Tabatabaeii:
پلاک خاکی:
🔴 خواست امریکا را دیدید؟!
✍🏻 #کبری_آسوپار
🔺همین هفته پیش، سه چهار روزی قبل از آنکه تصمیم دولت برای سهمیهبندی و افزایش قیمت بنزین اجرایی شود، رئیس جمهور در سفر به یزد با چند شعار اعتراضی روبهرو شد. معترضان زیاد نبودند و شعارها هم نه تند بود و نه توهینآمیز. آنان فقط با چند جمله ساده اعتراض خود را به اوضاع اقتصادی ابراز کردند و تقصیر آنان نبود که گرانی و روحانی با یکدیگر هم قافیه شدهاند و فریاد آنان موزون شد که «تورم، گرانی / جواب بده روحانی».
🔹روحانی با این صدای اعتراض که فقط صدا بود و دیگر هیچ، چه کرد؟ او آنان را به اسلام دعوت کرد! گویی که مسلمان نبودند، فقط برای آنکه منتقد و حتی معترض روحانی بودند. روحانی حتی به همین قدر هم بسنده نکرد، گویا نگران درگیری دو گروه حامیان و مخالفانش هم نبود و از دوقطبی سازی هم نترسید؛ حامیانش را مردم نامید و صف منتقدان را از این «مردم» جدا کرد و لابد از گم شدن صدای شعارهای اعتراض در شور سوت و کف حامیانش ذوق کرد و شعارها را خواست امریکا نامید که از حنجره عدهای معدود بیرون آمده است!
🔺تعدادی از خواص حامی روحانی، از جمله پروانه مافی (نماینده مجلس) و حسین مرعشی (سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی) حتی خواستار برخورد قضایی با معترضان شدند! چهار تا شعار و این همه بی تحملی؟!
🔹در همه شش سال گذشته تاکنون که کرسی ریاست جمهوری کشور در اختیار حسن روحانی است، از این بی صبریها در برابر شنیدن صدای منتقدان و معترضان زیاد دیدهایم و دولت از همه ابزارهایی که توانسته در اختیار بگیرد، برای بستن دهان منتقدان بهره برد. ادعای حقوقدانی کرد و به وقتش آویزان ستارههای روی دوش سرهنگها شد تا رسانههایی را که از آنان حرف شنوی دارند، با تماسهای پشت سر هم محدود کند.
🔺یک روز نزد بزرگترها رفت و شکایت رسانههای منتقد را کرد و روزی دیگر پای خبرنگار و رسانه را به دادگاه کشاند. یک روز آنها را صدای امریکا نامید و دیگر روز، همنوا با اسرائیل. به دانشگاه رفت و سخنرانی کرد، اما به دانشجو اجازه صحبت نداد؛ به کارخانه رفت و از ماشین خود پیاده نشد تا حرف کارگر را بشنود. هر جا تجمع اعتراضی صنفی بود، کسی از دولت حاضر نشد به جمع معترضان برود و صدای آنان را بشنود و همزمان صدای تریبونهای سخنرانیهای یک طرفه اهل دولت بلند بود که «باید صدای اعتراض مردم را شنید»
🔹چه روزهای متعددی که کارگران حقوق نگرفته در تجمعات اعتراضی بودند و صدای اعتراض به خصوصی سازیها و توزیع ارزهای رانتی و غلط را دولت نشنید یا صدای تندروها و خودسران و چه و چه نامید. اقلیت، کودک، کم عقل، کم سواد، بی شناسنامه، تغذیه شونده از جای خاص، دروغگو، هوچی باز، بیکار، متوهم، اقلیت تندرو، هراسان و ترسو، بزدلان سیاسی، افراطی، تازه به دوران رسیده، بددل و کلی الفاظ زشت و دور از شأن دیگر، نگاهی بود که روحانی به منتقدانش داشت و دارد و دهان منتقد را بسته و قلم معترض را شکسته خواست. اما آیا واقعاً این منتقدان و معترضان خواست امریکا و اسرائیل بودند؟ مگر جنس خواسته آنان میتواند همین صدا و شعار و قلم و نوشته باشد؟!
