تک رنگ
° پیام یکی از دوستان صمیمی پ.ن: 🤓همه رفقا، میدونن ادمین بالای ۹ بار کتاب رنج مقدس ۱ و ۲ رو خونده!
°
قال خودم🙄:
هرکس رنج مقدس ( مخصوصا جلد یک😁) رو نخونده، ده هیچ از زندگی عقبه!😋
نگی نگفتی!
بعدا پیام ندی که چرا کتاب رو به زور نذاشتی تو بغلم!🙂
از ما گفتن🚶♂
●°@takrang1°●
°
رنجها رو دستهبندی کنید!🚦
به نظرتون، رنجها به چه دلایل مختلفی،
از چه راههایی و... سراغ ما میان!؟🧐
@yaranesamimi
○°@takrang1°○
دیدید این بلاگره چی گفته
بیادبیه😱
ولی برید ببینید گول نخورید👇
اصلا خبرهای دسته اول رو اینجا بیینید 👇
@baraye_iranam
°
بعضی وقتا آدما رنجی رو بهت تحمیل میکنن!😬
یعنی تو از اول ماجرا بیتقصیر بودی و گناهی نداشتی که حالا بخوای رنجها رو نوش کنی!🙂
گناهی نداری که بخوای خودت رو مذمت کنی!😣
اینجا راه چاره برای مقابله با رنج چیه؟!🤔
#ماجرای_من_و_رنج
|°@takrang1°|
نیمهشعبان امسال دوست داری یه کار متفاوت برای آقاجون انجام بدی؟
این سه تا پیشنهاد رو از دست نده🫀👇
https://eitaa.com/namaktab_ir/17549
https://eitaa.com/namaktab_ir/17548
https://eitaa.com/namaktab_ir/17547
با تکرنگ همیشه متفاوت باش :)
@takkrang1