eitaa logo
تحلیل و بررسی خبر
127 دنبال‌کننده
15.6هزار عکس
11.1هزار ویدیو
1هزار فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فرق می‌کند چه کسی رییس جمهور باشد یعنی: یک روز مکرون به ریش رییس جمهور انگلیس درس خوانده‌ی ما می‌خندید ولی امروز مجبور است به رییس جمهور انقلابی ما التماس میانجیگری کند. این است زبان دنیا را بلد بودن... ‎#
سردار حسن زاده: ⭕️دولت سیزدهم بیش از دولت‌های دیگر به ظرفیت بسیج و سپاه اعتقاد دارد 🔹فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: این دولت یک ویژگی دارد که بهتر و بیشتر از دولت‌های دیگر بسیج و سپاه و ظرفیت آن‌ها را می‌شناسد و به آن اعتقاد دارد، بنابراین تعاملات و همکاری‌ها بیش از گذشته خواهد بود. 🔹هم اکنون در اقصی نقاط کشور در روستا‌ها و مناطق محروم، فعالیت‌ها مضاعف شده است.
🔰 حکمرانی توحیدی؛ قیام عاشورا و فضای مجازی ✍ سید علیرضا آل‌داود ⭕️ در عصر جنگ های شناختی-ترکیبی زندگی می‌کنیم.اگر قیام امام حسین علیه السلام را با مختصات این جنگ شناختی-ترکیبی بسنجیم خواهیم دید این قیام دقیقا مطابق با مولفه‌های این نوع جنگ در برابر تمام شر بوده است. ⭕️اگر هدف جنگ شناختی-ترکیبیِ دشمن استقرار حکمرانی طاغوت با هدف سکولاریزه کردن جامعه، اباحی گری و ... در عصر ماست، دقیقا قیام امام حسین علیه السلام که یک قیام مبتنی بر سیاست و قدرت است در مقابل این نوع حکمرانی قرار دارد. ⭕️در نهضت حسینی عزت و ذلت دو مقوله بسیار مهم است و از نقطه شروع تا پایان قیام حسینی تماما ارتباط میان حکومت و حکمرانی عزتمندانه را می‌بینیم. در این قیام، امام حسین علیه السلام یک گونه از حکومت را طرد می‌کند و از یک نوع حکمرانی دیگر دفاع می‌کند و می‌خواهد به تاریخ نشان دهد حکمرانی توحیدی آن گونه که یزید برنامه ریزی کرده نیست و رابطه حکومت و مردم آن گونه که یزید میخواهد نباید تنظیم شود. «مثلی لا یبایعه مثله» امام حسین(ع) می‌فرماید کسی همچون من با کسی مثل یزید بیعت نمی‌کند و کسی مثل من حکمرانی کسی چون یزید را قبول ندارد. ⭕️ همچنین در زیارت اربعین نیز می‌خوانیم لیستنقذ عبادک من الجهاله...امام حسین(ع) قیام کرد تا بندگان خدا را از جهالت خارج کند و این یعنی در دو نوع حکمرانی توحیدی و حکمرانی طاغوتی ایشان با قیامش در برابر حکمرانی طاغوتی ایستاد تا حکمرانی توحیدی بر روی زمین مستقر بماند. ⭕️ حال وقتی به شرایط فعلی جامعه‌ نگاه می‌کنیم می بینیم در عصر سایبر-رسانه تمام تلاش سپاه شر استقرار حکمرانی طاغوتی با بستر فضای سایبر-مجازی در دنیاست و اینجاست که می‌بینیم حسینِ زمان ما، رهبر حکیم انقلاب اسلامی در مقابل استقرار این حکمرانی طاغوتی که دنبال بازگرداندن بشریت به دوران جاهلیت با بهره‌گیری از مختصات و ویژگی‌های این فضا است، تمام قد ایستاده و دنبال استقرار حکمرانی توحیدی در این دنیای حقیقی و سایبری است، یعنی ایشان دنبال اهداف راهبردی تعریف نقش مستقل، قوی و عزتمندانه مبتنی بر توحید، قسط و عدل در این فضای زیست جدید برای ملت ما در سطح جهان است. ⭕️در ارتباط با استقرار حکمرانی توحیدی در فضای سایبر-رسانه نیز قرآن کریم تکلیف جبهه حق را با قاعده‌ی نفی سبیل مشخص کرده است.