عزیزهمراهم سلام!
«بصیرت عاشورایی»
«۱۵»
بعضی از «عزیزان» فرمودند: چرا بصیرت «عاشورایی» را به «رزمندگان» گِرِه زدی؟
اکثر«دوستان» میدونند که اهل «تحقیقام»!
فعلاً «صدها» عدد فیش «مقابلم» هست که در حریم پاکِ «سیاهه» نویسی؛ کتابی «عاشورایی» قدم نهادم.
پس برای نوشتن در «بصیرت» عاشورایی؛ مطالب آماده است.
امَّا اگر در هفته «دفاع» مُقدَّس از «حریم» مدافعان «عاشورا» و اِحیاکنندگان اسلام «ناب» ننویسم که «نویسنده» نیستم!
ما هرچه «داریم» مدیون «شهدا»؛ «جانبازان» و «رزمندگانیم»
بسیجی، ارتشی یا سپاهی...
ننویسم که غرب«گرایان» یا به اصطلاح نو «اندیشان»؛ همه «چیز» را «عوض» میکنند.
در وسط آتش «بازی» تهران در «عاشورای»۸۸، «خودم» از نزدیک شنیدم که میگفتند:
مرگ بر اصلِ «ولایت» فقیه یا انتخابات «بهانه» است؛ اصل «نظام» نشانه است.
ولایت «فقه»، ولایت «آلُ»الله است.
ولایتِ حسین ثارُ «الله» است.
مگر بدونِ «نظام» اسلامی میتوانیم از «بصیرت» عاشورایی بنویسیم؟
مگر بدون نظام «اسلامی» میتوانیم بگوییم:
#ما_ملت_امام_حسینیم
ممنون نگاهتم
✍علی تقوی دهکلانی
@taqavi57
عزیز همراهم سلام!
«بصیرت عاشورایی»
«۱۶»
چرا «دیروز» در مقابلِ آنهمه «دزد» از همه دنیا، در «زمین»، «هوا» و «دریا» ایستادیم؟
«امروز» چرا دَلِه «دزدان» خانگی؛ «کشور» را زمینگیر کردند؟
چون «دیروز»، حاج مِهدی جعفری با پای «برهنه» و «تاول» زده؛ پشت خاکریزِ «دشمن»، از حریم «ایران» و اسلام «دفاع» میکرد.
«امروز»؛ جریان غرب «گرایی»، تفکُّرِ حاج مِهدیها را «خانه» نشین کرد.
«امروز» حاج «فرنگ» برگشتهها، خانههای «مستضعفین» و شهید «دادهها» را «مُزَخرف» میخوانند.
در مقابل، رزمندگان پا تاول زدهی «دیروز»؛ امروز کشور را «نانویی»؛ «هستهای» و هوا «فضایی» کردند.
چون تفَکُّر مدیریتِ جهادی داشتند.
ولی امروز، مدیران لیبرال؛ «بروکراسی» اداری را «لجنزار» کردند تا «مدیران» جهاد و «حماسه» دیروز؛ «حاشیه» نشین شوند.
کشور «جیبوتی» هم در عرصه «دیپلماسی» برای کشورِ «قویترین» ژنرالِ ارتشهای «جهان»؛ حاج قاسم❤پهلوان، خط «نشان» بکشد.
امَّا «امروز» همه بد«خواهان» ایران بدانند:
هنوز «رزمندگان» دیروز زندهاند و «فریاد» میزنند:
#ما_ملت_امام_حسینیم.
و این نوید بخش است.
ممنون نگاهتم
✍علی تقوی دهکلانی
@taqavi57
عزیز همراهم سلام!
#بصیرت_عاشورایی
✅ «۱۷»
سردرگمی «خودیها» و «عملیات» بیگانگان با گرای «نفوذیها»❗️
دیروز تمام «دنیا» علیه ایران به «صف» شدند؛ امَّا «ایران» متحد بود.
«دیروز» جنگِ «سخت» بود؛ چرا «پیروز» میدان شدیم؟
«امروز» جنگ «نرم» است؛ چرا سنگر به «سنگر» عقب «نشینی» کنیم؟
چرا «ارزشها» را «تسلیم» کنیم؟
مگر برای ارزشها «نجنگیدیم» و برای «حفظ» آن «دفاع» نکردیم؟
مگر «راهبرد» را از دست دادیم!
تسلیم«طلبی» را با قرص «اصلاحات» به نسخه پیشرفت «جامعه» اضافه شده دیدیم و «سکوت» کردیم.
قرارگاه فرماندهی واحد «خاتمالانبیا» را؛ در جنگِ«نرم» نساختیم.