🔺این روزهای ایران، روزهای قشنگی نیست؛ به بهانه یک تصمیم بنزینی، آشوبگران میخواهند راه نفس ملت را ببندند. اعتراض نیست، آشوب است؛ انتقاد نیست، اغتشاش است؛ صدا و شعار نیست، آتش و گلوله است؛ آشوبی سازمان یافته و سیاسی که با قتل و غارت پیش میرود و از دهها هزار کیلومتر آن سوتر، وزارت خارجه امریکا برایشان پیام حمایت و همکاری میفرستد. صدای معدود و خواست امریکا همینهاست، نه آن شعارهای نجیب و محجوب میدان امیر چخماق یزد.
🔹از دل این آتشهای آشوب دشمن شاد کن، کاش رئیس جمهور و دولتمردانش دقیقتر نگاه کنند و ببینند جنس خواسته امریکا چیست و چگونه میخواهد خشک وتر را با هم بسوزاند و بعد تلاش کنند با معترضان و منتقدانی که جز قلمهایی نجیب و مشتهایی استوار و شعارهایی محجوب سلاحی ندارند، مهربانتر و بلکه حداقل اخلاقیتر برخورد کنند. ما منتقدان نجیبی برای دولت روحانی بودیم، نه انتخاباتی را به هم زدیم، نه آشوبی به پا کردیم، و مقابل ضدانقلاب هم کنار همین دولت ایستادهایم؛ خواست امریکا ما نبودیم آقای روحانی؛ خواست امریکا همین آتشی است که این روزها میخواهد به جان کشور بیفتد و البته نخواهیم گذاشت و این روزها به زودی میگذرد؛ فقط شما تفاوتها را بنگرید و ببینید همه این شش سال چگونه معترضان و منتقدان مدنی خود را با آدرس غلط «خواست امریکا» و «همنوا با اسرائیل» به بیراهه ترور شخصیت بردید و حالا خواست واقعی امریکا جلوی چشمتان است! آن حجم از تندی و بی اخلاقی را خرج دوتا شعار و چهار تا تیتر نکنید، خواست امریکا همین است.
@tahlile_siasi
@tahlile_siasi
میثم مطیعی.mp3
2.69M
🔶 صوت مداحی و شعر خوانی جناب آقای میثم مطیعی در نمازجمعه قم
🆔 @njqom_ir
Ala Barekatellah - Rouhollah Heravinezhad.mp3
4.42M
⚠️آهنگ « #علی_برکت_الله »
بمناسبت گران شدن #بنزین
تقدیم به هواداران روحانی..
🎙خواننده: روحالله هروینژاد
🔴شعر: علیرضا قزوه
🔵به آتش کشیدند اندیشه ی هسته ای را...پریدند از روی آتش که ریفائیوس و ظریف و فریدون..و خندید شیطان به سیمان والله و تالله قلب راکتور..اندیشه های اپیکورد..و بزمجه هایی که ترسیده بودند و شیخی که فرمود؛ #علی_برکت_الله
#دفن_هسته_ای #دولت_بنفش
#آقای_علی_برکت_الله #دولت_فریب
#ثبت_در_تاریخ_جهت_عبرت
#آتش_به_اختیار👆
هدایت شده از تاملی دیگر
Ala Barekatellah - Rouhollah Heravinezhad.mp3
4.42M
⚠️آهنگ « #علی_برکت_الله »
بمناسبت گران شدن #بنزین
تقدیم به هواداران روحانی..
🎙خواننده: روحالله هروینژاد
🔴شعر: علیرضا قزوه
🔵به آتش کشیدند اندیشه ی هسته ای را...پریدند از روی آتش که ریفائیوس و ظریف و فریدون..و خندید شیطان به سیمان والله و تالله قلب راکتور..اندیشه های اپیکورد..و بزمجه هایی که ترسیده بودند و شیخی که فرمود؛ #علی_برکت_الله
#دفن_هسته_ای #دولت_بنفش
#آقای_علی_برکت_الله #دولت_فریب
#ثبت_در_تاریخ_جهت_عبرت
#آتش_به_اختیار👆
💠 روشی که حضرت آقا در برابر بنی صدر به کار گرفت.
🔷 در دوران انقلاب هم اگر كسى دچار يك سختى شد، بايد به ياد بياورد كه نگهداشتن ايمان، مثل نگهداشتن آهن تفتيده در دست است؛ يعنى واقعاً سختى دارد. حالا اگر اين سختى داشت، اعتراض بر آنكه اين سختى را به وجود آورده، وارد است؛ اما اگر من تسليم اين سختى بشوم، بر من هم اعتراض وارد خواهد بود؛ اين را واقعاً قبول كنيد.
🔷 در زمان رياست جمهورى بنى صدر، وقتى مأيوس شديم از اينكه امام حرف ما را در باره ى آقاى بنى صدر قبول بكنند، خدمت ايشان رفتيم. ما يكى يكى مى رفتيم، چند نفرى مى رفتيم، نوشته يى مى گفتيم، زبانى مى گفتيم. من يكبار خدمت امام رفتم و صريحاً گفتم من به اين نتيجه رسيده ام كه چون ديگر نمى شود با آقاى بنى صدر برخورد بكنيم، من به همان روش قبل از انقلاب بايد عمل بكنم. ما قبل از انقلاب حرفهايى مى زديم، كه وقتى كسى در آن حرفها مى انديشيد، موضعى نسبت به آن دستگاه پيدا مى كرد. من به ايشان گفتم مجبورم الآن حرفهايى بزنم، كه وقتى كسى در باره ى آنها انديشيد، موضعى عليه آقاى بنى صدر بگيرد. امام نگاه كردند و تبسمى كردند و هيچ چيز نگفتند.
🔷 در آن زمانها، گاهى مى شد كه من با دل پُر خدمت امام مى رفتم؛ اما وقتى مى آمدم، به رفقا مى گفتم كه امام دستى به سر و صورت ما كشيدند و لقمه ى حلوايى با لطف و نگاه خودشان در دهان ما گذاشتند، ما را رها كردند؛ بعد كه مى آمديم، باز در سخنرانى خودشان مى گفتند: آقاى رئيس جمهور، آقاى بنى صدر! يعنى همان، همان بود! ايشان مصلحت مى ديدند؛ چون بالاخره ايشان حكيم بودند. امام يك حكيم به معناى واقعى بود؛ يعنى واقعاً پشت ديوار و پشت حجاب را مى ديد، كه ماها قادر نبوديم آن را ببينيم. ايشان چيزهاى خيلى ريزترى از آنچه كه در حد ديد ما بود و هست، مى ديد.
🔷 ما وقتى در آن شرايط قرار مى گرفتيم، چه كار مى توانستيم بكنيم؟ نمى شد كه ول كرد. بعضيها بريدند. اين اسمش بريدن است. آدم كه نبايد ببُرد؛ بايد بالاخره بايستد. دشمن دارد ما را مى بُراند؛ از انواع و اقسام وسايل هم استفاده مى كند. اگر ما هم بريديم، به دشمن كمك كرده ايم.
🔶 (04/ 09/ 1370) بيانات در ديدار با جمعى از هنرمندان
حجتالاسلام امینی خواه
🆘 @Roshangari_ir
ba97bce3fcc70b52f893982a194881ee33c0597a.mp3
13.46M
🔴 حتما تا آخر بشنوید.