در این مدل قیام اگر حکومت و دولت و حکمرانی دست خودش را از دست ائمه اطهار علیهم السلام و انبیای الهی جدا کند سر از طاغوت درمی‌آورد. همچنین اگر حکومتی سرمایه اجتماعی خویش را در این جنگ شناختی-ترکیبی در اختیار دشمنش قرار دهد شاهد این خواهیم بود که دشمنان بر آنان مسلط شده و در دو دوره‌ی جنگ شناختی-ترکیبی میان مدت و بلندمدت هویت و نسل آن جامعه را با تزویر و نفاق تغییر خواهد داد. ⭕️قیام امام حسین علیه السلام یک قیام در مقابل نفاق و تزویر نیز بود، امام شهید ما مبتنی بر آیه یا ایها النبی جاهد الکفار والمنافقین با دو نوع دشمن در قیامش مقابله کرد که یکی دشمنان خارجی و کفار بود و یکی دشمنان داخلی و منافقین و امروز نیز می‌بینیم امام امت که مهمترین دغدغه اش جهاد تبیین در برابر تحرکات دشمن در فضای مجازی ول است در حال نبرد با این دو نوع دشمن است که با بررسی برنامه‌های دشمنان داخلی و خارجی در این فضا در میابیم که دقیقا فضای سایبر، تبدیل به فضای نفاق و تزویر شده است. ⭕️در پایان باید گفت برای استقرار حکمرانی توحیدی در فضای سایبر توجه به تمام ابعاد قیام امام حسین علیه السلام هدایتگر ما خواهد بود، والا با شرایط فعلی علی رغم تذکرات متعدد امام خامنه‌ای در خصوص فضای مجازی ول و تحت مدیریت دشمنان، شاهد پیاده سازی حکمرانی طاغوت در اذهان و قلوب مردم در سطح جامعه خواهیم بود. ⭕️ایران عزیز ما امانت شهدا است، تلاش کنیم حاج قاسم‌های فضای مجازی و فضای حقیقی باشیم که قطعا برای حاج قاسم شدن ابتدا باید برای انقلاب در برابر جنگ شناختی-ترکیبی آبرو داد و سپس جان... یاران آخرالزمانی سید الشهدا بسم الله...
8.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⛔️ داعش شیعه در مسیر اربعین... ⚠️ هشیار باشید...
چگونه پاسخ دین ستیزان را بدهیم؟ اینگونه 👆
💠کلمات پر کاربرد زبان عربی به لهجه عراقی 👈 در ایام اربعین در کربلا به دردتان میخورد. 🔸آن را ذخیره کنید🔹 💠فارسی : گذرنامه - پاسپورت ✅العربية : جَواز - باسبورت 💠فارسی : گذرنامه ها ✅العربية : جَوازات 💠فارسی : گذرنامه ات رو بده ✅العربية : إنْطِني جَوازَك 💠فارسی : بگذار ببینم - نگاه کنم ✅العربية : خلّي أشُوف 💠فارسی : ويزا ✅العربية : فيزَة 💠فارسی : كجاست؟ ✅العربية : وِين 💠فارسی : سرويس بهداشتی کجاست؟ ✅العربية : وِينِ المَرافِق الصَّحيَّة (بدون کلمه صحیه بکار ببرید، چون اینگونه عامیانه تر است) 💠فارسی : میخواهم ✅العربية : أريد 💠فارسی : بروم ✅العربية : أرُوح 💠فارسی : به نجف ✅العربية : إلْنَجف (در اصل الی النجف بوده) 🔹نحوه تلفظ : أريد أروحِلْنَجف 🔹 💠فارسی : اتوبوس میخوای یا ون ✅العربية : تِريدِ الباص لُو كَيّة؟ 💠فارسی : کرایه اش چنده - چقدر میشه ✅العربية : إشگَد؟ - إشگد الأجرة 💠فارسی : ده هزار - 10000 دینار - 10 ✅العربية : عَشِر - عَشرتالاف 💠فارسی : خوبه ✅العربية : زِيَن 💠فارسی : نه گرونه! ✅العربية : لا، باهِز 💠فارسی : خيلی - گرونه ✅العربية : إهوَاي، كِلَّش - باهز 💠فارسی : گروهتون، چند نفر هستید؟ ✅العربية : جَماعَتْكُم، چَم نفرات؟ 💠فارسی : بیا بالا - سوار شو - بپر بالا ✅العربية : صْعَد - يا أللّه صْعد 💠فارسی : تمام شديد؟ همه سوار شدید؟ - تکمیل شد - تمام شد. ✅العربية : خَلاص؟ - *يا به صورت خبري* :خلاص! 