تنفس -
آرزو میکنم ی آخرشب که دلتون گرفته بود اونی که میخواین تکس بده «بیداری؟» :)))
ولی این دیشب شبمو ساخت=)✨💙
خطاب به کسی که دوست داشتنمو ندید :
دیگه بسه دیگه بسه بسه بسه . .
هرچقدر بخاطر تو از همه ی لذتای زندگیم گذشتم ؛
بسه هرچقدر بخاطرت از خودم گذشتم !
دیگه بسه ؛
من انتخاب کردم که دوسِت داشته باشم . .
میتونستم برما ولی موندم !
کنارت موندم که بهت عشق بورزم . .
که بیشتر نه حداقل ؛