2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
راستش و بخوای ما چندتا سفره داریم که هرکدومشون یه بستهبندی جدا و داستان مفصل دارن...
امروز میخوام ببرمت سر سفره پک کودک🧒👦
اول از همه؛ لامپا که یه جمله قشنگ مهدوی روشون نقش بسته رو آوردیم و
پشت هر کدوم از لامپا یه بارکد صوتی چسبوندیم👆
بارکد صوتیِ داستان کودکانهِ کتاب سعیدمهدی🥲
پسری که بیماری سختی میگیره و پناه میبره به آقاجون🌱...
@takrang1
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ترامپ : در مینیاپولیس هزاران نفر را دستگیر کردیم.معلومه اینا پول گرفتن تا اغتشاش کنند.پلاکاردهایی که دستشون میگیرند خیلی حرفه ای و تمیز ساخته شده.
🤔🤨از نظر ترامپ در آمریکا پلاکارد تمیز بسازی اغشتاشگر نامیده میشی ،اما در ایران با سلاح گرم و سرد اغتشاشگر نیستی بلکه معترض مظلومی ...
چطور از اینهمه تناقض زنده ان این شیاطین…
@takrang1
ما آمده بودیم انقلاب کنیم مثل شما که سال ۵۷ انقلاب کردید
جواب را بشنوید نقطه زن بود
@baraye_iranam
جواب این سوال رو برو ببین برای دوستات هم بگو👆
دعائی که
دلت رو به امامِغایبِمهربونت نزدیک میکنه ❤️🌱
°
برای امامزمان دعا میکنی، اما تمام این دعاها شامل حال خودت هم میشه🕊
•
هم برای خودت دعا میکنی، هم برای تمام دوست و رفیقات🌻
°
تمام فوائدی که برای توسل به اهلبیت میگن، تو این دعا هست🪴
•
جالب اینکه تمام فوائد این دعا شامل حال خواننده هم میشه💫
پ.ن:
اگه گفتی دارم درباره چه دعائی حرف میزنم؟!🥸
@takrang1
هدایت شده از نمکتاب🇮🇷
animation.gif
حجم:
690.3K
اهل فال هستی؟🦋✨
نیت کن و بعدش کلیک کن رو گیف بالا و از صفحه عکس بگیر؛
متن فالت رو که خوندی، بیا اینجا و روی عددی که برات اومده کلیک کن چون اصل کاری اینجاست🥺👇
💌| شماره یک
💌| شماره دو
💌| شماره سه
💌| شماره چهار
💌| شماره پنج
💌| شماره شش
💌| شماره هفت
💌| شماره هشت
°
بعد از دیدن فالت اگه دوست داشتی اینجا نظر و حس و حالت رو بهم بگو👇
👤@p_namaktab
🗒| برگرفته از دفترچه ایکاش زودتر میدانستم
⭕️ دعوت به مطالعه و انتشار این پیام، جهاد تبیین است! ⭕️
#فال #ای_کاش_زودتر_میدانستم #ماه_شعبان
https://eitaa.com/joinchat/2615869456C65e7ea9c67
مهدی نجفیSalavatZarrabIsfahani-Najafi.mp3
زمان:
حجم:
37.5M
شاید دوست داشته باشی
این دعای قشنگ رو با صوت
دلنشیناش گوش بدی :)
تکرنگ این دعا رو متفاوت
به همه هدیه میده❤️
@takrang1
13.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سلام فرمانده مهدی :)
چقدر دلم تنگه برای شما آقاجونم❤️
من و ببخش که آنقدر زندگی ازت دورم
کرده🍂
ولی بدون دوستت دارم؛ خیلی دوستت دارم🌻
@takrang1
امروز خیلی دلم گرفته بود
حس ناتوانی داشتم؛
خیلی سخته که تولد آقاجون نزدیک باشه و نتونی کاری براشون انجام بدی🥲
سخته که تولد آقات باشه و آقا رو نبینی😭
همه رو ببینم ولی روی ماه تو رو نبینم؟🥺
هیچکس خبر نداره
شاید نیمه شعبان امسال آخرین نیمه شعبان زندگیمون باشه🍂
امسال یه جوری خودمون و به آقا نشون بدیم که وقتی تو دنیا نبودیم این خادمی آبرومون بشه🌱
@takrang1