مثل اون عکسی که قایمکی نگهش داشتم،
و هنوز گاهی نگاهش میکنم؛
مثل آهنگی که هیچوقت پاکش نمیکنم،
ولی ردش میکنم؛
هنوزم دلم پیشته...(:
هدایت شده از دُرفـــآمـ∫𝘿𝙊𝙍𝙁𝘼𝙈 ؛
یه چالش بریم ؟
اینجوریه اونایی کِ چنل داره
این پیامو فور میکنن چنلشون و قشنگترین عکسِ گالریشون رو میزارن چنلِ خودشون و من فور میکنم اینجا
و اونایی کِ چنل ندارن پیوی بفرسن قشنگترین عکسِ گالریشونو
پیویم:@SaLmA_333
میشه کسی دلش برا تو تنگ نشه؟
میشه کسی خنده هاتو نخواد؟
میشه کسی چشاتو دوس نداشته باشه؟
میشه کسی بغلت نکنه؟
میشه کسی دستاتو نگیره؟
میشه کسی قربون صدقت نره؟
میشه کسی وقتی میخندی نگات نکنه؟🙂
قول میدم خودم برات بمیرم:)
ولی تحمل یک لحظه دیدن اینارو هم ندارم،حتی اگه بروز ندم میشکنم:)