عزیزم چجوری باید توضیح بدم بهت؟ اون من نبودم ، اون pms بود رفته بود تو جلدم.
@tarrkhoon; ִֶָ
با دماغم مشکل دارم ولی چون از خودم بزرگتره نمیتونم چیزی بهش بگم.
@tarrkhoon; ִֶָ
بچه ها میدونید که
- خیانت نکردن
- وفادار بودن
- لاس نزدن با بقیه
-اولویت قرار دادن
-صادق بودن
-احترام گذاشتن
-حمایت کردن
-با شعور بودن
-هدیه دادن
-کمک کردن
توی رابطه لطف نیست
وظیفست!!
@tarrkhoon; ִֶָ
یک نصیحت برای همه ی عمر:
"زنی که زود گریه میکند، اما سریع بازمیگردد تا دوباره بخندد را هرگز از دست مده؛ چنین زنی نفرت را نمیشناسد و عشق بیانتها تنها در غیاب نفرت امکانپذیر است ...!"
|نزار قبانی|
@tarrkhoon; ִֶָ
دوستی میگفت: پارتنرم مدت پنج سال حتی یک کلمه راجع به لکنت زبونم حرفی نزد. فقط یکبار داشتیم شام میخوردیم یهو گفت: میدونستی خیلی از ادمای معروف مثل چرچیل لکنت داشتن؟
حتی معشوقه ی شهریار!
منم ذوق کردم و دیگه واسم مهم نبود
میخوام بگم با شعورتون زندگی آدمارو میتونید عوض کنید.
@tarrkhoon; ִֶָ
بنظرم یکی از بدترین و دردناکترین حسهاییام که یک نفر میتونه تجربه کنه اینکه اولویت کسی که اولویتت هست نباشی؛ نه تنها نمیشه هضمش کرد بلکه چنان احساس ناکافی بودنی بهت میده که تا مدتها از حست متنفر باشی.
@tarrkhoon; ִֶָ