eitaa logo
قیـــــامـــ لله|ایلام🎙
338 دنبال‌کننده
5.4هزار عکس
3.6هزار ویدیو
157 فایل
فلسفه تشکیل نظام اسلامی🇮🇷اجرای احکام اسلام است 🔹امام روح اللـــــه: قیــــــــامـــ کنید برای خدا 🔹️امام خامنـــه ای: پرچم #آرمانـخواهی و #مطالبه_گری را زمین نگذارید. #امام_خمینی_میراث_فرهنگی_نیست! #قیام_لله🚩 @hejab_ilam @Dialameh
مشاهده در ایتا
دانلود
🍃بسمه تعالی🍃 👤آقای دکتر پزشکیان رئیس جمهور منتخب مردم 🌷با سلام و ادای احترام 📝در باب نظر اخیر شما در مواجهه با معضل بدحجابی 1️⃣ 1. فرموده‌اید مانند (دخترت)، به دخترهای بدحجاب و بی‎حجاب و... نگاه کن؛ اما آیا شما به دختر خانم‎تان اجازه می‌دهید که در داخل خانه و حتی مقابل شما و برادرانش، هرگونه پوششی داشته باشد؟ حتماً خیر. 2. اما بر فرض اینکه خانواده‌هایی وجود داشته باشند، که دخترشان در منزل هرگونه پوشش و یا به عبارت دیگر پوششی نداشته باشند؛ خوب این موضوع چه ربطی به دارد؟ قانون خانه و یک خانواده، چه ربطی به اجتماع ایرانیان، قوانین و آداب و رسوم اسلامی و ملی دارد؟ 3. آقای دکتر پزشکیان؛ خانواده‎ها و جامعه ما، هم پسر دارند هم دختر. امروز پدر و مادرهای و غیرتمند جامعه، به شدت شان هستند که چه بر سر روح و روان جوانان پاک و خویشتندارشان خواهد آمد! و نمی‎دانند که با سرنوشت محتوم آندلسی شدن، باید چه برخوردی داشت؟ درواقع یک سؤال مهم مطرح است و آن اینکه، چرا فقط دختران را به فرزندی گرفته‎اید و پسران را رها نموده‎اید؟! از سوی دیگر، با اجازه بروز انواع ‎گری ‎ها، برای جلوگیری از افزایش فشار هنجاری بر روح و روان دختران پاک، مقید و محجبه، چه خواهید کرد؟ 4. حضرت استاد، لطفاً و تحمل را، حداقل به عنوان یک پدر خانواده مشخص کنید! واقعاً نابهنجاری بی‌حجابی تا کجا؟! ببخشید واضح‎تر بگویم: برهنگی تا چه حد؟! تا کی تحمل می‌کنید؟ 5. لطفاً مشخص کنید این‎گونه مواضع شما فقط راجع‎به است یا در خصوص نیز صدق می‌کند؟ اگر فردا روزی، پیرمرد رنج کشیدۀ دیگری، مجدداً از شما سؤال کند که در مقابل روابط آزاد در خیابان‌ها چه کنیم؟ و چه می‌کنید؟ پاسخ شما چیست؟ این سؤال را ، به خون شهید مهدی باکری و دیگر شهدا، جدی بگیرید و بی‌پاسخ نگذراید! 6. آقای دکتر پزشکیان، شما قرار است به عنوان ، به سؤالات پاسخ بدهید، نه به عنوان پدر یک خانه! قطعاً وظیفه پدری با ریاست جمهوری متفاوت است -اگرچه انتظار نگاه پدرانه داشتن نیز، از رئیس جمهور، انتظار معقولی است!-؛ درواقع، خانه، عدلیه و نیروی انتظامی ندارد؛ اما آیا یک کشور هم باید همین گونه باشد؟ لطفاً از بپرهیزید. 