eitaa logo
احیاء طب و تمدن اسلامی🏴
1.5هزار دنبال‌کننده
7.3هزار عکس
5.4هزار ویدیو
359 فایل
🌺ترویج آداب اسلامی=مبارزه با نفوذ سبک زندگی و طب استعماری و تهاجمات فرهنگی=تمدن نوین اسلامی 👈با انتشار و #فوروارد مطالب احیاگر امر اهل بیت باشیم. 🏡 eitaa.com/joinchat/1231880192Cdbbc059498
مشاهده در ایتا
دانلود
اصول هفتگانه امام ره 👆👆👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
| اصول هفتگانه امام 🔺به مناسبت ۱۴ خردادماه؛ سالروز رحلت حضرت (ره) 🆔 @shahrdari_qom 🔹🔸💠🔸🔹
نگاهی کمی متفاوت به مساله خودرو: وقتی از مردم عادی میپرسم که اگر یک خودرو در حد دناپلاس اتومات با قیمت پایین تر از قیمت موجود، داشته باشید راضی هستید؟ اعلام رضایت میکنند همین خودرو اگر دهه هشتاد در ایران تولید میشد میگفتیم ایران جزء بهترین خودروسازهای دنیا در رده خودروهای اقتصادیست اما بعلت سرعت توسعه تکنولوژی و البته تحریمهایی که دچارش شدیم، این فاصله زمانی وجود دارد. زمانی مردم پیکان سوار میشدند و وقتی پراید آمد با اشتیاق سوار پراید شدند. بعد که سمند آمد اولین مرتبه‌ای که تاکسی سمند سوار شدیم حس عجیبی داشتیم چند سال دیگر دناپلاس اتومات هم میشود همان پیکان 📌اینجا سه مساله وجود دارد 1. احساس نیاز دائمی به تغییر و به روز بودن اجازه نمیدهد شما از وضعیت فعلی خود راضی باشید. کتابها و مقالاتی که در زمینه تبلیغات بازرگانی و مُد نوشته شده با صراحت میگویند ما باید کاری کنیم که مصرف کننده دائما از وضعیت فعلی اش ناراضی باشد 📌اگر برای این تغییر و به روز شدن حدی نگذاریم هیچ وقت رضایت به دست نمی آید. عده ای لاکچری باز دائما حال ما را نسبت به وضعیت موجودمان خراب میکنند. اینجاست که بی نیازی و قناعت یک فضیلت اخلاقی می شود برای رسیدن به رضایت و آرامش حقیقی. خودرو یک کالای مورد نیاز در دنیای امروز است (که قبل از این نیاز نبوده و ممکن است در آینده هم نیاز نباشد) اما حد این نیاز چیست؟ دقیقا باید چه انتظاری از یک خودرو داشت؟ قطعا این انتظار باید حد و اندازه داشته باشد. از یک حد پایین تر و بالاتر قطعا افراط (اتراف) و تفریط (اتلاف) است مثلا چند سال پیش مقام معظم رهبری در مورد خودرو 200 میلیونی فرمودند که استفاده از این خودرو اسراف و حرام است. چرا باید با وجود چنین حکم صریحی در مورد مصرف خودرو باز هم عده ای خودروهای چند میلیاردی را تبلیغ کنند؟ از طرفی خودروهایی مثل پراید و... میتوانند مصداق اتلاف باشند 2. مساله . یکی از ویژگی‌های تمدن غرب سرعت است. سرعتی سرسام آور که معلوم نیست مقصدش کجاست. سرعت هم دو جنبه دارد. 1. سرعت حرکت 2. سرعت تغییر یکبار از خود بپرسیم سرعت 70 کیلومتر در ساعت چه اشکالی دارد که باید با سرعت 120 کیلومتر در ساعت حرکت کنیم؟ قطعا با سرعت 70 کیلومتر در ساعت تصادفات منجر به مرگ و میر از سالانه 20 هزار نفر به زیر 1000 نفر هم میرسد. مثلا از قم به تهران میخواهیم سفر کنیم. فرق یک ساعت و دو ساعت چقدر است؟ در آن یک ساعت که زودتر میرسیم چه گلی به سر دنیا خواهیم زد؟ آن هم با این هزینه گزاف (جان 20 هزار نفر) در مورد سرعت در تغییر هم همین است. اینکه در دنیا هنوز برخی خودروهای سی چهل سال پیش را سوار می شوند عیبش چیست؟ چرا باید زمان استفاده از یک خودرو به زیر 7 سال برسد؟ البته میدانید که این مساله طراحی شده است و اتفاقی رخ نداده خلاصه در مسیر تمدن سازی باید تکلیفمان را با سرعت مشخص کنیم 3. اثرات جانبی منفی (NEGATIVE EXTERNALITY) با بررسی تجربه یک قرن اخیر به راحتی میتوانیم مشاهده کنیم که اثرات منفی تولید و مصرف خودرو در دنیا چه اثرات وحشتناکی بر محیط زیست داشته است. آلودگی های بی شماری که از تولید تا مصرف و دفع خودرو وجود دارد نادیده گرفته می شود علت این نادیده انگاشتن اولا سود سرشاری است که به جیب سرمایه داران و بنگاه های بزرگ تولید خودرو در دنیا دارد. ثانیا لذتی است که مردم در کوتاه مدت می برند و به خاطر آن مسائلی مثل عدالت بین نسلی را نادیده میگیرند. هزینه‌های جانبی تولید خودرو را نسلهای آینده پرداخت میکنند 📌البته این مساله فقط مربوط به خودرو نیست و تقریبا در تمام کالاها و خدمات صنعتی این مسائل وجود دارد. پیشنهاد میکنم مستند STORY OF STUFF را با دقت ببینید تا متوجه این نکته بشوید که در مسیر پنجگانه استخراج، تولید، توزیع، مصرف و دفع مواد چه اتفاق وحشتناکی می افتد. 📌سخن پایانی اینکه بیائید بجای درگیر شدن در جزئیات مسائل اجتماعی و اقتصادی، قدری تمدنی‌تر و عمیقتر به مسائل نگاه کنیم و چشم هایمان به ظواهر تمدنی غرب آنقدر خیره نشود که حقیقت را نادیده بگیریم. تکنولوژی پاک قابل تولید است اگر وابستگی فکریمان را کنار بگذاریم و تفکر مستقل داشته باشیم مستند دوبله شده داستان مواد اثر آنی لئونارد https://rahdio.blog.ir/post/story-of-stuff
در باب ! موضوع: تصادف! بارها شنیده اید که میگویند خودروهای ایران ارابه مرگ هستند و علت مرگ و میر جاده‌ای را کیفیتِ پایین خودرو و باز نشدن ایربگ و ... بیان میکنند. در مقام مقایسه هم به آمار پایین کشته شدگان در کشورهای غربی و بالابودن تعداد کشته های ایران اشاره میکنند. اما بیائید به 8 عدد زیر نگاه کنیم 1. میانگین تصادفات ج.ا 530000 2. میانگین تصادفات ف 60000 3. جمعیت ایران 85 میلیون 5. جمعیت فرانسه 67 میلیون 5. میانگین کشته شدگان ج.ا 19000 6. میانگین کشته شدگان ف 3000 7. درصد مرگ نسبت به تصادف ج.ا : 3.5 درصد 8. درصد مرگ نسبت به تصادف ف : 5 درصد تصاویر مربوطه: https://eitaa.com/h_abasifar/1287 فرهنگ رانندگی در ایران به شدت افتضاح است و قوانین پیش گیری کننده به شدت ضعیف هستند. میدانم که عده‌ای الان میگویند علت تصادفات زیاد کار نکردن ترمزها و جاده و ... است. اما واقعیت این است که اینها بیشتر بهانه های واهی است برای فرار کردن از انجام "کار سخت" تغییرات فرهنگی و اجتماعی وقتی دو خودرو با سرعت 140 km/h به یکدیگر برخورد میکنند مثل این است که یک خودرو با سرعت 280 کیلومتر در ساعت به یک دیوار بتنی برخورد کند. هیچ ایربگ و اتاق محکمی در رده خودروهای اکونومی جلوی کشته شدن سرنشینان این خودروها را نمیگیرد. (بعید میدانم خودروهای لوکس هم جلوگیری کنند) خلاصه آنکه در جنگ شناختی علیه جمهوری اسلامی ایران بهترین گزینه استفاده از مساله "خودرو" است. مساله خودرو بیشتر از آنکه یک مساله اقتصادی و صنعتی باشد تبدیل به یک مساله سیاسی و اجتماعی شده است. تبدیل به ابزاری برای خودتحقیری ایرانیان شده است. سالهاست که مقام معظم رهبری در مورد و حمایت از تولید فریاد زده‌اند اما هر مرتبه که در این مورد با نخبگان و مردم صحبت می‌شود عده ای پراید را در چشم گوینده میکنند. در صورتی که میدانیم بسیاری از محصولات ایرانی حقیقتا قابل دفاع هستند به لحاظ قیمت و کیفیت. تولید تنها راه نجات کشور است و نه راهکار جایگزینی وجود دارد و نه میتوان بی توجه به این موضوع بود. هر چه به این موضوع بی اعتنایی کنیم در باتلاق سختی فروخواهیم رفت که انتها نخواهد داشت. وابستگی بیشتر و معضلات سیاسی و فرهنگی و اجتماعی سنگین تر.
