از شدت مودی بودنم بخوام بگم باید بگم در طول روز احساسم به یه ادم بین تنفر و علاقه و دایورت بودنش چندین بار شیفت میکنه.
@tarrkhoon; ִֶָ
تو را با غیر می بینم؛ صدایم در نمی آید.
دلم می سوزد و کاری ز دستم، بر نمی آید….
شبان آهسته می گریم؛ که شاید کم شود دردم.
تحمل می رود؛ اما شب غم سر نمی آید.
@tarrkhoon; ִֶָ
میبینی؟ طوری در رنجکشیدن ماهر شدهای،
که گاهی خودت هم زخمهایت را از یاد میبری.
و اما عزیزم دیدی؟
دیشب هم صبح شد!
@tarrkhoon; ִֶָ
براتون آرزو میکنم سرنوشتتون به آدمی گره بخوره که باعث میشه خودتونو بیشتر دوست داشته باشید. 🤍
@tarrkhoon; ִֶָ
تو کتاب شوهر آهو خانم یه جا نوشته:
"در زندگی لحظاتی پیش می آید که انسان نه کسی را دوست دارد و نه دلش می خواهد کسی او را دوست داشته باشد.از همه چیز و همه کس حتی از وجود خود بیزار است؛مثل اینکه تمام نیروها و رشته های زندگی را از او بریده اند."
دقیقا همین جا.
@tarrkhoon; ִֶָ
باید قبول کنیم که بعضی از آدما وقتی که باهاشون ارتباط نداریم قشنگن،
وقتی که باهاشون نون و نمک نخوردیم قشنگن،
وقتی که راز هامونو نمیدونن قشنگن،
وقتی که ضعف هامونو نمیدونن قشنگن،
وقتی تو خلوتمون راه پیدا نکردن قشنگن،
خلاصه که بعضی آدما از دور قشنگن،
دور نگهشون دارید تا صدمه نبینید.
@tarrkhoon; ִֶָ
من اصلا مجبورت نمیکنم باهام بمونى اگه میخوای برى برو.
باهات ميام.
@tarrkhoon; ִֶָ
«مهم نیست که چه کسی دوستت دارد یا به تو علاقه دارد، مهم این است که چه کسی آنقدر شجاعت دارد که ریسک کند و هدفمند و پیوسته دنبال تو بیاید، و با تصمیمی آگاهانه بارها و بارها تو را انتخاب کند و حرف و عملش با هم یکی باشد.»
@tarrkhoon; ִֶָ
عزیزم چجوری باید توضیح بدم بهت؟ اون من نبودم ، اون pms بود رفته بود تو جلدم.
@tarrkhoon; ִֶָ