میدونم که از قدم زدن زیر بارون خوشت نمیاد..
ولی میشه بیای
باهم قدم بزنیم
تمام بدنمون خیس شه
باهم شیر کاکائو بخوریم:)
وقتی خوشحالی دلت میخاد با کسی صحبت کنی که دوسش داری ، وقتی ناراحتی دلت میخاد با کسی حرف بزنی که دوست داره .
اگه هردو یکی باشن ، خوشبختی !
دوست دارم موهاتو بگیرم ، سرتو بکوبم به دیوار بگم خفشو تو هیچی راجب من نمیدونی خفشو خفشو خفشو؛