eitaa logo
🏴{تنها مولود کعبه}🏴
1.7هزار دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
873 ویدیو
66 فایل
معارف علوی🌿🌿 مارا دنبال کنید ☑ پیوی 110_313@
مشاهده در ایتا
دانلود
✔️ نبش قبر بن ابى سفيان و ملعون 👤 ابن اثیر جزرى در کتاب "الکامل فی التاریخ" مینویسد: 💢 فنبش قبر معاویة بن أبی سفیان فلم یجدوا فیه إلا خیطا مثل الهباء ونبش قبر یزید بن معاویة بن أبی سفیان فوجدوا فیه حطاما کأنه الرماد 🔺 قبر معاویة بن ابى سفیان را شکافتند و نیافتند در آن مگر نخی همانند گرد و خاک، و قبر یزید بن معاویه را شکافتند و در آن نیافتند مگر چوب سوخته‌ای که همانند خاکستر شده بود. 📚 الكامل في التاريخ - ط دار صادر المؤلف : ابن الأثير، عزالدین الجزء : 5  صفحة : 430 🎊🎉🎊🎉🎊
ملعون . چهاردهم ماه ربیع الاول سال ۶۴هجری قمری مطابق با بیست و یکم آبان سال ۶۲هجری شمسی، يزيد بن معاوية بن أبی سفيان در سن ۳۹سالگى به دركات جحيم شتافت. مادر يزيدخبیث باغلام پدرش همبستر شده وبه يزيد ملعون بارور شد. طبق روایات، دشمنان وقاتلان ائمه همه از هستند. قاتل سیدالشهداء واولاد واصحابشان علیهم السلام بود وهمچنین علویات وفاطمیات رابا امام سجاد علیهم السلام به اسارت کشانید. او باز، شارب الخمر، قمارباز، ميمون باز، سگ باز وبا محارم خود زنا میکرد وخانه کعبه را آتش زد. به مدینه نیز حمله کرد وبرقبر پیامبر اسب دوانید وجنایات زیادی کرد. روزی شکار ازشهر بیرون رفت. درپی یک آهویی از محافظینش جدا گشته و در جنگل گم شد. تشنه ونالان چشمش بخیمه ای افتاد. خودرا به صاحب خیمه رساند وگفت من هستم. به من آب بده ومسیر شهررا بگو! آن مرد گفت توهمان قاتل حسین بن علی هستی؟ گفت آری. آن شیرمرد باشمشیر به یزید حمله کرد. یزید پابه فرار گذاشت وخواست سوار براسبش شود. پایش دررکاب اسب گیرکرد واسب نیز رم کرده واورا به زمین میکوبید. آنقدر رفت تابدن نحس یزید تکه تکه شد. لهوف سیدبن طاووس بحارالانوار ج۹۵ص۱۸۹ . ملعون چهاردهم ماه ربیع الاول سال ۱۷۰هجری قمری مطابق با بیست و پنجم شهریور سال ۱۶۵هجری شمسی، موسی الهادی عباسى ملعون پسر مهدی عباسی خبیث به درک واصل شد. اوبه قساوت قلب وبی رحمی وخشونت مشهور بوده ویکسال وسه ماه خلافت غاصبانه کرد. ازجنایات این بودکه نوه امام مجتبی و اصحابش علیهم السلام را مظلومانه شهید کرد وبسیاری را اسیر نموده وهمه رابه شهادت رساند. ملعون به امام کاظم علیه السلام نیز جسارت میکرد وقصد کشتن امام را داشت. او میخواست قبر مبارک امام صادق علیه السلام رانبش کرده وبدن مطهررا بسوزاند. رحمةالله درنامه ای خبر این قصد ونیت رابرای حضرت علیهماالسلام فرستاد. شیعیان ازین خبر مضطرب شدند. اماحضرت فرمودند: اولین نامه اى كه ازعراق بيايد، خبرمرگ موسى الهادى است. موسی ملعون میخواست هارون رااز ولیعهدی خلع کند. مادر هارون نیز به دنبال خلافت غاصبانه پسرش بود. فلذا دستور دادکه کنیزکان درحال مستی بالش بر روی صورتش گذاشتند و برآن نشستند تاخفه شده وبه درک واصل گشت. قلائدالنحور ج ربيع ص۹۲ مستدرک سفينةالبحار ج۴ص۶۷ و ج۵ص۲۲۳ تتمةالمنتهی ص۵۵و۲۲۲ ❤️‍🔥♨️