7. در صحبت‎تان فرموده‌اید «تقصیر خودمان بوده»؛ این را درست گفتید. خوب می‌پذیریم اگر پدر و مادری -از استدلال‌های شما مدد می‌گیریم-، نتوانست فرزندی را کند و این فرزند شروع به مردم آزاری و فسق و فجور کرد؛ آنگاه به پدر و مادر بگویند جلوی فرزندت را نگیر! آیا می‌تواند پاسخ دهد خود ما است! 8. فرموده‌اید باید خودمان را کتک بزنیم نه دختران را . اولاً قرار نیست بی‌حجاب و برهنه پوش را کتک بزنیم! قرار است مطابق قانون عمل کنیم. البته اگر نوع، تکرار و اصرار بر برخی، به گونه ای بود که مقتضیِ برخورد و تنبیه حبس و بالاتر از آن بود، باید اجرا کنیم؛ اما نکته مهم‎تر اینکه، موج بی‎بندوباری جدید، از شروع شد و واقعاً باید مسببان این فتنه را کتک می‎زدیم که نزدیم! برخی اساتید دانشگاه و علمای حوزه و سلبریتی‎هایی که جوانان پاک ما را کردند. چراکه، همسو با کومله، اصرار بر کشته شدن کردند و به دنبال آن، موجب این جریان پر فشار فساد و تباهی شدند. اگرچه نظام مقدس ما به کوری چشم دشمنان، سقوط نکرد؛ اما آقای دکتر، شخص شما و سایر مسئولان و امثال بنده -معلمان دانشگاه- در این نظام متکی به خون شهدا، مقصریم که ‌مقابل بقایای یک فتنه نکردیم. خواهشمندم فرصت را غنیمت بدانیم و برای مغفرت الهی، در برابر این موج مقاومت کنیم. 9. امثال من کمتر و امثال شما بیشتر، درگیر خاطرات تلخ منافقین بوده‌ایم. یادتان هست، افرادی که زودتر توسط خانواده خود، به مسئولان ذیربط معرفی می‎شدند، دنیا و آخرتشان تباه نشد و آن افرادی که مورد حمایت خانواده‎شان قرار گرفته و زندگی مخفی ضدانقلابی خود را شروع کردند، تبدیل به قاتل، مزدور صدام و برده اردوگاه اشرف و یا به ناچار معدوم شدند؟! فَاعْتَبِرُوا يَا أُولِي الْأَبْصَارِ 10. در مناظرات آنقدر گفتید «»؛ که در این باب شهره شدید! اما چرا فکر می‌کنید مسائل انسانی، اجتماعی و تربیتی را نباید به کارشناسان ارجاع دهید و خودتان حکم قاطع صادر می‌کنید؟ از قیامت بترسید! واتقوالله! به والله العظیم، حل مشکلات و معضلات فرهنگی، سخت‌تر از گره‌های اقتصادی است. بالاتر اینکه، اگر برخی گره‌های اقتصادی هم حل نمی‌شود، در گروی ریشه‌های فرهنگی است. 🔲پایان بخش اول 🔖ادامه دارد... ⚠️ @umefafgaraei
📝در باب نظر اخیر دکتر پزشکیان در مواجهه با معضل بدحجابی 2️⃣ 11. جناب دکتر پزشکیان؛ نوع شما راجع‎به حجاب، نشان می‌دهد که شما نیز، مانند بسیاری از مدیران و مسئولان این کشور، از چپ و راست و اصولگرا، اصلاح طلب و اعتدالی و...، اطلاعی دقیق و حتی سطحی‎، از «جریانی بودن» مسئله و -در صورت غفلت- ندارید؛ کتابی در مورد و نخوانده‌اید و با آشنا نیستید. درواقع، بی‌حجابی موجود را یک هوس زودگذر می‌دانید و معتقدید با عدم توجه به آن، خودش حل می‌شود! اما اکنون دیگر مجاز به «جهل» نیستید! شما هستید؛ می‌دانید؟ عذرخواهم؛ اما دیگر نمی‌توانید با گفتار عوامانه نظیر «دخترای خودمان، مثل خانه خودمان، چیزی نیست و سخت نگیرید»، صورت مسئله را پاک کنید. لطفاً و حتماً کتاب‎هایی نظیر کتاب‎های زیر را مطالعه کنید و اگر فرصت ندارید بفرمایید تا خدمت برسیم و حداقل خلاصه‌ای از خطر بزرگی که ایران را می‌کند، عرض کنیم: 🔸 واقعیت آموزش در سند توسعه پایدار 2030 🔸 انقلاب جنسی آمریکا 🔸 انقلاب جنسی و نهضت خودمهارگری در غرب و ... 