تنفس -
اوکی دیگه تو این چنل به جز فعالیت اصلی هیچ چیزی قرار نمیگیره .
من خیلی وقتتونو نمیگرم یه راست میرم سر اصل مطلب ..
ای کاش قبل از حرف زدم یه کمی فکر کنیم..
کسایی ک میان تو ناشناس و تیکه ميندازن و ..
اگه یه درصد پیش خودتون فک کنین که این حرف ممکنه دل یه نفرو بشکنه بازم اون کارو میکنید؟
حالا اگر گیسو اومد از خاطراتش گفت ، فقط میخواست شما رو تو خوشی های خودش شریک کنه .
درست نبود بهش یه حرفایی زدین که سفرش و خوشیاش تلخ شد براش .
اگه همه مون روی خودمون کار کنیم، واقعا اکثر ناراحتیا درمان میشه ..
اگر یاد بگیریم از کلمه ها درست استفاده کنیم،دیگه دلی شکسته نمیشه . . . !
همین
خدا نگهدار همتون 💚