یزید کشون سبک.mp3
541K
🌺سرود یزید کشون🌺 🌺🌺🌺🌺 با سرور و صفا ؛ برو کرببلا بگو لعنِ یزید و از تهِ جگرت بگو یا زهرا ؛ تهنیت بادا به درک واصل شد قاتلِ پسرت دو عالم آباده ؛ ملک شاده شاده شب قتلِ این حرومزاده فقط خدا امشب ؛ میدونه که زینب(س) چقَدَر خوشحاله و شاده از آسمون این ندا رسید ؛ همه با هم یک صدا بگید وَصَلَّ اللهُ عَلَی الحسین وَلَعنَ اللهُ علی یزید 🎈🎈🎈🎈 لعنِ فاطمه و ؛ مادر و پدرش به ابوسفیان و به هنده و پسرش لعنِ فاطمه و ؛ شوهر و پسرش به معاویه و یزیدِ کرّه خرش دلِ زهرا خونه ؛ دلِ مولا خونه از این شجره ملعونه تبریّه کارم ؛ همیشه بیزارم از این شجره ملعونه بخونید این ذکر و با شعف ؛ پیشِ زهرا روسفید بشید وَصَلَّ اللهُ عَلَی الحسین وَلَعنَ اللهُ علی یزید
برائت در عصر ظهور آقا امام‌ زمان چهل سال در سراسر هستی بنی امیه را لعنت خواهد کرد. فاني سمعت رسول الله صلى الله عليه وآله يقول: " يا علي سيلعنك بنو أمية ويرد عليهم ملك بكل لعنة ألف لعنة، فإذا قام القائم لعنهم أربعين سنة. امیرالمومنین صلوات الله علیه فرمود: از پیامبر خدا صلی الله علیه و آله شنیدم که میفرمود: ای علی! به زودی بنی‌امیه تو را لعن خواهند کرد و فرشته‌ای در برابر هر لعن، هزار بار آنها را لعن و نفرین کند.پس هنگامی که قائم قیام کند چهل سال آنها را لعن مینماید. 📚 الخصال، جلد 2، صفحه 579 📚 بحار الأنوار، جلد 31، صفحه 443 📚 مستدرك سفينة البحار، جلد 1، صفحه 228
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✅ لعن بر بنی امیّة، یکی از تعقیبات نمازهای پنج گانه عَنْ جَابِرٍ ☀عَنْ أَبِي جَعْفَرٍ علیه السلام قَالَ: إِذَا انْحَرَفْتَ عَنْ صَلَاةٍ مَكْتُوبَةٍ، فَلَا تَنْحَرِفْ إِلَّا بِانْصِرَافِ‏ لَعْنِ‏ بَنِي أُمَيَّةَ. (تهذيب الأحكام، ج‏2، ص109) ☀حضرت باقر علیه السلام فرمودند: هر گاه نماز واجب را تمام کردى، جز بعد از لعن بر بنى امیه، از جاى خود حرکت نکن. ✅«اللّهمّ عجّل لولیّک الفرج»
.🎞 ؛ بعضی از کسانی که ادعای محبت ما را دارند، ولی با دشمنان ما دوستند و با دوستان ما دشمنند؛ این‌ها ضررشان برای شیعیان ما از دجّال بیشتر است! 🔹حدیث علیه‌السلام
.🎞 ؛ دوستان علی را دوست‌داشته‌باش حتی اگر قاتل پدر و فرزندت باشد و دشمن علی را دشمن‌بدار حتی اگر پدر و فرزندت بود... 🔹حدیث صلی الله علیه واله
