eitaa logo
Why am I me?
350 دنبال‌کننده
429 عکس
156 ویدیو
1 فایل
شاید یه تیکه از اتاق های ذهنم خوش اومدی گل من؟ @Radioactiv_SN اینجا صراحتا سطح خشونت و بی وجودی دشمن رو بیان میکنیم. @Radioactiv_SNn چنل اصلی https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_kv0cjrx&btn=حرفامون
مشاهده در ایتا
دانلود
یبار درباره دجال کافر خر
تلخین یه خبر بد
من جیشدارم
دیگه چنلت جیشی نجس میشه گفتمبدونی
https://eitaa.com/talkhin/6342 توضیح میدید؟ - اینا سر دسته های منافقینن موسی خیابانی و خود رجوی و مهدی ابریشمی
از فردا اینجوریه که به‌هر کدوم از این انسانای نتانیاهو دوست‌ و از قبیل آدم ها بگی چرا داری فلان کارو میکنی؟ بعد میگه (مقدمات حضور دجال رو فراهم میکنیم) 🤌🏻 - وایوای
https://eitaa.com/talkhin/6788 / وای ممنون ولی یهو میترسیدم وسط ویدیو عکس اون دجال بیاد ... جدی ریدم😭😂💔 - خواهش گل
Wow. ۳۱۳ نفریم🙂🤗 - الان ۳۲۶، چقدر دوستای خوب
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
https://eitaa.com/talkhin/6756 اصلا کاری به دجال ندارم، این خود بشریته که داره خودش رو به باد می‌ده. ما باید دعا کنین برای خودمون که گرفتار این دنیا نشیم، امام زمان'عج' خودش حواسش به ما باشه، چون گذر کردن از این امتحان‌های دنیا مهمترین کاریه که میتونیم بکنیم. اینکه می‌گن دجال خودش رو به عنوان خدا معرفی می‌کنه و بقیه هم می‌پذیرنش لزوما به این معنا نیست که اون این حرفو می‌زنه، بحث اینه که آدم ها کورکورانه می‌پرستنش و بیشتر از الله قبولش دارن. مهم نیست دنیا کجا می‌ره، حواسمون به خودمون باشه دوستان. - این که بله هر اتفاقی برای انسان میفته بابت کار های خودشه. اما خب شیطان و امثالهم هم دخیلن