https://eitaa.com/talkhinn/538 / دمپایی های مامانشو پوشیدههه؟؟؟🤣🤣🤣دارم مثل کلاغ میخندم
-
والا چیبگم بقرآن خودمم موندم
https://eitaa.com/talkhinn/526 / وای یادمهههه همه چی قاطی شده بود 🤦🏻♀️🙍🏻♀️
-
خیلی بد بود
لطفا بیشتر کلیپ های این سطلی های احمق یا از اوضاع جامعه بزار تا هر شب قبل خواب چندین ساعت براش گریه کنم
-
جهت افسردگی
هدایت شده از گورستان سَطلبردارها
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این یکی از زیباترین فیدبکهایی بود که برای جامجهانی (ایران–بلژیک) دیدم :)
https://eitaa.com/talkhinn/538 / این شت دقیقا چرا باید ۱۸۱ تا لایک بخوره؟ ننه باباشون کجاست پس...ای داد بیداد
-
بخدا