فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥چرا برای مردم آیه قتال را نمیخوانید؟
دست بردارید از این رحمت هایی که شما توهم میکنید!
❌اینها رحمت نیست اینها مخالفت با خداست!
روایت #امام_خمینی رحمة الله علیه از رحمت و مدارا با مجرمین👆
ڪپیباذڪرصلواتبراےظهورقائم
🌼 اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّـدٍ و آلِ مُحَمَّدٍ وعَجِّلْ فَرَجَهُمْ🌼
@tahavol_313
- تـــحـول -
🔴 کتک زدن دختر بچه آمر به معروف در مشهد توسط جنبش فواحش! @tahavol_313
به فرموده امام خمینی (رحمةالله ) وقتی رحم بیجا میکنند به مفسدین این اتفاقها هم منتظرش باشیم😱
⚠️ هشدار مرجع شهید، علامه شیخ فضلالله نوری:
✍ با شیوع انواع فساد در جامعه، اندکاندک غیرتها و تعصّبات ملّی و مذهبی رنگ خواهد باخت و مصالح عالیه به پشیزی خواهد رفت..
@tahavol_313
6.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#کلیپهای_داغ
⛔️ قابل توجه مذهبیهای صورتی...
[نظراستادمرتضیمطهری درباره جذب]
❌[مثلجذب همه بیحجابها] ❌
( نظرش برخلاف صورتی هاست:)‼️
✅(توضیح: مرتضی کهرمی )✅
@tahavol_313
Seyed Reza Narimani - Mano Nazar Tanha.mp3
14.6M
گریمو در آوردی داری میری زینـــب به کی سپردی داری میری...🩹🥀
•
•
جناب سید رضا نریمانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📝 ظلم نکنیم
✍️ روزگار می چرخه ، معلوم نیست چه اتفاقی در آینده برای ما بیفتد ....
🎙️ سخنران : استاد مهدی دانشمند
#سبک_زندگی
@tahavol_313
انساننمیتواند
غمهایشراکمکند؛
پسبایدخودشرازیادکند.
وهمیناستکهرنجهامیشوندزمینهساز!
-استادعلیصاییحائری🌱
10.98M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌رهایی از اسارت، مهمترین فایدۀ انقلاب ما
🔻بیحجابی بیحرمتی به خون شهدا نیست!
بلکه بیحرمتی به این رهایی، بیحرمتی به خون شهید است!
استاد#پناهیان
@tahavol_313
🌷🌴مبحث ۱۲۳۴ مرداد ۱۴۰۲ شمسی
میخواهند تورا چوب حراج بزنند!! شیاطین دروغ میگویند، باور نکن!
تو کانون عشق و عاطفه و مهد تربیت و هدایتی💐
بدو بدو حراج شد، شایسته تو نیست!
رها کردن عفت و حجاب، شان تو نیست
💞حالا بشنو :ارزش و مقام زن در اسلام را ؟
تحقیر و در هم شکستن شخصیت زن، تنها در میان عرب جاهلى نبود،
بلکه در میان اقوام دیگر و حتى شاید متمدن ترین ملل آن زمان نیز، زن شخصیتى ناچیز داشت،
و غالباً با او به صورت یک کالا و نه یک انسان رفتار مى شد،
ولى مسلماً عرب جاهلى این تحقیر را در اشکال زننده تر و وحشتناکترى انجام مى داد.
تا آنجا که اصلاً نسب را به مرد مربوط مى دانست و مادر را تنها ظرفى براى نگاهدارى و پرورش جنین، محسوب مى کرد! چنانکه در شعر معروف جاهلى منعکس است:
بَنُونا بَنُو أَبْنائِنا وَ بَناتُنابَنُوهُنَّ أَبْناءُ الرِّجالِ الأَباعِدِ:
«فرزندان ما فرزندان پسران ما هستند و اما فرزندان دختران ما پسران مردان بیگانه اند».
این را نیز مى دانیم که:
آنها براى زن، حقى در ارث قائل نبودند و براى تعدد زوجات، حدّ و مرزى قائل نمى شدند، به سادگى خوردن آب، ازدواج مى کردند و به آسانى آنها را طلاق مى دادند.
ولى اسلام ظهور کرد و با این خرافه در ابعاد مختلفش سرسختانه جنگید، مخصوصاً تولد دختر را که ننگ مى دانستند در احادیث اسلامى به عنوان گشوده شدن ناودانى از رحمت خدا به خانواده معرفى کرد.
