ولی هیچکس چشماش مثل تو قشنگ نیس،
هیچ کس مثل تو نمیتونه اینقدر قشنگ بخنده،
هیچکس به اندازه ی تو برام دوست داشتنی نیست؛
تو کاری میکنی که حتی قلبمم لبخند میزنه:))
مثل اون عکسی که قایمکی نگهش داشتم،
و هنوز گاهی نگاهش میکنم؛
مثل آهنگی که هیچوقت پاکش نمیکنم،
ولی ردش میکنم؛
هنوزم دلم پیشته...(:
هدایت شده از دُرفـــآمـ∫𝘿𝙊𝙍𝙁𝘼𝙈 ؛
یه چالش بریم ؟
اینجوریه اونایی کِ چنل داره
این پیامو فور میکنن چنلشون و قشنگترین عکسِ گالریشون رو میزارن چنلِ خودشون و من فور میکنم اینجا
و اونایی کِ چنل ندارن پیوی بفرسن قشنگترین عکسِ گالریشونو
پیویم:@SaLmA_333