♦️ سخنرانی جناب اقای کریمی قدوسی در باره
تحلیل نفوذ در ساختار اجرایی کشور
🔹امروز ۵ آذر ۹۸ قم
🆔 @eisavim
بسمه تعالی
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷👇👇👇👇👇
مهم و فوری
اخیرا درشبکه های اجتماعی نامه ای
مبنی بر نقد مدعیان اصول گرایائی، منتسب به یکی از عزیزان حزب اللهی،
در شبکه های خودی، دست به دست می شود، گرچه حقیر به نویسنده آن ارادت ویژه دارم و با نویسنده محترم در نقد به مدعیان اصول گرائی هم صدا هستم، اما نسبت به نتیجه گیری آن عزیز نقد جدی دارم که تقدیم می کنم.
برادر عزیز؛ضمن ارج نهادن به تلاش کتبی شما در شبکه های عمومی_ اجتماعی، به ویژه در نشریه( نُه دی )، اما انگار حضرتعالی، همان منطق تحلیلی غیر قابل دفاع برادررسائی سردبیر محترم نشریه( نُه دی)، در خصوص برادر ذوالنوری را به شکل گسترده تر، ادامه دادید.
برادر بزرگوار؛ برخی حرفهای اولیه قابل تامل و حتی احیانا قابل قبول، نتیجه ای برآن مترتب کردید، که در واقع در زمین خودی گل زدن است.
برادر عزیز بجای صغری و کبری کردن برای زدن سه کاندیدائی که تقریبا اجماع نانوشته ای بین جریان انقلابی در کف جامعه در حال شکل گیری است.
و در حالی که لاریجانی، این جانی به جان انقلاب و جریان انقلابی بصورت نانوشته در حال حذف شدن از افکار مومنین بلکه کف جامعه است.
ساز مخالف زدن با این اجماع در حال شکل گیری نسبت به سه کاندیدا، به بهانه نقد مدعیان اصولگرائی، خروجی آن، چیزی جز لگد مال کردن اجماع در حال شکل گیری نیست.
برادر؛ می توانید با همین قلم خود، نام کاندیداهائی که به نام جوانان، از آنان دفاع می کنید و مورد نظر شماست؛ ذکر کنید و فضائل آنان را برشمارید تا بجای تخریب کسانی که مورد قبول بخش قابل توجهی از حزب الله هست، حرکت ایجابی صورت گیرد، و در نتیجه اگر ادعای شما که در شبکه های بچه ولائی در حال دست به دست شدن است، اگر با اقبال عمومی مواجه شد، همه گی به سوی ستاد آن جوانان مورد ادعای حضرتعالی کوچ می کنیم،
اما اگر این ادعای شما به دلیل عدم اقبال عمومی حزب الله، نتیجه نداد، باز همگی پشت سر همین سه کاندیدا قرار می گیریم.
اما چرائی احتمالی عدم قبول کاندیدای مورد نظر حضرتعالی توسط بدنه فعال نیروی ولائی و حزب الله:
یا به جهت فقدان سایر شرائط، غیر از جوانی،
یا نه خود همان افراد مورد نظر نیز، از جنس و سن همین غیر جوانان مورد انتقاد شما هستند،
در نتیجه خلاف شرع و عقل است که بایک تحلیل غیر دقیق، آب به آسیاب همان اصول گرایان ناباب بریزیم،
زیرا همان اصولگرایان ناباب واقعی که شما عزیزان از آنان بحق شاکی هستید پشت پرده، دنبال زدن این سه کاندیدا و ترویج جانیان به جان انقلاب هستند.
ضمنا ظاهرا حقیر را نمی شود هجو کرد که فرصت طلب هستم، از این باب که از میوه درخت تلاش حزب الله در حذف لاریجانی در حال خوردن هستم، زیرا آن روزی که باند امنیتی شیخ دومی و سومی ( اولین شیخ که خیلی وقته از دنیا رفته) نفس ها را درسینه حبس کرده بودند، حقیر جمله کلیدی را در باره شیخ سومی عرض کردم که؛ آقای لاریجانی فرزندان انقلاب در ایران خواهند ماند اما شما را نمی دانیم.