🔴📢ولایت،محور وحدت❗️ 🔺قال الله تبارک وتعالی: «واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا» 🔹همگی به ریسمان الهی چنگ بزنید و متفرق نشوید! 📖قران کریم،سوره ال عمران آیه۱۰۳ 🔺عن الامام الباقر(علیه السلام)في قوله (ولا تفرقوا) قال: 🔷إن الله تبارك وتعالى علم أنهم سيفترقون بعد نبيهم ويختلفون فنهاهم عن التفرق كما نهى من كان قبلهم فامرهم ان يجتمعوا على ولاية آل محمد عليهم السلام ولا يتفرقوا ☀حضرت درمورد آیه شریفه فرمودند: ✅خداوند تبارک وتعالی میدانست که آنها(مسلمین) بعد از پیغمبرشان، دچار تفرقه و اختلاف میشوند؛به همین خاطر آنها را از تفرقه نهی کرد-همانطور که أُمّتهای قبل از آنها رانهی کرده بود- و آنها(مسلمین) را أمر کرد که بر ولایتِ آل محمد(علیهم السلام) اجتماع کنند و متفرق نشوند❗️ 📚تفسیر قمی ج۱ص۱۰۸ ذیل آیه شریفه ❌📢یادمان نرود: تنها راه وحدتِ أمّت اسلامی، بازگشت به دامان اهل بیت علیهم السلام است و لاغیر❗️ ❤️‍🔥♨️
4_5940487103820334532.mp3
4.29M
به دورتوگردم امام زمان 💚💞💞 💞💚 ترانه عشق بهانه عشق تومیراث جاودانه عشق 💚 زدیده نهان امیرجهان 💚💚 به دورتوگردم امام زمان 💞💞 ❤️‍🔥♨️
🟥مرحوم آیت الله سید محمد ضیاء آبادی ........ آنچه که شدیداً مایه ی تأسف است این است که مشاهده می شود افرادی که یک عُمر از سفره گسترده ی اهل بیت اطهار (علیهم السلام) ارتزاق کرده اند و به حکم عقل و شرع ، موظّف به تحکیم اساس مکتب آن انوار مقدّس عرشی می باشند ، مع الاسف ، نمک نشناسی کرده و با قیافه ای حق به جانب و با حربه ی موذیانه و غلط انداز دفاع از حریم (وحدت اسلامی !) دست به کار تضعیف و بلکه تخریب ارکان مذهب حقّ تشیّع گردیده و یکی از دو رکن اصیل مذهب را که ((تبرّی)) یعنی بیزاری جستن و اظهار تنفّر از دشمنان اهل بیت (علیهم السلام) است زیر سئوال برده و آن را مخالف قرآن و سنّت ! قلمداد می کنند. گاهی منصب امامت را جدا و مستقلّ از منصب خلاف ارائه می نمایند و گاهی در اصول اعتقادی نیز اعتقاد اصلی و فرعی ساخته و اعتقاد به امامت را یک اعتقاد فرعی اجتهاد پذیر معرّفی می کنند که منکر آن نیز مجتهد معذور است و در نزد خدا مأجور !! و احیاناً رفتار و گفتار امام امیرالمؤمنین علی (علیه السلام) را در برخورد با خلفا توجیه افترا آمیز کرده و آن حضرت را کاملاً راضی از خلاف آنها نشان می دهند ! گوئی فریادهای آن امام مظلوم را که از قلب دردناکش برخاسته است نشنیده اند که ☀ می فرماید : حَتَّى إِذَا قَبَضَ‏ اللَّهُ رَسُولَهُ - صلی الله علیه و آله - رَجَعَ قَوْمٌ عَلَى الْأَعْقَابِ وَ غَالَتْهُمُ السُّبُلُ وَ اتَّكَلُوا عَلَى الْوَلَائِجِ‏ وَ وَصَلُوا غَيْرَ الرَّحِمِ وَ هَجَرُوا السَّبَبَ الَّذِي أُمِرُوا بِمَوَدَّتِهِ وَ نَقَلُوا الْبِنَاءَ عَنْ رَصِّ أَسَاسِهِ فَبَنَوْهُ فِي غَيْرِ مَوْضِعِهِ مَعَادِنُ كُلِّ خَطِيئَةٍ وَ أَبْوَابُ كُلِّ ضَارِبٍ فِي غَمْرَةٍ قَدْ مَارُوا فِي الْحَيْرَةِ وَ ذَهَلُوا فِي السَّكْرَةِ عَلَى سُنَّةٍ مِنْ آلِ فِرْعَوْنَ مِنْ مُنْقَطِعٍ إِلَى الدُّنْيَا رَاكِنٍ أَوْ مُفَارِقٍ لِلدِّينِ مُبَايِن‏ ( نهج البلاغه فیض ، خطبه 150 پایان قسمت دوم ) ( تا هنگامی که خداوند ، رسول خود - صلی الله علیه و آله - را قبض روح فرمود ، گروهی به قهقرا برگشتند و راهها(ی گمراهی) آنان را به هلاک انداخت ، بر آراء و افکار نادرست خویش اعتماد نمودند و از غیر رَحِم و خویشاوند (رسول اکرم) متابعت کردند ( امام به حق را خانه نشین کرده و دیگران را که شایستگی خلافت نداشتند روی کار آوردند) و از سبب (وسیله ی هدایت یعنی اهل بیت رسول ) که مأمور به دوستی او بودند ، دوری کردند و ساختمان (دین و ایمان) را از بنیاد استوارش انتقال داده و آن را در جائی که سزاوار نبود بنا کردند ؛ 👈آنان معدن های همه ی گناهان و درهای ورود به هرگونه جهالت و حیرتند. با سرگردانی و حیرت در رفت و آمد بودند و در بیهوشی (نادانی) به روش پیروان فرعون (از عذاب اخروی) غافل بودند. گروهی از آخرت چشم پوشیده به دنیا متوجّه شدند و گروه دیگر از دین دست کشیده (از هدایت) جدا گشتند). توجه به این نکته بسیار لازم است که مسئله ی تحقیق درباره ی مذهب حق که ضروری ترین عامل حیاتی برای جامعه اسلامی است و ارائه ی مدارک صحّت و اصالت آسمانی آن مذهب به مردم و روشن نمودن فکر نسل جوان نسبت به اصول و مبانی آن و دفاع از حریم مقدّسات آن ، غیر از مسئله ی ایجاد اختلاف و تولید تشتّت در افکار و فتنه انگیزی بین گروهها است که متأسفانه افرادی به بهانه ی حفظ وحدت و اتّحاد ، از بحث درباره ی حقایق مذهبی و تجزیه و تحلیل مسائل مربوط به معتقدات و معارف ، سخت می گریزند و احیاناً بحث کنندگان در این گونه مطالب را هم متّهم به فتنه انگیزی و تفریق کلمه ی امّت و ایجاد رخنه و شکاف در حصار جمعیّت می نمایند. گوئی این حقیقت را نادیده می گیرند که اتّحادی که عقلاً و شرعاً ممدوح و مقدّس است ، اتّحادی است که بر مرکز حقّ تشکیل گردد و بر محور حقّ بچرخد وگرنه اتّحاد بر باطل (به فرض تحقّق) اتّحاد نامقدّسی خواهد بود و نتیجه ای جز زیان و تباهی و پوچی نخواهد داشت. و طبیعی است که اوّل باید حق را شناخت و سپس مردم را دعوت به اتّحاد بر محور حق کرد و این ، نیاز به بحث و تحقیق همه جانبه ای در مذهب دارد تا معلوم شود که : (( فماذا بعد الحقّ الّا الضلال )) { سوره یونس آیه 32 } ؛ آیا پس از حق جز ضلالت و گمراهی چیزی هست ؟ 🔴⬅️از فرمایشات حضرت آیت الله سید محمد ضیاء آبادی (رضوان الله تعالی ) مقدمه جلد اول کتاب مظلومی گمشده درسقیفه ( تألیف : علی لباف ) صفحه ۹ الی ۱۱ ❤️‍🔥♨️