12. جناب آقای دکتر، مضمون مطالب شما، «آزادی در پوشش» است؛ حال بفرمایید با و قوانین و مقررات موجود در این باب، چه می‌کنید؟ پوزش می‎خواهم... اما شما قانونگذار هستید یا مجری؟ می‌دانید فرمایش رهبری مبنی بر یعنی چه؟! مگر ما فرزندانمان را جریمه نقدی می‌کنیم که اکنون بخواهیم افراد بی‌حجاب را در کوچه و خیابان جریمه کنیم؟! شما چگونه می‌خواهید قسم بخورید که به و به تبع و قوانین بالادستی مجلس و... ملتزم هستید؟! 13. قبلاً هم گفته شده، که آقای روحانی سند ۲۰۳۰ را امضا نموده که مستلزم رنگین کمانی دیدن جامعه و شهروندان ایرانی است (مصوب 2015). ایشان این امر را حتی بعد از آنکه ماجرا روشن شد (2018) نیز، ادامه داد و توبه نکرده است. آقای جهرمی هم در اجلاسی بین‎المللی، تصریح کرد که دولت آقای روحانی، اجرای 2030 را در جمهوری اسلامی ادامه می‌دهد. آقای خاتمی نیز در سال 1401، در بیانیه 15 بندی خود، به رنگین کمانی بودن جامعه ایران تصریح کرده است. شما هم، علی‎القاعده، به عنوان یک ، میثاق‌نامه جامعه رنگین کمانی اصلاحات را امضا کرده‌اید. هرچند در آخرین روزهای انتخابات، عبارت جامعه رنگین کمانی از حذف شد و مردم نفهمیدند که جناح اصلاحات آن‎ها را به چه دنیایی فرامی‌خواند! اما شما توبه کنید و فاصله خود را از این زشتی‌ها، عملاً و قولاً نشان دهید و حرف‌هایی که برداشت نزدیکی شما را با این پلیدی‎ها می‌کند را نزنید! و عِندَ الامتِحانِ يُكرَمُ الرّجُلُ أو يُهانُ 14. همه این‌ها که بیان شد، نافی ضرورتِ امور و برای ، از کودک و نوجوان و جوانان عزیزمان نیست. نگارنده این سطور، در سال 1396، راهنمای تربیت جنسی را برای دوره ابتدایی، با همکاری برخی دوستان، تدوین و تقدیم به وزارت آموزش و پرورش کرد که متأسفانه تاکنون به آن توجهی نشده است. همکاری، مدیریت و انتشار پروژه‌هایی ناظر بر ادبیات و خویشتنداری جنسی و چاپ ۴ کتاب داستان، از فعالیت‌های دیگر بنده بوده است. لطفاً به مشاورانتان اجازه ندهید که نگذارند نظرات مشفقانه امثال ما دغدغه‌مندان استخوان خرد کرده در مسیر عفافگرایی، به سمع و نظرتان برسد و خدا را در تمام اظهار نظرات، در نظر داشته باشید. 🍃ان شاء الله موفق و مؤید باشید. ✍️ دکتر محمود سعیدی رضوانی؛ عضو هیئت علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی و مسئول کارگروه عفافگرایی و تربیت جنسی دانشگاه فردوسی مشهد ⚠️ @umefafgaraei
هدایت شده از KHAMENEI.IR
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📜 رهبر انقلاب، هم‌اکنون در مراسم : نباید به وسوسه های دوقطبی سازی اعتنا کرد؛ حالت دلخوری در مجادلات انتخاباتی نباید ادامه پیدا کند. ۱۴۰۳/۵/۷ 💻 Farsi.Khamenei.ir/live