پس منتظر معرفی جوانان مورد نظر شما هستیم
والسلام علیکم ور حمه الله وبرکاته
حیرت سردبیر کیهان لندن از وفاداری اقشار مختلف به رهبری+عکس
به گزارش مشرق، سردبیر کیهان لندن در صفحه شخصی خود در توییتر با انتشار تصویری از وفادای اقشار مختلف به انقلاب و رهبری حیرت زده شد.
🔰 بررسی جریانهای مختلف #حوزه_علمیه_قم/ بخش ششم
🎙 #مصاحبه| برخی از بستر تقریب به سوی #پلورالیسم_دینی میروند
🔺#حجت_الاسلام_والمسلمین_غفاریفر:
🔹 بحث تقریب یک چیزی نیست که ما درآورده باشیم. شما هر چه نسبت به پدیده زشت سقیفه بگویید ما هم قبول داریم، ما خودمان هم مروّج آن هستیم و در این مورد محکم میایستیم، پدیده زشت سقیفه را افشاگری میکنیم.
🔹 اما همه ما قبول داریم امیرالمؤمنین شش ماه سکوت کرد؛ اعتراض داشت اما سکوت کرد؛ اهلبیت ما ادبیاتشان متفاوت بود؛ انتقادی بود، رویکرد انتقادی داشتند، خطبه شقشقیه انتقادیترین خطبه امیرالمؤمنین است؛ همین اخیراً داشتم همین نهجالبلاغه را که در محضرش هستم مطالعه میکردم، در همین خطبه شقشقیه تشکیک شدهاست.
🔹 یک بزرگواری که زحمت کشیده است و این کار را انجام داده است، مکتبه الروضة الحیدریه، گفته است که به خاطر اینکه این خطبه انتقادی است، بعضی منکر این خطبه شدهاند؛ ایشان زحمت کشیده است دهها سند معتبر حتی از اهل تسنن آورده است که وجود چنین خطبهای قطعی است.
🔹بعد سند آورده است که آنها آمدهاند و کلمات را تحلیل دیگری کردهاند، یعنی بعضی اساس خطبه را منکر شدهاند تا بتوانند انتقاد به خلفا را زیر سؤال ببرند، بعضی دیگر هم دیدهاند که نمیتوانند اصل خطبه را انکار کنند، آمدهاند کلمات را طوری تفسیر کردهاند که بتوانند به نفع خودشان در بیاورند.
🔹 پس رویکرد انتقادی را امیرالمؤمنین داشت؛ رویکرد انتقادی را حضرت زهرا(س) داشت، رویکرد انتقادی را اهلبیت(ع) داشتند، اما رویکرد انتقادی با چه ادبیاتی بود؟ اولاً اهلبیت بین نخبگان و بدنه اجتماعی تفکیک قائل میشدند؛ ما را همیشه به همراهی با بدنه اجتماعی عامه مسلمانان هدایت میکردند.
🔹 در ادبیات انتقادی هم ادبیات انتقادی بصیرت افزایی بود، نه تخریبی؛ پس اصل تقریب را نمیتوانیم انکار کنیم، آنها که منکر تقریب هستند بدانند که این مواردی که بیان کردم واقعیتهای این عرصه است؛ اما این آقایی که ذکرش شد از بستر تقریب به سوی تلورانس دینی بلکه به پلورالیسم دینی میرود؛ یعنی از تکثر نجات، به تکثر حق میرسد.
🔹 پس یکی از جریاناتی که شدیداً به حوزه آسیب میرساند این طرف است؛ یعنی کسانی که به نام تقریب بین ادیان و تقریب بین مذاهب، مسلّمات را نشانه رفتند، با آیه قرآن بازی میکنند و امامت را زیر سؤال میبرند تا بتوانند تقریب را تا این حد جلو ببرند.
