eitaa logo
تبیین
2.7هزار دنبال‌کننده
5هزار عکس
428 ویدیو
34 فایل
🔺اهداف: 🔹تهذیب نفس 🔹امام شناسی و مهدویت 🔹روشنگری و بصیرت‌افزایی 🔹ارتقاء بینش دینی و سیاسی 🔹دشمن شناسی و جنگ نرم 🔹ارتقاء مهارت‌های تربیتی 🔹و... 🔸هدف ارائه‌ی الگوست؛ با شبکه‌های اجتماعی کسی متفکر نمی‌شود، باید #کتاب خواند.
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺علی مطهّری که چند روز قبل با تهمت به رهبر معظّم انقلاب، گفته بود که ایشان اصرا ر بر گران شدن بنزین داشتند، امروز پس از ثبت نام برای انتخابات مجلس شورای اسلامی 1398 گفت: «فکر می‌کنم عملکرد خوبی داشتم؛ برای همین دوباره ثبت نام کردم.» 👈مردم هم همین فکر رو میکنن! اصلاً کی بهتر از علی مطهّری؟ مشکلش چیه؟ حالا این وسطها یه تهمت هم به رهبری زده دیگه ؛ اینها که نباید عملکرد خوب و درخشانشو زیر سؤال ببره. تازه این بار با حمایت شرکت‌های تولیدکننده‌ی قرص ضدّ بارداری، رأیش حتماً بیشتر هم میشه!!! @tabyinchannel
🔴 این بار فتنه ای مخملی به رنگ سفید 🔹داماد و دختررئیس جمهوردر حالی که بطورآشکارا «» را با خود حمل می کردند، برای ثبت نام در انتخابات مجلس، با پوشش رسانه ای وارد فرمانداری تبریز شدند. 🔹اغلب رسانه ها و تحلیل گران سیاسی -اجتماعی از این حرکت نمادین نزدیکان آقای روحانی به سادگی گذشتند. ولی با نقبی به گذشته می توان پیش بینی کرد که : استفاده از پارچه و رنگ سفید، می تواند آغاز برنامه ای وسیع و عمیق برای توطئه و فتنه ای بزرگ باشد. 🔹استفاده از نماد های رنگی، چند سالی است که به نمادی برای «جنبش های اجنماعی غرب گرا» تبدیل شده است . حوادث ضد دمکراسی! در کشورهای اروپای مرکزی و شرقی که با حمایت بنیاد آمریکایی جورج سروس آغاز شد و به «» یا «) معروف شدند، از جمله بارزترین مصداق نماد سازی رنگین هستند . 🔹در ایران نیز اصلاح طلبان با الگو گیری از آنها با نماد ، فتنه 88 را رقم زدند و سپس همراه با اعتدالگریان، با رنگ توانستند با رویکرد نزدیکی هرچه بیشتر به غرب، در سپهر سیاسی ایران ، نقش آفرینی کنند‌ و ۹۸ را اجرا کنند ➖➖➖➖➖➖➖ @tabyinchannel
«معادلات غلط عمرو عاص زمان!» 🔻نقل است که روزی معاویه برای نماز درمسجد آماده میشد.به خیل عظیم جمعیتی که آماده اقتدا به او بودند نگاهی از سرغرور انداخت. عمروعاص در گوشش نجوا کرد که:بی‌دلیل مغرور نشو!اینها اگر عقل داشتند به جماعت تو نمی‌آمدند و«علی»را انتخاب میکردند. معاویه برافروخت. عمروعاص قول داد که حماقت نماز‌گزاران را ثابت کند.پس ازنماز،برمنبر رفت و در پایان سخنرانی گفت:از رسول خدا(ص)شنیدم هرکس نوک زبان خود‌ را به نوک بینی‌اش برساند،خدا بهشت را براو واجب مینماید و بلافاصله مشاهده‌کرد که همه تلاش می‌کنند نوک‌ زبانشان را به نوک بینی‌ِشان برسانند تا ببینند بهشتی‌اند یا جهنمی؟ عمروعاص برگشت تا حماقت جمعیت را به معاویه نشان دهد،دید معاویه عبایش را بر سر کشیده و دارد سعی می‌کند نوک زبانش را به نوک بینی برساند عمروعاص در گوش«معاویه»نجوا کرد:این جماعت احمق خلیفه احمقی چون تو می‌خواهند. «علی»برای این جماعت حیف است! 📌نکته: در تقلید خود یک اشتباه استراتژیک دارند. گویا هنوز درک نکردند که: « این بار مردم را برگزیدند» "م.طالبی دارستانی" @tabyinchannel