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📜 رأی ملت ایران را تنفیذ و آقای دکتر پزشکیان را به ریاست جمهوری اسلامی ایران منصوب میکنم ✏️ رهبر انقلاب اسلامی در حکم تنفیذ ریاست جمهوری جناب آقای دکتر پزشکیان: اکنون اینجانب با تشکر از همه‌ی کسانی که در خلق این افتخار [سرافرازی در آزمون سرنوشت‌ساز انتخابات ریاست جمهوری] نقش آفریده‌اند، به پیروی از ملت بزرگ، رأی آنان به شخصیت فرزانه، و صادق،‌ و مردمی، و دانشمند جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان را تنفیذ و ایشان را به ریاست جمهوری اسلامی ایران منصوب میکنم. ۱۴۰۳/۵/۷ 🔹️ 💻 Farsi.Khamenei.ir
🔻دوگانگی فرساینده؛ گره ناگشودۀ نظام-۱ 🖊مهدی جمشیدی ۱. در اسفند سال پنجاه‌ونه، شهید بهشتی که از جریان‌های لیبرال در قدرت رسمی، از جمله بنی‌صدر و نهضت آزادی به تنگ آمده بود، نامه‌ای به امام خمینی نوشت و وضع سیاسی را این‌گونه شرح داد: دوگانگی میان مدیران کشور، به «اختلاف دو بینش» مربوط می‌‏شود. یک بینش، معتقد و ملتزم به فقاهت و اجتهاد است که در عین پویا بودن، باید ملتزم به تعهد در برابر کتاب و سنّت باشد؛ اما بینش دیگر، در پی «برداشت‌‏های بینابین» است، که نه به‌کلّی از وحی بریده است و نه آن‏چنان که باید و شاید در برابر آن متعهد و پای‏بند است. بینش اوّل در برابر بیگانگان و هجوم به نظام، ‏به «تکیه بر توان اسلامی» و پرهیز از گرفتار شدن در دام داوری‏‌ها یا دل‏سوزی‌‏های بیگانگان، معتقد و ملتزم است؛ اما بینش دیگر، هرچند زبانش همین را می‌‏گوید، اما در عمل، لرزان و لغزان است. بینش اوّل به شیوه‌‏ای برای زندگی امّت معتقد است که در عین گشودن راه به‌سوی پیشرفت، مانع «حل‌شدن مسلمان‌‏ها در دستاوردهای شرق یا غرب» باشد و آنان را بر «فرهنگ اصیل و مستقل اسلام»، استوار دارد؛ اما بینش دیگر با حفظ نام اسلام و بخشی از ارزش‌‏های آن، جامعه را به راهی می‌‏کشاند که درها را به ‌روی ارزش‌‏های بیگانه از اسلام و بلکه ضداسلام می‌‏گشاید. بینش اوّل بر روی شرایطی در گزینش مسئولان تکیه می‌‏کند که جامعه را به‌سوی «امامت متقین» راه می‌‏برد؛ اما بینش دیگر، روی شرایطی تکیه می‌‏کند که راه را برای «نفوذ کم‌مبالات‌‏ها در سطوح مدیریّت امّت اسلامی» هموار می‌‏سازد. بسیاری از کسانی‌که در طول سال‌‏های اخیر در راه حاکم‌شدن اسلام اصیل کوشیده و رنج‌‏ها برده‌‏اند و در طول این سال‌‏ها به‌مقتضای طبیعت نظام شاهی، در همۀ سازمان‌‏ها «در اقلّیّت»‏ و «زیر فشار اکثریّت غرب‌گرا» به‌سر برده‌‏اند، هم‌اکنون در جمهوری اسلامی هم، دوباره تحت فشار همان اکثریّت قرار گرفته‌‏اند. این «اقلّیّت مؤمن» - که اگر حمایتش کنند، می‌‏رود که اکثریّت ‏شود - امروز ذلّت و خذلان مؤمنان را در جمهوری اسلامی لمس می‌‏کند؛ چنان‌که با چماق «ارتجاع» می‌‏کوبندشان و با «کارشکنی»، سد راه حرکت اسلامی آنها می‌‏شوند. اگر این دو بینش در ادارۀ امور جمهوری اسلامی ادامه یابد، نه مشکلات مردم با سرعت و قاطعیّت حل می‌شود و نه می‌توان برای آینده، طرح‌های اصیل اسلامی ریخت. نظر ما این است که رشد دارندگان بینش اوّل (اسلام فقاهتی و خط اصیل امام)، امروز به آن درجه