ادامه دارد ...
🌐 https://www.asbaat.ir/?p=4539
🆔 @asbaat_ir
هدایت شده از توییتر انقلابی
⭕️ در این فضای مه آلود فتنه از قم خبر دارید؟
سکولار های عمامه به سر در قم علیه رهبری و اقدام ایشان در قضیه ی #بنزین دست بکارند.
احتیاط
#فتنه_۹۸ نزدیک است
👤 بابــــــــک 🇮🇷🏴
💠 به توییتر انقلابی بپیوندید:
http://eitaa.com/joinchat/2596339728Ca044fd9eeb
🔴✍ #یادداشت_جهان| دشمن تو دهنی خورد
🔺درحالیکه آشوبهای عراق و لبنان چندین هفته است که ادامه دارد، آشوبهای ایران ظرف چند روز خاتمه یافت. خط حزبالله علت آن را بررسی میکند
🔰اوائل مهرماه امسال، روزنامهی لبنانی «الاخبار» گزارشی را منتشر کرد که موضوع آن افشای طرح جدید #آمریکاییها و #سعودیها بهمنظور ایجاد «آشوب» در ایران بود. این طرح البته بخشی از یک طرح کلیتر به نام «چارچوب شراکت راهبردی قرن بیستویکم بین ایالات متحده و پادشاهی عربی سعودی» بود که در جریان سفر ترامپ به ریاض، در بهار ۹۶ مطرح شده بود.
🔶طبق گزارش الاخبار، این سند دارای دو #طرح_موازی برای مقابله با ایران به نامهای «عنکبوت» و «نمرود» بود. مطابق این طرح، اول «فشار اقتصادی بر مردم ایران»، باید صورت بگیرد که شامل تضعیف اقتصاد داخلی، افزایش تورم، بیکاری، رکود، گرانی و... است، و دوم «فشار سیاسی بر نظام سیاسی ایران» از طریق سلب مشروعیت از آن در داخل کشور، با توسل به راههای گوناگون. #آشوبهایی که هفتهی گذشته در کشور انجام شد، در حقیقت بخشی از پروژهی مذکور بود، اما چرا #توطئهای با این ابعاد پیچیده، ظرف چند روز برچیده شد؟ بیتردید دو علت اساسی دارد:
💢اول نقش بیبدیل مدیریت #رهبر_انقلاب: کمتر از ۲۴ ساعت از وقوع #آشوب در ایران، رهبر انقلاب شجاعانه وارد میدان شدند و برخلاف تحلیل بسیاری از افراد و جریانهای سیاسی- اجتماعی، حمایت خود را از مصوبهی #سران_قوا اعلام کردند. اگر غیر از این بود، و این پیام به آشوبگران مخابره میشد که بین حاکمیت سیاسی، دوگانگی وجود دارد، بیتردید دامنهی اغتشاشات و آشوبها تا همین امروز ادامه یافته بود. در هر کشوری که تصویر اختلاف و تفرقه میان حاکمیت بازنمایی شد، فضا برای ایجاد آشوب توسط اغتشاشگران بیشتر فراهم شده است.
❇️دوم، حضور به موقع مردم در میدان: اگر رهبر انقلاب، اقدامات خود را به نحو احسن انجام میدادند اما مردم، برای دفاع از #نظام به میدان نمیآمدند، باز هم یقینا این آشوب، به این زودیها تمام نمیشد. در حقیقت حضور هوشمندانه و به موقع مردم، مکمل رفتار شجاعانهی رهبر انقلاب بود. گرچه این موضوع اتفاق جدیدی نیست و افکار عمومی جهان، بارها در صحنههای مختلف چون آشوب دیماه 96 و فتنههای ۷۸و ۸۸ آن را دیده است، اما به تعبیر رهبر انقلاب، این ماجرا بار دیگر قدرت و عظمت مردم ایران را نشان داد.
✍هفته نامه خط حزب الله
@jahaannews