«نارنجکهای» از «ضامن» خارج شده، به «وفور» در خانهها آمده، هیچ «مُربی» تخریبی «پیدا» نشد تا کلاس «تاکتیک» و «تکنیک» رهایی نوجوانان ما را «گوش» زد نماید؛
حتَّی گاه «همسو» با دشمن هم، شدیم.
ارزشیها علیه «جنگ»نرم عملیاتها کردند؛ «تکبیرها» گفتند؛ ولی «رمز» عملیات واحد نبود.
فرماندهی «فرمانش» شنیده نمیشد؛ «دشمن» هم جسورتر عمل میکرد.
«بیسیمها» هم شنود میشد؛ فکری به حال «عقبه» نکردیم.
بُرج «دیدبانی» با موشکِ «فرزند» کمتر «زندگی» بهتر زده شد؛ «گوش» به حرف «دیدبان» ندادیم.
بهوش باشیم:
#ما_ملت_امام_حسینیم
ممنون نگاهتانم
✍️علی تقوی دهکلانی
@taqavi57
عزیز همراهم سلام!
«بصیرت عاشورایی»
«۱۸»
مواظب «تزویر» باشیم؛ تزویر «۲» رو دارد.
«کیا» میگفتند: «جنگ» ما غلط بود؟
ولی فرمانده «فرمود»: ما در «جنگ» یک لحظه هم نادم و پشیمان از «عملکرد» خود نیستیم.
حالا میفهمیم چه فرمود؟ چون جزء «۱۰» قدرتِ «برتر» نظامی «دنیا» شدیم.
در نبرد «داعش» میگفتند: سوریه چه «ربطی» به ما داشت؟
آقاجانمون میفرماید:
«در حمله لشکریان شام، زن و بچه بیگناه مردم، هيچ وسيلهاى براى دفاع، جُز گريه و التماس كردن، نداشتهاند.
اگر براى اين حادثه تلخ، مسلمانى از روى تأسّف بميرد، ملامت نخواهد شد»
خطبه/۲۷.
طبق اسناد قطعی «هدف» داعش «ایران» بود؛ در خانه «دفاع» میکردیم و«تاراج» ناموس خود میدیدیم بهتر بود یا حاجی❤ آنجا به کمک ناموس مسلمان رفت و داعش را «نابود» کرد بهتر شد؟
پس اگر «تزویر» شناسانده نشود «مسلمین» خلع سلاح میشوند.
#ما_ملت_امام_حسینیم
ممنون نگاهتم
✍علی تقوی دهکلانی
@taqavi57
عزیز همراهم سلام!
«بصیرت عاشورایی»
«۱۹»
«موشک» میخواهیم چکار؟
جوانهای ما «بیکارند».
بگذار «قلبِ» رآکتور از «کار» بیفتد.
«سانتریفیوژ» نون برای خانوار ایرانی نمیشود.
آلمان «موشک» را کنار گذاشت و کشورش به «اقتصاد» دانش «بُنیان» روی آورد و پشرفته شد.
و و و
تمام «موارد» فوق، با «مبانی» حکومت «دینی» در تعارض است.
اولاً هیچ «دینی» به اندازه «اسلام» عزیز، برای پیشرفت «دانش» احترام قائل نشده است.
ثانیاً آقاجانمون میفرماید:
«به خدا سوگند، هر ملّتى كه درون خانه خود مورد هجوم قرار گيرد، ذليل خواهد شد.»
خطبه/۲۷
چه «عزَّتی» بالاتر که جزء «۱۰» کشور برتر «دنیا» باشی و نامه عَجزِ «اَبَر» قدرت «دنیا» را، به زیر «نشیمنگاه» نخستوزیر «ژاپن» بفرستی؟
والله حاضرند تک تکِ ملت ایران را همانند سردار❤ تکِّه تکَّه نمایند؛ چنین کردند و خواهند کرد.
و حال آنکه:
#ما_ملت_امام_حسینیم
ممنون نگاهتم
✍علی تقوی دهکلانی
@taqavi57
عزیز همراهم سلام!
«بصیرت عاشورایی»
«۲۰»
بعضی از عزیزان فرمودند:
سعی کن وارد بحثِ «جناحی» نشوی!
یک «تار» موی «شُهدا» را به «همه» دنیای «چچیگرا» و «چچیطلب» نداده و نخواهم داد.
معتقدم بعد از «جنگ»؛ سياست شيطان بزرگ، بر دو «رکن» مهم استوار شد:
۱. تباهي رجال باکفایت و نابودی تفکُّر مدیریَّت جهادی، اصيل و ریشهدار.