رسیده است که نهادها به‌وسیلۀ صاحبان این نوع بینش اداره شود و ادارۀ جمهوری اسلامی بر پایۀ «یک بینش» استوار گردد. با همۀ این احوال، اگر ادارۀ جمهوری اسلامی به‌وسیلۀ صاحبان بینش دوّم را در این مقطع، اصلح می‌دانید، ما به همان کارهای طلبگی خویش بپردازیم و بیش از این، شاهد تلف‌شدن نیروها در جریان این «دوگانگی فرساینده» نباشیم. ۲. باور و برداشت من این است که بیش‌وکم، در بر همان پاشنه می‌گردد و جمهوری اسلامی، همچنان گرفتار «دوگانگی فرساینده» در عرصۀ قدرت سیاسی است و حاکمیّت در طول دهه‌های گذشته، میان همان «دو بینش متضاد»، دست‌به‌دست شده است؛ هرچند باید گفت جریان تجدّدی، بسیار بیشتر قدرت را در اختیار داشته است. ما همچنان در تلۀ همان «پرسش‌های آغازین» و «مسأله‌های مقدّماتی»‌ای گرفتاریم که شهید بهشتی در سال پنجاه‌ونه مطرح کرد؛ آن هم در بالاترین سطوح سیاسی و حاکمیّتی. حتی انتخابات نیز به دستاویزی برای یارگیری اجتماعیِ نیروهای تجدّدی بر اساس بینش دوّم تبدیل شده و اینان توانسته‌اند بخش‌هایی از جامعه را به چنگ آورند و آنها را به ابزار چانه‌زنی و فشار سیاسی تبدیل کنند. ما در مرداب تکرار و بازتولید مستمرِ «تضادهای بنیادین» و «اصطکاک‌های ابتداییِ» انقلاب افتاده‌ایم و هر دهه، دست‌وپا می‌زنیم و ناله سر می‌دهیم، اما گرهی گشوده نمی‌شود و دوباره و چندباره، نیروهای تجدّدی به قدرت راه می‌یابند و دوگانگی فرساینده می‌آفرینند. گذشتِ بیش از چهار دهه، زمان کمی برای گذار از این چرخش‌های مخرّب و تلاطم‎‌های متوقف‌کننده نبوده است و باید تأمّل کرد که چرا به جای حرکت سیاسیِ تثبیتی و تکاملی، هنوز هم درگیر نوسان‌ها و رفت‌وبرگشت‌ها در لایۀ ساختارِ بینشی هستیم. تاکنون این «چرخۀ باطل» ادامه یافته و ازاین‌جهت، شاهد تراکم و انباشت دشواری‌ها هستیم. به تعبیر رهبر انقلاب، ما دچار «بیماری‌های مزمن» شده‌ایم و سخت، محتاج «تحوّل» – به معنی دگرگونی‌های عمیق و اساسی – هستیم؛ اما چرخش‌ها و تذبذ‌ب‌ها و تلاطم‌های سیاسی در لایۀ قدرت رسمی، امکان‌ها را اقلّی و موقتی کرده است. حتی باید گفت اینک، برخی از بدیهیّات و بیّنات انقلاب نیز به چالش کشیده می‌شوند و تردیدافکنی، به ستون‌فقرات تفکّر انقلابی راه یافته است. @mahdi_jamshidi60
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
1_12032448510.mp3
11.45M
💠 "طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن _ (بخش اول ایمان _ جلسه اول) ✨ سلسه جلسات استاد سید علی حسینی خامنه ای در مشهد مقدس _ مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام تابستان و پاییز ۱۳۵۳ 🌤 🚩قیـــــــامــــ لله
هدایت شده از دادشهر | حمزه شکریان