و خود پیامبر( ص)
آن قدر به دخترش بانوى اسلام فاطمه زهرا(ع) احترام مى گذاشت که مردم تعجب مى کردند، با تمام مقامى که داشت، دست دخترش را مى بوسید، و به هنگام مراجعت از سفر نخستین کسى را که دیدار مى کرد، دخترش «فاطمه»(ع) بود.
به عکس هنگامى که مى خواست به سفر برود آخرین خانه اى را که خداحافظى مى کرد، باز خانه فاطمه علیها السلام بود.
در حدیثى مى خوانیم:
به پیامبر(ص) خبر دادند، خدا به او دخترى داده است، ناگهان نگاه به صورت یارانش کرد، دید آثار ناخشنودى در آنها نمایان گشت! (گوئى هنوز رسوبات افکار جاهلى از مغز آنها برچیده نشده)
پیامبر(ص) فوراً فرمود :
مَا لَکُمْ؟ رَیْحَانَةٌ أَشَمُّهَا وَ رِزْقُهَا عَلَى اللَّهِ عَزَّوَجَلَّ!:
«این چه حالتى است در شما مى بینم؟! خداوند گلى به من داده آن را مى بویم، و اگر غم روزى او را مى خورید، روزیش با خدا است».
در حدیث دیگرى از پیامبر(ص) مى خوانیم که فرمود:
نِعْمَ الْوَلَدُ الْبَناتُ، مُلْطِفاتُ، مُجَهِّزاتُ، مُؤْنِساتُ، مُفْلِیاتُ:
«چه فرزند خوبى است دختر! هم پر محبت است، هم
کمک کار، هم مونس است و هم پاک و پاک کننده».
در حدیث سومى که از پیامبر(ص) رسیده:
مَنْ دَخَلَ السُّوقَ فَاشْتَرَى تُحْفَةً فَحَمَلَهَا إِلَى عِیَالِهِ کَانَ کَحَامِلِ صَدَقَة إِلَى قَوْم مَحَاوِیجَ وَ لْیَبْدَأْ بِالْإِنَاثِ قَبْلَ الذُّکُورِ، فَإِنَّهُ مَنْ فَرَّحَ ابْنَتَهُ فَکَأَنَّمَا أَعْتَقَ رَقَبَةً مِنْ وُلْدِ إِسْمَاعِیلَ:
«کسى که بازار مى رود و تحفه اى براى خانواده خود مى خرد، همچون کسى است که مى خواهد به نیازمندانى کمک کند (همان پاداش را دارد) و هنگامى که مى خواهد تحفه را تقسیم کند، نخست باید به دختر، و بعد به پسر بدهد، چرا که هر کس دخترش را شاد و مسرور کند، چنان است که گوئى کسى از فرزندان اسماعیل(ع) را آزاد کرده باشد».
در حقیقت، این احترام به شخصیت زن سبب آزادى او در جامعه و پایان دادن به دوران بردگى زنان است.
گر چه، در این زمینه، سخن بسیار است، ولى از این واقعیت نمى توان به آسانى گذشت که با نهایت تأسف هنوز در جوامع اسلامى، آثارى از همان افکار جاهلى وجود دارد،
و هنوز کم نیستند خانواده هائى که از تولد پسر خوشحال و از نوزاد دختر ناراحت مى شوند، و یا لااقل تولد پسر را بر دختر ترجیح مى دهند.
البته ممکن است، شرائط خاص اقتصادى و اجتماعى در رابطه با وضع زنان در جوامع کنونى، یکى از علل این گونه عادات و رسوم غلط بوده باشد، ولى، هر چه هست،
باید عموم مسلمانان راستین با این طرز فکر مبارزه کنند، و ریشه هاى اجتماعى و اقتصادى آن را بسوزانند که اسلام نمى پسندد بعد از چهارده قرن، پیروانش به افکار جاهلى باز گردند، و این یک نوع جاهلیت ثانوى است.
حتى در جوامع غربى، که تصور مى کنند براى زن شخصیت والائى قائلند عملاً مى بینیم او را آن چنان تحقیر کرده اند که به صورت یک عروسک بى ارزش یا وسیله اى براى خاموش کردن آتش شهوت،
و یا کالائى براى تبلیغ کالاهایشان در آورده اند.
تفسیر نمونه، جلد ۱۱، صفحه ۳۰۳.
@tahavol_313
🔴 یزیدیان در طول زمان، نیزه به دست داشته اند، نیزه همان نیزه است ، اما روی یکی راس حسین علیه السلام ، روی یکی راس شهید مدافع حرم ، روی یکی هم #حجاب ....
@tahavol_313