، باید کسی خودشان را نجات دهد؛ آن کسی میتواند بشر را نجات دهد که از شهوات و منیت که انسان دارد، بیرون بیاید، تا بتواند ایثار کند و شمعی فرا راه بشر روشن کند ✔️ و این در عصر ما توسط امام بزرگوار انجام شد! ۶۹/۶/۲۱ فلسفه قیام سیدالشهداء @tabyinchannel
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
https://t.me/Haazer_javab1/2919 🛑💢 معاویه‌های زمانه و وضعیت استحمار برای استثمار! 🐖💢 از جایی شکل می‌گیرد که معاویه‌هایی برای این که به قدرت برسند و چهار روز بیشتر در قدرت بمانند، توده‌ها را مشغول غرایز و شهوت‌ها و هیجان‌ها می‌کنند تا غافل باشند و بشود هر چه بیشتر استثمارشان کرد! 🐷 دمیدن بر خوکی شدن جامعه، و دعوت به فحشا، مصداق ضلالت بدتر از چهارپایان و راه شدن است و نقطه‌ی مقابل آدم شدن! 🔶 به قول مرحوم دکتر شریعتی، برای استثمار باید استحمار کرد. این‌ها حمارهایی استثمار شده‌اند که همیشه می‌توان از آن‌ها برای مشغول کردن مردم بهره برد و بر روی نفسانیات‌شان، موج سواری کرد! 🔴🔵 اما چه خوش گفت هر آن کس که حیا ندارد، حیات ندارد و به سان مرده‌ای متحرک است. @tabyinchannel
| شخصی بہ سخن آمد و گفت: 🌱| « با ما از رنج بگو» 🌙| و او گفت: 🌿| "رنج شڪافتہ شدنِ پوستہ ای‌ست کہ فهمِ شما را در خود نگھ‌داشتہ است. 🍊| همانطور کہ هستۂ میوھ باید شڪاف بردارد، 🍃| تا دلش، عریان و بۍنقاب، بہ‌سوۍ آفتاب رود، 💛| شما نیز بِشکنید و بِشکُفید." @tabyinchannel
براى تحقق حکومت عدل جهانى، چه نوع آمادگیهایی لازم است؟ ـ آمادگى فکرى و فرهنگی: یعنى سطح فکری مردم چنان بالا رود که مثلا ضرورت تشکیل حکومت عدل جهانی را درک کنند. ـ آمادگى اجتماعى: جامعه انسانی از ظلم بیزار شود و عدالت را طلب کند. ـ آمادگى از نظر تکنولوژى: تلاش برای دسترسی به صنایع پیشرفته، زیرا لازمه حکومت جهانى است. @tabyinchannel
تبیین
براى تحقق حکومت عدل جهانى، چه نوع آمادگیهایی لازم است؟ ـ آمادگى فکرى و فرهنگی: یعنى سطح فکری مردم
❓ چرا قرآن مساله وجود امام مهدى(عج) را صریحا بیان نکرده است؟ ✅ هدف اصلی قرآن بیان اصول و قواعد کلی معارف و احکام دینی است و بیان جزییات به روایات و سنت پیامبر و معصومین اختصاص داده شده است. قرآن اصل امامت و ولایت را بیان کرده است(مائده/55) و در پرتو روایات می توان آیاتی که اشاره به وجود امام زمان(عج) دارد را شناسایی نمود. @tabyinchannel
تبیین
براى تحقق حکومت عدل جهانى، چه نوع آمادگیهایی لازم است؟ ـ آمادگى فکرى و فرهنگی: یعنى سطح فکری مردم
❓ آسیبهای اعتقادی و فکری جامعه منتظر کدام است؟ ✅ عدم درک صحیح از اضطرار به حجت برداشت انحرافی از مفهوم غیبت و انتظار توقیت تطبیق طرح مباحث غیر ضروری در هم آمیختگی نشانه ها و علایم ظهور زمینه سازی از راه گسترش ظلم و فساد از جمله آسیبهای اعتقادی جامعه منتظر است. 📙آسیب شناسی جامعه منتظر/ص5 @tabyinchannel
تبیین