♨️ دلم برای انقلاب سوخت! 👈 آقای قالیباف، آقای ‎ را به هیات عالی «نظارت بر منابع نفتی» ، «شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی» و ناظر در «هیات امنای حساب ملی پیشرفت و عدالت» منصوب کرد! 🔹 درست است که این جایگاه‌ها به مناسبت ریاست آقای تاجگردون بر کمیسیون برنامه و بودجه بدست آمده، اما ... 🔸 وقتی در داستان رسیدگی به اعتبارنامه آقای تاجگردون، ماده ۲۹ و ۳۲ قانون آیین‌نامه داخلی مجلس نقض شد و اعتبارنامه آقای تاجگردون در صحن علنی به رای گذاشته نشد، باید تمام اقدامات و انتصابات بعدی آقای تاجگردون را پاس گل آقای قالیباف به ایشان بدانید. 💢 بدون تایید اعتبار‌نامه، اصل نمایندگی آقای تاجگردون محل اشکال است و باقی انتصابات نیز بر همین مبنا! @dadshahr_iranian
📌 🔸روزی، در مجلس ختمی، مرد متین و موقری که در کنارم نشسته بود و قطره اشکی هم در چشم داشت، آهسته به من گفت آیا آن مرحوم را از نزدیک می شناختید؟ گفتم: خیر قربان! خویشِ دور بنده بوده 🔸گفت: خدا رحمتش کند! چه خوب آمد و چه خوب رفت. آزارش به یک مورچه هم نرسید. زخمی هم به هیچکس نزد. حرف تندی هم به هیچکس نگفت. اسباب رنجش خاطر هیچکس را فراهم نیاورد. هیچکس از او هیچ گله و شکایتی نداشت. دوست و دشمن از او راضی بودند و به او احترام می گذاشتند… . 🔺گفتم: این، به راستی که بیشرمانه زیستن است و بیشرمانه مردن. 🔸با این صفات خالی از صفت که جنابعالی برای ایشان بر شمردید، نمی آمد و نمی رفت خیلی آسوده تر بود.... 🔺آخر آدمی که در طول هفتاد سال عمر، آزارش به یک والا مقام دزد منحرف، به آدم بدکار هرزه، به یک چاقو کش باج بگیر هم نرسیده، چه جور جانوری است؟ 🔺آدمی که در طول هفتاد سال، حتی یک بار با چنگ و دندان به جنگ یک رباخوار کلاه بردار نرفته، پسِ گردن یک آدم فروش متقلب نزده، و تفی بزرگ به صورت یک سیاستمدار خودباخته وابسته به اجنبی نینداخته، با کدام تعریفِ آدمیت و انسانیت تطبیق می کندو به چه درد این دنیا می خورد؟ 🔺آقای محترم! ما نیامده ایم که بود و نبودمان هیچ تاثیری بر جامعه بر تاریخ، بر زندگی و بر آینده نداشته باشد. 🔺 ما آمده ایم که با دشمنان آزادی دشمنی کنیم و برنجانیم شان، و همدوش مردان با ایمان تفنگ برداریم و سنگر بسازیم، و همپای آدمهای عاشق، به خاطر اصالت و صداقت عشق بجنگیم. 🔺ما امده ایم که با حضورمان، جهان را دگرگون کنیم. 🔺نیامده ایم تا پس از مرگمان بگویند: از کرم خاکی هم بی آزارتر بود و از گاو مظلومتر، 🔺ما باید وجودمان و نفس کشیدنمان، و راه رفتنمان، و نگاه کردنمان،و لبخند زدنمان هم مانند تیغ به چشم و گلوی بدکاران و ستمگران برود… 🔺ما نیامده ایم فقط به خاطر آنکه همچون گوسفندی زندگی کرده باشیم که پس از مرگمان، گرگ و چوپان و سگ گله، هر سه ستایشمان کنند… ✅به نقل از کانال مصاف
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
140265.mp3
2.58M
🟢 برنامه 🔸 با حضور 🎙پخش از شبکه رادیویی رضوی 🔺پاسخ به 👇🏻 اسلام دین اعتداله، چرا در مورد حجاب اینقدر تندروی میکنید؟!..🙍🏻‍♀🏃 ______________________________ اگر میخوای جواب شبهاتتو پیدا کنی، سریع بزن رو آیدی و بپر تو کانال🏃🏻‍♂ 🆔 @aamerin_ir نیای ضرر کردیا...!؟🤕