۲. مسلط كردن افراد پست و منحط در جامعه.
«نفوذ نفوذ نفوذ»
آقاجانمون میفرماید: «يُستَدبَرُ الدُّوَل بِتأخير الاَفاضل و تقديمِ الاَراذل!»
آن مردان بیادِّعا شور آفرینان میدان عشق؛ آرزوی ملت است.
اگر خواهان «آرمان» انقلابِ شهیدانیم باید و باید یا بازماندگان «قافله» شهدا و یا «رهرویان» قافله «شهدا» بر مسند امورِ ملتِ «پابرهنه» بنشینند.
شهدا و «وارثین» راه شهدا، هیچ وقت به «ملت» دروغ نگفتند؛ بقیه همه «دروغ» گفتند.
«شهدا» و «یاران» شهدا در برابر «توفانِ» تحَكُّم، تهاجم و «وادادگی» ايستادگی کرده و «هرگز» ملت را «ذلیل» نکرده و نخواهند کرد.
حاج قاسم❤ یکی از آن «پهلوانانِ» قافله «شهدا» بود.
#ما_ملت_امام_حسینیم
ممنون نگاهتم
✍علی تقوی دهکلانی
@taqavi57
عزیز همراهم سلام!
«بصیرت عاشورایی»
«۲۱»
ما «مخالفانِ» مرحوم «برجام» را کاسبان«تحریم»؛ عقب افتاده؛ «عصر» حجری و «بیسواد» و اهل «جهنم» خواندند.
آنهم چه «کسی»؟
ولی ما نلرزیدیم چون «آنهمه» شهید🌷دادیم که «اسلام» عزیز؛ «ذلیل» نشود.
خدمت نهج یا «نُسخه» حکومتمان میرویم که «اسلامی» است.
(جناب کارگزار حکومت اسلامی!)
«از صُلحی كه دشمنت به آن دعوت میكند و خشنودی خدا در آن است، روی مگردان؛ زيرا صُلح موجب آسايش لشکريان و آسودگی خاطرشان و امنيَّت شهرهای توست.
ولی پس از صُلح به كُلِّی از دشمن پرهیز كن، چه بسا كه
دشمن برای غافلگیر کردن؛ تن به صُلح دهد.
در اين زمينه؛ طريق احتياط برگزین و به دشمن، خوش گمان مباش.(نهج/نامه۵۳)
در کدام «بند» برجام؛ «طریق» احتیاط لحاظ شده است؟
چرا حاجی❤ما را زدند؟
حال چه کسی بیسوادِ، بیشناسنامه و کاسبِ تحریم است...؟
ما بخاطر اعتقادمان به «جهنم» نمیرویم بخاطر عملکرد خود چرا
چون
#ما_ملت_امام_حسینیم
ممنون نگاهتم
✍علی تقوی دهکلانی
@taqavi57
عزیز همراهم سلام!
«بصیرت عاشورایی»
«۲۲»
«علمدار» شدن در کربلا، «لیاقتی» خاص میخواست.
«اقتدا» نمودن به علمدار در«امتداد» کل «ارض» کربلا و کل «یوم» عاشورا؛ هم لیاقت میخواهد و هم «بصیرت».
علمدار دشتِ عطش وقتی «روایت» را از «بیانِ» قرآن «ناطق» میشنید
بررسی «سندِ» روایت را رها میکرد؛ چون دلداده «خاندان» عصمت بود.
با «یقین» به اسلام ناب «محمدی» بزرگ شد.
به قطعی رسید که «حُجِّیّت» آن «ذاتی» است به حزب و جناح در مجموع به دنیا «مبتلا» نشد.
علمدارِ«وفا»، به جایی رسیده بود که کلام «خدا» و کلام «معصوم» را از میان «بقیه» کلمات «تشخیص» میداد.
او «آمیخته» خاندان «رسالت» و «امامت» شد.
غیر از درِ «خانه» اهلبیت روحی لهم الفدا، هر درِ دیگری را «بسته» میدید.
پس «سخت» است ادِّعای «ابالفضلی» داشتن!
چون قطعاً «بصیرت» عاشورایی میخواهد.
چه در «کربلا» باشی یا در کُل«ارض» کربلا!
چون
#ما_ملت_امام_حسینیم.
این «راه» هزینه دارد؛ زبرا بهشت را به «بها» دهند نه به «بهانه».
ممنون نگاهتم
✍ علی تقوی دهکلانی
@taqavi57
عزیز همراهم سلام!
