ب نظرم دلتنگی مزخرف ترین اتفاق دنیاست!
چون دلتنگی به هیچ دردی نمیخوره
وقتی نتونی بری بهش بگی
بگی که دلت چقد داره واسش پر میکشه .
هدایت شده از ف.میم
این پیامو توی چنلاتون فور کنید تا من باتوجه به وایب چنلتون هیچ غلطی نکنم
داشتم فکر میکردم که چرا تو همهی تابلوها آدما غمگینن، به خودم اومدم دیدم تو آینه فروشیام.
تنفس -
آرزو میکنم ی آخرشب که دلتون گرفته بود اونی که میخواین تکس بده «بیداری؟» :)))
ولی این دیشب شبمو ساخت=)✨💙