قیـــــامـــ لله|ایلام🎙
❌ هشدار به برادران امنیتی و مردم عزیزمان، در چگونگی مواجه با مهاجرین افغانستانی به بهانه دفع خطر! ❌ ⬅️ عزیزان، این روش مواجهه، اصلا درست نیست! ⬅️ اولا اینکه این مرزهای زمینی را دشمنان برای من و شما کشیده اند، تا راحت تر بتوانند ما را در آرواره ها و شکم خودشان خرد و هضم کنند! (تفرقه بینداز و حکومت کن) ⬅️ در ثانی این مدل برخورد نیروهای زیر دست نهادهای امنیتی، با این مهاجرین: 👈 به پای نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبری نظام تمام میشود 👈 خوراک رسانه ای برای سازمان های بین المللی برای اعمال فشار بیشتر بر نظام، به بهانه توهم حقوق بشر میشود 👈 فرصتی برای نفرت پراکنی توسط طالبان و داعش (دولت طالبان) در میان‌ مردم افغانستان، بر علیه جمهوری اسلامی ایران میشود ⬅️ در ثانی این برادران و خواهران، هم وطنان قدیمی ما هستند! حالا این وسط یک گروه تروریستی مثل طالبان و داعش (تحت حمایت آمریکا و ناتو) با نام دولت اِمارت اسلامی، میخواهند از این آب گل آلود ماهی بگیرند. ما و شما نباید در بازی دشمن بیفتیم. ⬅️ راه کار مهار طالبان و داعش در خاک افغانستان و در خاک ایران، اِخراج مهاجرین افغانستانی به این شکل، و یا ساخت دیوار مرزی نیست! ⬅️ و در پایان، مهمترین تهدید اخراج مهاجرین افغانستانی، تحویل دو دستی هزاران نیروی نظامی انقلابی دولت قبل (که از دست طالبان گریخته و به این کشور پناه آورده اند) توسط ایران، به دست طالبان و به دنبال آن شناسایی و حذف این نیروی بالقوه توسط طالبان و داعش می باشد، که این موضوع راه را برای این گروه تروریستی، برای اقدامات آینده بر علیه کشور ما هموارتر خواهد کرد. ✍ مخاطبین عزیز لطفا پخش نشود. ✍کانال کمیل
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آن آیت‌الله میرباقری که عباس عبدی میگفت بویی از گرسنگی نچشیده و روزنامه‌های زنجیره‌ای اصلاح‌طلب او را نماد تحجر و نشناختن جهان مدرن معرفی میکردند و در توییتر لیبرال‌‌ها او را مارکسیست مسلمان معرفی میکردند را در این 90 ثانیه بشناسید. 🔹کسی که میداند نظام سرمایه‌داری را چطور توضیح دهد که مردم بفهمند و اهل علم هم به وجود مطالعه پشت سر تک‌تک جملاتش اعتراف کنند و کسی هم نتواند بگوید چپ ضد توسعه و پیشرفت است! ثروتمندان مذهبی و خیرّ سالهاست که امثال او را در حوزه، حامی و نظریه‌پرداز موافق خود قلمداد میکنند و سال‌هاست به ایشان احترام میگذارند. 🔹بی‌بی‌سی‌ها و اینترنشنال ها درست فهمیده‌اند که ذهن مردم را نسبت به کدام بخش از حوزه علمیه و علماء آن دور کنند تا روحانی‌نماهای ضد مردم و خاکسار در مقابل سرمایه سالارها، آزادانه دین ضد انسانی خود را تبلیغ کنند تا مردم از دین ناامید شوند... ✍ حسین زمانی میقان 🌤 🚩قیـــــــامــــ لله
🔴 آقازاده آقای پناهیان لطفا ساکت باش، پیامک میلیونی آقای پزشکیان به مردم ایران تکذیب گرانی بنزین در دولت او بود.