«بصیرت عاشورایی»
«۲۳»
چرا گفتم: «علمداری» در «کربلا» لیاقت خاص میخواست؟
چون آن «عَلَم» دستِ علمدار؛ «نشانه»های بلندی داشت.
«به وسعت هستی»
آن عَلَم، نشانِ «دین نزد خدا اسلام است»، بود.
آن عَلَم نشان «عصمت الله» بود.
آن عَلَم، «نشان» برپایی قیام «حجَّتالله» بود.
آن عَلَم؛ «نماد» وراثت «زمین برای بندگان صالح خداست» بود.
بیخود نبود که سرکرده «نفاق» عَلَم علمدار را که دید، گفت:
«هذا وفاءُ الاَخ لِاَخِیه»
چون عَلَمدار، خالصانه «عارفانه» عاشقانه و «عالمانه» نگهداری «عَلَم» نمود.
«کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا»
این «عَلَم» امروز کجاست؟
و آیا آن «عَلَم» هیچ وقت بر «زمین» میافتد.
پس باید «عَلَم» و «علمدار» را شناخت.
چون
#ما_ملت_امام_حسینیم.
ممنون نگاهتم
✍️علی تقوی دهکلانی
@taqavi57
عزیزهمراهم سلام!
#بصیرت_عاشورایی»
✅ «۲۴»
علمدار سپاه «اسلام»، چشم بر «مشک» از تلاطم «شریعه» گذشت.
از میان «همه» آب گذر کرد و در میان همه «هستی» آبرو گرفت.
«یادِ» عطشِ امام «زمانِ»، «بصیرت» علمدار بود.
علمدار «اسیر» آب و نان «دنیا» نشد از «نام» امامش «نانی» طلب نداشت.
«انقلاب» امام؛ «آرمانی» داشت و علمدار هم، «آرمان»گرا بود.
خیره خیره با «چشمانش» با آب نه؛ بلکه با تحریم «حرف» زد.
«نجوای» عاشقی علمدار با آب؛ ادب؛ عَلَم؛ امام و «خیمهها»؛ همه آسمانیان را «زمینگیر» خود ساخت.
دعا کنید من بتوانم نوکری عَلَمِ علمدار نمایم.
تا به نسل جوان بگوییم:
#ما_ملت_امام_حسینیم،
یعنی چه؟
#اربعین
ممنون نگاهتم
✍علی تقوی دهکلانی
@taqavi57
عزیز همراهم سلام!
#بصیرت_عاشورایی
✅ «۲۵»
«عَلَم» دستِ علمدار در کربلای «عاشقی» خیره خیره به «پهنای» آفرینش، نگاه میکرد.
گستره «هستی» هم، به عَلَم دستِ علمدارِ اسلام؛ «بوسه» میزند.
منظومه «شمسی» با داشتنِ «ماه» و «خورشید»؛ خود شرمنده وفای «ماه»چهره خلایق، عباس ادب است.
گردونه «آفرینش» در انتظار «اهتزار» علم دستِ علمدار کربلا که عَلَم «امامت» است؛ میچرخد.
#ما_ملت_امام_حسینیم
و یقین داریم:
اهتزاز پرچم «امامت»؛ وعده خداست و خدا هم، «هیچ» وقت از «وعده» خود؛ «تخلُّف» نخواهد کرد.
#اربعین
ممنون نگاهتم
✍️علی تقوی دهکلانی
@taqavi57
عزیز همراهم سلام!
«بصیرت عاشورایی»
«۲۶»
عَلَم «کربلا» عَلَمِ دست علمدار کربلا نبود.
عَلَم دستِ «خون» خدا بود.
علمدار در هر زمان، «نگهبان» حریم این «عَلَم» است.
این عَلَم به «تمام» هستی، «امتداد» دارد.
این عَلَم به زمین «افتادنی» نیست.
دشمن «هم» در هر «زمان» و در هر «مکان»؛ فقط میخواهد این عَلَم را بر «زمین» بزند.
نهر «علقم» نماد «مقاومت» است.
محاصره شریعه «فرات» در قاموس «دشمنی» عَلَم امامت؛ در «نهر» عَلقَم «تعریف» نشده است.
هر «تعریفی» از دشمنی با این عَلَم فقط در نهر عَلقَم، «تحریفی» بیش نیست.
شمشیر «دشمن» عَلَم امامت را به زمین «نتوان» زد.
«تحریف» دشمن، نسبت به «جایگاه» این «عَلَم» را جِدِّی بگیریم
چون
#ما_ملت_امام_حسینیم.
ممنون نگاهتم
✍علی تقوی دهکلانی
@taqavi57