🔴 یک دروغ بزرگ به سه ملت 🔹از عراقیها درباره وضعیت کشورشان سؤال می‌کنی میگویند؛ ایرانیها نفت و درآمد عراق را می برند و خرج کشورشان میکنند و به خاطر همین ایران «جمیل» زیباست!! 🔹از لبنانی ها درباره وضعیت کشورشان سؤال میکنی، میگویند؛ پول و دارایی ها لبنان را حزب الله به ایران ارسال میکند و خرج رفاه ایرانی ها میکنند!! 🔹از ایرانیها درباره وضعیت کشور سؤال می‌کنی، میگویند؛ پول نفت ایران را خرج عراق و لبنان میکنند!!! ⁉️یک دروغ و جنگ روانی و رسانه ای به سه ملت!!! برای ایجاد تفرقه، جنگ روانی جنگ داخلی و سوریه سازی و تخریب زیر ساخت های کشورها به دست خود ملت‌ها بدون هزینه کردن یک دلار از طرف دشمنان.... 👈دشمن روی حماقت عده ای که بدون تحقیق و تفکر هر حرف و خبری را قبول میکنند حساب باز کرده!!! ➖➖➖➖➖➖➖ @tabyinchannel
🔔 ⚠️ ⛔️ حسادت‏ 🌸 اميرالمومنين عليه السلام 🍃 از حسد بپرهيز، زيرا حسد بدترين خصلت و زشت‏ ترين خوى، و خلق شيطان است وقتى حسد ببارد، فساد مى‏ رويد. 💦نكته‏ ها و پيام‏ها 1⃣ حسد، يكى از بيمارى‏هاى خطرناك روانى و از پليدترين رذايل اخلاقى است. 2⃣ حسد، آرزوى از ميان رفتن نعمت كسانى است كه سزاوار داشتن آن هستند. 3⃣ حسادت نسبت به‏ ديگران، سبب بروز ناهنجارى ‏هاى اجتماعى مى‏ شود از جمله: الف- بروز فساد؛ حسد بسان آتشى فراگير، افكار و كردار حسود را شعله‏ور مى ‏سازد و آن را به تباهى مى‏ كشاند و در اثر آن به غيبت، سخن‏ چينى، فحش، بهتان، بدگمانى و دچار مى ‏شود «اذا مَطَرَ التَّحاسُدُ نَبَتَ التَّفاسُدُ» ب- قتل نفس؛ شعله ‏هاى حسد، عقل و دين را از انسان مى‏ گيرد، تا آنجا كه كشتن برادر را نيز آسان می‏ كند، چنانكه قابيل در اثر حسادت، برادرش هابيل را به قتل رساند و نيز قصه به چاه انداختن يوسف عليه السلام توسط برادرانش از اين باب است 📙 منابع 1⃣ شرح غررالحكم، ج ۲ ص ۶۰ 2⃣ همان ج ۲ ص ۲۹۳ @tabyinchannel
✨أَلا وَ إِنّى لَمْ أرَکَالْجَنَّةِ نامَ طالِبُها وَ لا کَالنَّارِ نامَ هارِبُها.» 💠بدانيد! من، هرگز چيزى را مانند بهشت نديدم که طالبانش (اين گونه) به خواب فرو رفته باشند و نه همانند آتشِ (وحشتناکِ) دوزخ که فراريان از آن (اين گونه) به خواب فرو روند; 📚 ۲۸ @tabyinchannel
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