براى تحقق حکومت عدل جهانى، چه نوع آمادگیهایی لازم است؟ ـ آمادگى فکرى و فرهنگی: یعنى سطح فکری مردم
❓چرا با توجه به تعریف رایج از اهداف حکومت، نیازی به امامت نداریم؟ ✅زیرا امروزه اهداف حکومت ها در آزادی و امنیت و رفاه و بهداشت و آموزش خلاصه می شود. اگر اهداف حکومت ها فقط همین ها باشد، احتیاجی به طرح امامت و رهبری شیعه نیست. اما اگر اهداف حکومت را رشد انسان ها در تمامی ابعاد و استعدادها بدانیم یعنی همان که قرآن گوشزد می کند وجود امام ضروری است. @tabyinchannel
✅آیا جهان غرب مهد آزادی است و دین، محور محدودیت هاست؟ آیا تعالیم اسلامی مغایر با آزادی انسان است؟ افرادی که شعار می دهند دختر و پسر باید در دانشگاه آزاد باشند، منظورشان کدام آزادی است؟ طبق اسلام آیا قابل قبول است؟ آزادی که در نگاه دینی مطرح می شود، کدام آزادی است؟ برای رسیدن به چه هدفی و برای رد کدام مانع است؟ برای این که آزادی انسان مشخص شود، باید شناخت درستی از انسان داشته باشیم. طبق تعالیم قرآن انسان موجودی مرکب است که یک بخش از وجودش با حیوانات و گیاهان و جمادات مشترک است و بخش دیگر وجودش همان روح انسانی و فطرت اوست. طبق تعریف شهید مطهری انسان دارای دو خود است، بعد مشترک با طبیعت همان خود دانی اوست و بعد فطری اش خود عالی اوست. که تمایلات این دو در تضاد با هم است. اما خود واقعی هر انسانی همان خود عالی و روح انسانی اوست. پس اگر قرار است برای انسان آزادی تعریف شود، باید آزادی خود عالی او و هدف خود عالی او در نظر گرفته شود. ◀️ طبق این تعریف دیگر آزادی خود دانی من مطرح نیست و هر جا خود دانی مانع آزادی خود عالی من شود، باید خود دانی محدود شود. پس یک سری محدودیت ها برای رسیدن به آزادی واقعی است و نه مانع . و تعالیم اسلامی بر مبنای انسان شناسی و در جهت آزادی انسان است. ⬅️⬅️⬅️افرادی که شعار می دهند دختر و پسر باید در دانشگاه آزاد باشند، منظورشان آزادی بعد دانی و آزادی حیوانی است که از نظر اسلام غیر قابل قبول است. @tabyinchannel
‍ 📌 تکنیک های رفتار با نوجوانان ✅با همسرتان همگروه شوید. شما و همسرتان باید روش مشترکی را در برخورد با فرزندتان در پیش بگیرید. رفتار دوگانه شما و مشاجرات‌تان در مورد روش‌های فرزندپروری، می‌تواند او را نسبت به توصیه‌های هر دوی شما بی اعتماد کند. نوجوانانی که در یک خانه آرام و در کنار خانواده ای همدل و صمیمی زندگی می‌کنند، کمتر به رفتارهای آسیب‌زا رو می‌آورند. اگر می‌خواهید فرزندتان رفتار سالم‌تری در پیش بگیرد، وقت بیشتری با او بگذرانید و صمیمیت بیشتری در خانه ایجاد کنید. از طرف دیگر با نظارت و مدیریت غیرمستقیم فرزندان‌تان، امكان تجربه کردن را به او بدهید و اعتماد به نفس‌اش را تقویت کنید. هر روز بایدها و نبایدهای جدیدی را برایش تعریف نکنید و این حس را در فرزندتان ایجاد کنید که توان تمایز خوب و بد را دارد و در صورت ابهام پیدا کردن در برخی موارد، می‌تواند با همفکری شما مشکلش را حل کند. 🧑 @tabyinchannel
