eitaa logo
Why am I me?
211 دنبال‌کننده
64 عکس
24 ویدیو
2 فایل
شاید یه تیکه از اتاق های ذهنم خوش اومدی گل من؟ @Radioactiv_SN اینجا صراحتا سطح خشونت و بی وجودی دشمن رو بیان میکنیم @Radioactiv_SNn چنل اصلی حرفامون؟‌ https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_d3ehyn0&btn=اتاق.انتظار
مشاهده در ایتا
دانلود
Why am I me?
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
https://eitaa.com/talkhinn/604 از پشمات خجالت بکش مرتیکه - +
بیانیهٔ دبیرکل حزب‌الله، شیخ نعیم قاسم، دربارهٔ «توافق ننگینِ چارچوب» میان حکومت لبنان و رژیم اسرائیل: ۱. مسئولیت و امانت‌داری حکومت لبنان در برابر مردم و حفظ حاکمیت لبنان کجاست؟ در حالی که نمایندهٔ آمریکا به آن‌ها آتش‌بس نداد، و وقتی در مذاکرات پاکستان میان آمریکا و ایران در آوریل ۲۰۲۶ پیشنهادی مطرح شد، آن را رد کردند؛ موضوعی که باعث شد اسرائیل «جنایت چهارشنبهٔ سیاه» را انجام دهد؛ صدها نفر کشته و زخمی شدند، مردم وحشت‌زده شدند و حدود صد حملهٔ هوایی در سراسر لبنان از جمله بیروت انجام شد. ۲. ما به حکومت گفتیم که مذاکرات مستقیم، امتیازدهی رایگان به اسرائیل است؛ چون این جلسات برای تحمیل خواسته‌های جنگ و دستورهای آمریکا و اسرائیل برگزار می‌شود. شما در حالی وارد این مذاکرات شدید که با بیش از نیمی از مردم لبنان اختلاف دارید و برخلاف قانون اساسی و قوانین لبنان عمل می‌کنید؛ قوانینی که اسرائیل را دشمن می‌دانند و همکاری با آن را قابل پیگرد می‌دانند. همچنین هیچ ابزار قدرتی برای مقابله ندارید، چون داوطلبانه از قدرت مقاومت و مردم دست کشیدید و در میانهٔ جنگ، مقاومت را غیرقانونی اعلام کردید (با تصمیم دولت در ۲ مارس). به گفتهٔ متن، این اقدام در خدمت پروژهٔ اسرائیل بوده است. بازی با واژه‌ها فایده‌ای ندارد؛ نتیجه‌ها معیار هستند و این، از نگاه دوست و دشمن، واگذاری حاکمیت لبنان است. ۳. طبق این بیانیه، تفاهم ایران و آمریکا توقف جنگ در لبنان را در اولویت قرار داد. ادعا شده وقتی اسرائیل از اجرای آن خودداری کرد، ایران توافق را متوقف و بستن تنگهٔ هرمز را ادامه داد تا آمریکا اسرائیل را به آتش‌بس وادار کند. همچنین در متن ادعا شده که تفاهم شامل تضمین تمامیت ارضی و حاکمیت لبنان بوده و قرار بوده ظرف ۶۰ روز توافق نهایی حاصل شود. سپس گفته شده که حکومت لبنان دوباره مخالفت کرد تا در نهایت متقاعد شد که آتش‌بس برقرار خواهد شد و مذاکرات دربارهٔ خروج اسرائیل به دست خود لبنان انجام می‌شود. نویسندهٔ بیانیه این را «هدیهٔ عزت و قدرت از سوی ایران به لبنان» توصیف می‌کند و معتقد است حکومت لبنان با توافق جدید، این ابزارهای فشار را از دست داده و خواسته‌های اسرائیل را رایگان داده است. ۴. در ادامه، این توافق «اشتباهی بزرگ» توصیف می‌شود که به‌زعم نویسنده باعث واگذاری حاکمیت لبنان به اسرائیل شده است. در متن ادعا می‌شود اسرائیل اجازهٔ استقرار ارتش لبنان را فقط در دو منطقهٔ آزمایشی می‌دهد، روند خلع سلاح را زیر نظر دارد و خروج خود را به این موضوع گره زده است. همچنین نقل می‌شود که تا زمان خلع سلاح حزب‌الله، اسرائیل در «کمربند امنیتی» باقی خواهد ماند و مردم به مناطق اشغالی بازنمی‌گردند. بیانیه نتیجه می‌گیرد که پیوند دادن خروج اسرائیل به خلع سلاح حزب‌الله اقدامی خطرناک است، چون به اسرائیل امکان دخالت در امور داخلی لبنان را می‌دهد. همچنین تأکید می‌کند که از نگاه حزب‌الله، سلاح مقاومت کنار گذاشته نخواهد شد و هیچ‌کس حق ندارد مردم لبنان را از حق دفاع از خود و سرزمینشان محروم کند.
