https://eitaa.com/talkhin/6678 / نه ببین اینا با بی حیایی و بی پدر بازی کمر مارو شکوندن، آریای عرب نپرستِ اصلیییلللل. سرنگون شدم. عنقلاب شد
-
درسته من الان به دست گارد جاویدان به دار آویخته شدم و دارمباهات حرف میزنم
Why am I me?
وای دارم با یه مشت کخل تو پینرست زیر یه پست که از بیبی نتانیاهو تشکر کردن بحث میکنم😍 چوخ شوکور الله
اگه این وضعیت خودشون بود
بازم تشکر میکردن؟
یا مثلا خواهر کوچکشون اینجوری میشد
میشه لینک گپ شبهای قد قد رو بدید؟
-
من ندارمش اما از قد یاب میتونید اینارو پیدا کنید
قبلا توی تلگرام یه چنل دیلی داشتم اسمش چرنوبیل بود (Chernobyl)
اونجا خیلی بیشتر از اینجا چیزای عجیب میزاشتم
یادش بخیر
Why am I me?
ر
گفته بودید یکی از ویدیو های تبلیغ این سگو که توی تیک تاکه بزارم