👇 ❗️آب را گِل نکنیم ... 🌱” کمی آرام باش، شلوغ نکن، درگیر نباش، نگران دنیا نباش، حسرت دنیا نخور، به دیگران حسادت نکن. گذشته و آینده را رها کن، به عرض و طول خودت (یعنی اطرافت) کاری نداشته باش. حریصانه برخورد نکن، حرص و جوش نخور، آرام باش و خلاصه در یک کلام آب را گِل نکن تا در زلالی آب، عمق دریای وجود خودت را ببینی که از تو چه می‌خواهد؟ مدّتی معصیت نکن تا کم‌کم نیازش را حس کنی. بعد از اینکه مدتی خودت را کنترل کردی و سراغ گناه نرفتی، کم‌کم نیاز به عبودیت(بندگی) و پرستش مولا در قلبت جوانه می‌زند. قدم اول ترک محرمات است، به همین دلیل امیرالمؤمنین (ع) فرموده‌اند: «اجْتِنَابُ السَّیئَاتِ أَوْلَی مِنِ اکتِسَابِ الْحَسَنَات؛ دوری از گناهان مهم‌تر از انجام حسنات و خوبی‌هاست.‌» “ 📗بخشی از کتاب "رابطه عبد و مولا" اثر علیرضا پناهیان @tabyinchannel
21.41M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 هدف اعتراضات ۹۸ ،لو رفت! 🔷 ،از تندروهای ﷼اصلاحات چگونه نیت شوم و کثیف خودشان را لو میدهد.. 🔷 وقتی برای تنبیه یک جریان سیاسی،در انتخابات شرکت نکنی و تحریم کنی،آن حریان در قدرت ضرری نمی کند،فقط باعث در قدرت ماندن و بدبخت کردن مردم کشورت خواهی شد.. 🔷 برای تنبیه یک جریان و گروه،به رقیب آن با دقت و آگانه و با تحقیق رای دهید،تا حساب کار دستشان بیاید که با مردم مستضعف و کارگر،به چشم برده نگاه نکنند..⚠️ 🔷 خود دانید..! @tabyinchannel
مــنِ خستـــه چــون نـــــدارم نــفســـی قـرار بـی تـو بــــه کــدام دل صبــــوری کــــنم ای نگـــــار بـــــی تـــــو
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
( حکمت ٣۵ ) 🍃مَنْ أَسْرَعَ إِلَى النَّاسِ بِمَا يَكْرَهُونَ، قَالُوا فِيهِ بِمَا لاَ يَعْلَمُونَ 🍃كسى كه در نسبت دادن كارهاى بد به مردم شتاب كند، مردم نيز نسبت هاى ناروايى به او مى دهند 💠عيب جويى و ذكر عيوب مردم هرچند آشكار باشد كارى است بسيار ناپسند و اگر كسى نيت امر به معروف و نهى از منكر داشته باشد نبايد منكراتى را كه از بعضى سر زده آشكارا و در ملأ عام بگويد، بلكه اين گونه تذكرات بايد خصوصى و مخفيانه باشد. 💠و از آنجا كه مردم از گفتن عيوب و كارهاى زشتشان به صورت آشكارا ناراحت مى شوند و در مقام دفاع از خود بر مى آيند و گوينده را متهم به امورى مى كنند كه چه بسا واقعيت هم نداشته باشد تا از اين طريق ارزش سخنان او را بكاهند و بگويند: فرد آلوده حق ندارد ديگران را به آلوده بودن متهم كند. 💠بنابراين اگر انسان بخواهد مردم احترام او را حفظ كنند و نسبت هاى ناروا به او ندهند و حتى عيوب پنهانى او را آشكار نسازند بايد از تعبيراتى كه سبب ناراحتى مردم مى شود بپرهيزد و در يك كلمه، بايد احترام مردم را حفظ كرد تا آنها احترام انسان را حفظ كنند 💠 پيغمبر اكرم(ص)فرمود در مدينه اقوامى داراى عيوبى بودند آنها از ذكر عيوب مردم سكوت كردند، خداوند هم مردم را از ذكر عيوب آنها ساكت كرد. آنها از دنيا رفتند در حالى كه مردم آنها را از هرگونه عيب پاك مى دانستند و به عكس در مدينه اقوام ديگرى بودند كه عيبى نداشتند ولى درباره عيوب مردم سخن گفتند خداوند براى آنها عيوبى آشكار ساخت كه پيوسته به آن شناخته مى شدند تا از دنيا رفتند. @tabyinchannel