✍وقتی یکی از طرفین ازدواج پر انرژی باشد و در مقابل همسر او کم انرژی، با مشکلات عمیق و جدی برخورد می‌کنند. اختلاف در میزان انرژی در زمینه‌های مختلف به چشم می‌آید: میزان معاشرت‌های اجتماعی، فعالیت‌های فردی فوق برنامه، انگیزه تحرک و فعالیت، سرعت عمل و... وقتی سطح انرژی زن و مرد یکسان نباشد، همراهی و همپایی در آنها به چشم نمی‌آید، تفریحات و فعالیت‌های مشترک مختل می‌شود و حتی در تعامل دو نفره‌شان هم فاصله به وجود می‌آید و زن و مرد مرتب از هم دورتر می‌شوند. @tabyinchannel
تبیین
#مجردها_بدانند #همسرانه ✍وقتی یکی از طرفین ازدواج پر انرژی باشد و در مقابل همسر او کم انرژی، با م
گفــتمش : در دل و جــانی ،،، تـو بــگو مـــن چه کـنم ...؟ گــفت : نبــض ضــربانی؛ تــو بگــو مــن چــه کنم ...؟😍
🏴 «أَلسَّلامُ عَلى‏ أَسيرِ الْكُرُباتِ وَ قَتيلِ الْعَبَراتِ.» 🏴 گريستن، يا براى به ظهور درآوردن صفت رحمت در طرف مقابل است (چنان كه طفل با گريستن، مادر را به رحمت مى ‏خواند)؛ و يا منشأ گريه، صفت رحمت است كه يكى از صفات بارز الهى است تا با اظهار آن، بقا و الفت اجتماع همواره برقرار باشد، بنابراين، صفت بارز رسولى هم كه براى آنان فرستاده، رحمت قرار داده است، كه: وَ ما أَرْسَلْناكَ إِلَّا رَحْمَةً لِلْعالَمِينَ‏. 🏴 ظلم و ستم و عصيان زمان ‏هاى جاهليّت تا زمان حضرت سيّدالشّهدا-ع - به اعلى درجه ‏ى خود رسيد، و صفت رحمت را به فراموشى سپرد، به گونه ‏اى كه امّ‏ كلثوم-ع- در خطبه ‏ى خود فرمود: و رحمت، از دل‏ هاى شما كنده شده است. 🏴 حال، سيّدالشّهدا-ع- با كلام‏ «أَنَا قَتيلُ الْعَبْرَةِ.» مى‏ خواهد بفرمايد: من كشته شدم تا اين صفت، با گرياندن و گريستن در مصايب من آشكار و در نتيجه، رحمت الهى، شامل حال امّت شود. 📚برگرفته از کتاب فروغ شهادت ، تالیف حضرت آیة الله سعادت پرور ره @tabyinchannel
🔘بی پناهی مردم در فضای مجازی ♻️ نبض هدایتگری، مدیریت و کنترل افکار عمومی قرن‌هاست که در دست بوده است. اگرچه این مدیریت هنوز هم ادامه دارد اما زیرساخت‌های ارتباطاتی و شکل‌گیری شبکه‌های اجتماعی نقش پررنگی در فرهنگ‌سازی و هویت بخشی جوامع دارند. ♻️ مدیریت افکار جهانیان، به دست آوردن اطلاعات، درآمدهای میلیاردی و به فساد کشاندن جوامع بشری، نمونه‌هایی از بهره‌مندی هژمونی غرب از شبکه‌های اجتماعی است. ♻️ فضای فریبندۀ برخی کاباره‌های مجازی مثل اینستاگرام، تلگرام و توییتر باعث شده است تا مرز آلودگی‌های شهوانی فقط یک کلیکی باشد که همانند کلنگی به ریشۀ درخت هویت دینی فرود می‌آید و حتی نشر معارف دینی در چنین فضایی را به بازی در زمین دشمن تبدیل کند. ♨️ اگر حوزویان و دلسوزان انقلابی برای حراست از هویت ملی مذهبیِ مردم بی‌پناه، در راستای راه‌اندازی تلاش ننمایند و از مسئولان مربوطه مطالبه گری جدی نداشته باشند؛ در به فساد کشیده شدن مردم به‌ویژه جوانان شریک هستند. /رحا @tabyinchannel