خطاب به کسی که دوست داشتنمو ندید :
دیگه بسه دیگه بسه بسه بسه . .
هرچقدر بخاطر تو از همه ی لذتای زندگیم گذشتم ؛
بسه هرچقدر بخاطرت از خودم گذشتم !
دیگه بسه ؛
من انتخاب کردم که دوسِت داشته باشم . .
میتونستم برما ولی موندم !
کنارت موندم که بهت عشق بورزم . .
که بیشتر نه حداقل ؛
میدونم که از قدم زدن زیر بارون خوشت نمیاد..
ولی میشه بیای
باهم قدم بزنیم
تمام بدنمون خیس شه
باهم شیر کاکائو بخوریم:)
وقتی خوشحالی دلت میخاد با کسی صحبت کنی که دوسش داری ، وقتی ناراحتی دلت میخاد با کسی حرف بزنی که دوست داره .
اگه هردو یکی باشن ، خوشبختی !