💠فارسی : چمدان - ساک ✅العربية : جُنطَة - جمع : جُنَط 💠فارسی : راننده ✅العربية : سايِق 💠فارسی : ایستگاه پلیس ✅العربية : سِیطَرَة 💠فارسی : گیت - دروازه - ورودی ✅العربية : بَوّابَة 💠فارسی : افسر - مامور - مسؤول ✅العربية : ضابُط 💠فارسی : گاری - ارابه ✅العربية : عَرَبانة 💠فارسی : گاری چی - ارابه کش ✅العربية : عَرَبَنچي 💠فارسی : (بردار،بلند کن) - چمدون رو بردار ✅العربية : (شيل) - شيلِ الجُنطَة 💠فارسی : کیف - کوله ✅العربية : حَقْبَة 💠فارسی : هوا گرمه - گرمه ✅العربیة : ألْجَو حار - حار 💠فارسی : آبجوش ✅العربیة : مایِ الحارّ، ماي حار 💠فارسی : نان ✅العربیة : خُبُز 💠فارسی : نان ساندویچی(مخصوص به عراق) ✅العربیة : صَمّون 💠فارسی :کولر را روشن کن ✅العربیة : شَغِّلِ الْمُكَيِّف 💠فارسی : خاموش کن - خاموشش کن - کولر را خاموش کن ✅العربیة : طَفْ - طفِّيَه - طفّي المُكيّف 💠فارسی : وایستا - نگه دار ✅العربیة : اُگُفْ 💠فارسی : اینجا - آنجا ✅العربیة : إهْنا - إهناك 💠فارسی : بیا ✅العربیة : تعال 💠فارسی : برو ✅العربیة : رُح (روح) 💠فارسی : گم کردم ✅العربیة : ضَيَّعِت 💠فارسی : بگذار - قرار بده ✅العربیة : خَلّي 💠فارسی : چرا - برای چه ✅العربیة : لِيَش 💠فارسی : نمی فهمم - نمی فهمم چی میگی ✅العربیة : مَافْتَهِم (الف خوانده نمي شود) - مَفتَهم شِتگول 💠فارسی : کم - کمی عربی بلدم ✅العربیة : شُوَیّ، شْوَيّ - شوي أعرف، شوي أحچی اگه قسمت شد مشرف شدید و استفاده کردید از این پست ادمینای کانال و فردي كه اين كلمات را ارسال كرده یاد کنید... 🌷التماس دعای فرج
👆میزان مسافت شهرهای تردد زائران اربعین در عراق
9.03M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📺از « طرح بزرگ غدیر تا گزینه نهایی دولت برای وزارت کار» در بسته تحلیلی خبری شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
🔈 گفتگوی صوتی 🍃🌹🍃 🎙سخنران: دکتر حسین علوی- دکترای علوم سیاسی 🖋 موضوع جلسه: بررسی ناآرامی های اخیر عراق و بررسی شايعه های عدم امنیت زوار ایرانی در عراق 🕤 زمان: یکشنبه ۱۳ شهریور ماه ساعت ۲۰:۳۰ ✅ مکان: کانال معیار در روبیکا👇 https://rubika.ir/tahlil_samen
🇮🇷 📝 | مذاکره شتر مجنون است، به کوی لیلی نمی‌رود‼️ 🍃🌹🍃 🔻مدیر مسئول روزنامه کیهان در پاسخ به اظهارات سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفته: چالش هسته‌ای ۲۰ ساله کشورمان با آمریکا و اروپا به وضوح نشان می‌دهد که حریف نگران تولید سلاح هسته‌ای از جانب ایران نیست بلکه از آن به‌عنوان بهانه‌ای برای تحریم‌ها استفاده می‌کند و از آنجا که تحریم‌های اقتصادی تقریباً تنها اهرم باقیمانده در دست آمریکا برای مقابله با  ایران اسلامی است هرگز از آن دست نخواهد کشید. 🔹از این روی مذاکره برای لغو تحریم‌ها آب در هاون کوبیدن است و با جرات می‌توان گفت که این مذاکرات راه به جایی نمی‌برد و می‌بینید که تاکنون از «ناکجا آباد» بیرون نرفته است. 🔸وقتی آمریکا اعلام می‌کند که حاضر نیست برای عمل به تعهداتش تضمین بدهد با صراحت اعلام کرده که اهل توافق نیست! یعنی مذاکره می‌کنیم که توافق نکنیم. 🔺مذاکره با آمریکا به «شتر مجنون» در داستان ملای رومی شبیه است؛ مجنون که آهنگ کوی لیلی داشت بر ناقه‌ای نشست که کره‌ای در شهر داشت. در مجنون شوق رفتن به کوی لیلی موج می‌زد ولی ناقه که تاب دل کندن از کره خود را نداشت قدم از قدم بر نمی‌داشت و چنین بود که به قول ملای رومی «یک دو روزه ره بدین احوالها مانده مجنون در تردد سالها». مجنون در نهایت چاره کار را در آن می‌بیند که از ناقه پیاده شود و راه کوی لیلی را به پای خود بپیماید. | |