میشه کسی دلش برا تو تنگ نشه؟
میشه کسی خنده هاتو نخواد؟
میشه کسی چشاتو دوس نداشته باشه؟
میشه کسی بغلت نکنه؟
میشه کسی دستاتو نگیره؟
میشه کسی قربون صدقت نره؟
میشه کسی وقتی میخندی نگات نکنه؟🙂
قول میدم خودم برات بمیرم:)
ولی تحمل یک لحظه دیدن اینارو هم ندارم،حتی اگه بروز ندم میشکنم:)
میخوای مشکل من رو بدونی؟!
من زیاد فکر میکنم
و همه چیز رو عمیقا احساس میکنم
و این یه ترکیب خطرناکه...
گذشته یه دختر
باید برای پسری مهم باشه که
خودش به آینده هیچ دختری دست نزده باشه!!
خطاب به همه ی نمک نشناسای زندگیم:
کارتان باز به این کهنه مَثَل میافتد
گذر دوست به دباغ محل میافتد