یک عملیات ترور، یکی از رهبران برجسته یک حزب اپوزیسیون کرد ایرانی را در داخل هتلی در استان اربیل، شمال عراق، هدف قرار داد.
موشک‌های ایرانی آسمان کویت را روشن کردند.
موج جدیدی از موشک‌ها به سمت پایگاه‌های آمریکایی شلیک شد.
بحرین هدف موشک‌های ایران قرار گرفت
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
بابا چخبر شد یهو
Why am I me?
بیانیهٔ دبیرکل حزب‌الله، شیخ نعیم قاسم، دربارهٔ «توافق ننگینِ چارچوب» میان حکومت لبنان و رژیم اسرائی
خلاصه محتواش تو این بیانیه شیخ نعیم قاسم حکومت لبنان رو متهم میکنه که با پذیرش توافق چارچوب با اسرائیل بدون داشتن اهرم قدرت و برخلاف منافع ملی از بخشی از حاکمیت لبنان عقب‌نشینی کرده ایشون میگن مذاکره مستقیم با اسرائیل امتیازدهی رایگان بوده در حالی که تفاهم ایران و آمریکا قبلا مسیر توقف جنگ و تضمین حاکمیت لبنان را فراهم کرده بود شرط‌گذاری برای خروج اسرائیل در برابر خلع سلاح حزب‌الله باعث مشروعیت دادن به حضور طولانی‌ مدت اسرائیل و دخالت تو امور داخلی لبنان میشه و حفظ سلاح مقاومت بخشی از حق دفاع لبنانه
هدایت شده از کانال حسین دارابی
سپاه پاسداران: مردم عزیز و شرافتمند ایران اسلامی؛ فرزندان غیرتمند شما در نیروهای دریایی و هوا فضای سپاه طی عملیات مشترک موشکی و پهپادی در ساعت ۲ الی ۳ بامداد امروز یکشنبه هفتم تیر ماه، با پرتاب موشک های بالستیک و پهپاد به سوی هشت زیرساخت مهم ارتش کودک‌کش آمریکا در پایگاه علی السالم کویت و ناوگان پنجم دریایی در بندر سلمان بحرین آنها را منهدم کردند و تجاوزهای اخیر آمریکا را با قاطعیت پاسخ دادند. دشمن متجاوز که نقض عهد و پیمان شکنی در ذات او است، به بهانه مقابله نیروی دریایی سپاه با کشتی متخلف، اوایل بامداد امروز، به پنج پست ساحلی جمهوری اسلامی حمله کرده بود. بر اساس تفاهم نامه اسلام آباد ترتیبات کنترل عبور و مرور در تنگه هرمز با جمهوری اسلامی است و من‌بعد با کشتی های متخلف قوی تر از گذشته برخورد خواهد شد و برخورد با تجاوز احتمالی دشمن به هر بهانه ای که باشد ولو مانند دیشب و امشب تجاوزها به اهداف کم اهمیت باشد، پاسخی خرد کننده خواهد داشت. دشمن بداند نقض آتش بس خلاف بند یکم تفاهم نامه اسلام آباد است و توقف کلی روندها را در پی خواهد داشت. و ما النصر الا من عند الله العزیز الحکیم ‌ @hosein_darabi