🔴 واکنش گنجی روزنامه نگار اصولگرا به انتخاب عارف به عنوان معاون اول: انتخاب درستی بود. 🌤 🚩قیـــــــامــــ لله
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🏴بسم ربِّ الحسین🏴🇮🇷 فوری - هشدار - هشدار - فوری قابل توجه رئیس جمهور منتخب مسئولین فرهنگی و امنیتی و.... تعبیر جالب رهبری درمورد یکی از علل اصلی سقوط نهضت مشروطه در ایران اجازه ندهید عدّه‌ای با تکیه به نام آزادی - که واقعاً باید بر عنوان مظلوم آزادی گریست که چه سوء استفاده‌هایی از این نام میشود - منکرات و فحشا و بی‌بندوباری را در جامعه رایج کنند. عکس‌العمل آن این است که عدّه‌ای به نظام بدبین شوند؛ مثل اوّل مشروطه. یکی از عواملی که موجب شکست مشروطیت در ایران شد، این بود که متدیّنین بعد از مدتی احساس کردند کأنّه کار به سمت بی‌دینی پیش میرود. جنجال زیاد مطبوعاتی که آن وقت همه انگیزه خودشان را این قرار داده بودند که به مقدّسات دینی حمله کنند - البته کسانی که در مشروطیت با اساس دین و مظاهر دینی و اعتقادات دینی و روحانیت و با این‌طور چیزها در مجامع به صورت قلمی و شعاری مقابله و اهانت میکردند، عدّه زیادی نبودند،اما جنجالشان زیاد بود - موجب شد که متدیّنین و علما که در صفوف اول مبارزه مشروطیت بودند، بتدریج دلسرد شدند و کنار نشستند. وقتی چنین شد،نهضت شکست میخورد؛ و مشروطیت شکست خورد. بعد از پانزده، شانزده سال از عمر مشروطیت، دیکتاتورىِ رضاخانی به وجود آمد. این بسیار عبرت‌انگیز است. رضاخانِ قلدر و چکمه‌پوش کجا، شعار مشروطیت کجا؛ چقدر اینها با هم فاصله دارند! چرا این‌طور شد؟ چون اطمینان و اعتماد مردم مؤمن سلب شد؛ کنار نشستند و از صحنه بیرون رفتند. مسؤولان نباید بگذارند چنین حالتی در مؤمنین به وجود آید. 📌امام خامنه‌ای - مراسم تنفیذ ۱۳۸۰/۰۵/۱۱
باید کاری کرد که احساسات مردم و عشق و علاقه مردم نسبت به حق تیزتر شود و نسبت به باطل مطلقاً احساسات نفرت‌‏آمیز داشته باشند. مبارزه حق و باطل همیشه در دنیا بوده و هست. موسی و فرعون همیشه در دنیا هست، ابراهیم و نمرود همیشه در دنیا هست، محمّد و ابوجهل همیشه در دنیا هست، علی و معاویه همیشه در دنیا هست، حسین و یزید همیشه در دنیا هست. منظور این نیست که همیشه در دنیا اشخاصی به مقام و درجه ابراهیم و موسی و عیسی و محمّد و علی و حسین هستند؛ مقصود این است که همیشه حق و باطل در برابر یکدیگر هستند، جامعه همیشه بر سر دو راهی حق و باطل است. (ده‌گفتار، ص۲۶۳) @motahari_nab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
السَّلامُ عَلَیْکَ حِینَ تَقْرَأُ وَ تُبَیِّنُ... السَّلامُ عَلَیْکَ بِجَوَامِعِ السَّلامِ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 🚩قیـــــــامــــ لله
در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری چهاردهم: همه می‌دانند که بنده نسبت به مسائل فرهنگی خیلی حسّاس‌م؛ مسائل فرهنگی و مسائل اجتماعی مسائل بسیار مهمّی است، شاید بیش از همه‌چیز اهمّیّت دارد؛ لکن امروز از لحاظ زمانی، اولویّت با مسائل اقتصادی است.
☫ ستاد  و  استان تهران
🚦 @setadabmtehran