غربزدگی و ارتجاع! یکی از نکات اساسی در سخنرانی مقام معظم رهبری به مناسبت رحلت امام در سال ١۴٠١ اشاره به طرح امام برای جداکردن گذشته و آینده انقلاب اسلامی بود. مقام معظم رهبری فرمودند: نقشه راه امام این بود که طرح جدید را از گذشته منحط کشور جدا کند. آینده را از گذشته به کلی جدا کند. سعی امام این بود. این آینده را چطوری میتوانست جدا کند؟ به این صورت که طرحی که ارائه می کرد و پیشنهاد میکرد برای اداره کشور در ذیل فرهنگ و تمدن و قاموس غربی قرار نگیرد. در جای دیگری از این سخنرانی مقام مظعم رهبری به این نکته بسیار مهم اشاره کردند که: ما وقتی میگوئیم مرتجع بعضی ها ذهنشان میرود سمت کسی که یک عرق چینی روی سرش هست... نه! مرتجع کسی است که در سیاست و سبک زندگی تابع سیاست و سبک زندگی غربی است. این مرتجع است. این در کشور ما بود. در دوران حاکمیت فاسد و وابسته پهلوی سبک زندگی غربی در کشور بود. انقلاب آمد آن را پس زد. هر کس برگردد به آن مرتجع است. ممکن است آن شخصی که مرتجع است تی‌شرت و شلوار لی و پاپیون و ادکلون فرانسوی هم بزند اما مرتجع است. هرکسی به سمت زندگی و فرهنگ و سبک زندگی غربی برود مرتجع است. نگذارید کشورتان به سمت ارتجاع برود. از کنار هم گذاشتن این دو نکته میتوان یک نتیجه راهبردی در میدان جنگ شناختی گرفت و آن اینکه: وقتی از غرب و تمدن غرب صحبت میکنیم نباید ناظر به مقایسه یک وضعیت جلوتر و پیشرفته‌تر با وضعیت عقب‌مانده‌تر جمهوری اسلامی باشد. بلکه انقلاب اسلامی وضعیت عقب‌مانده و باطل غرب را در نیمه اول قرن چهاردهم رد کرد و جمهوری اسلامی امروز فرسنگها از آن وضعیت عقب ماندگی دور شده است و اتفاقا به هر میزان که از آن دور نشده‌ایم ضعف داریم. 📌در حقیقت مردم ایران با تجربه چند دهه تمدن غرب آن را کنار گذاشتند و راه دیگری را برگزیدند و اگر اکنون بخواهیم به سمت غرب برویم نه تنها رو به جلو حرکت نکرده‌ایم بلکه به عقب بازگشته‌ایم و این یک ارتجاع است. طبیعی است که در جنگ رسانه‌ای و شناختی علیه مردم ایران و با پروپاگاندای رسانه‌ای سعی بر این بوده که مردم غرب را مدینه فاضله بدانند و وضعیت خودشان را سیاه ببینند. فلذا وظیفه نیروهای انقلابی این است تا با چراغ انداختن بر تاریکی ایجاد شده توسط رسانه‌های وابسته به فرهنگ مرتجع غرب، حقیقت را به مردم نشان دهند. این تبیین نیازمند این است که بتوانیم غربزدگی دوران پهلوی را به خوبی بشناسیم و با غربزدگی که امروز عده‌ای به دنبال آن هستند متناظر و هرگونه حرکت به سمت این را با آن مقایسه کنیم. 📌بعد نوشت: آن اقتصادخوانده‌های لیبرالی که دائم می‌گویند ما باید برگردیم به اقتصاد دهه چهل قطعا مصداق بارز مرتجعین اقتصادی هستند.
مقایسه محورهای اصلی سبک زندگی غربی با سبک زندگی ایرانی اسلامیو مطالعات گسترده ای در حوزه های اجتماعی فلسفی تاریخ شناسی سبک زندگی انسان و تحولات رخ داده در آن صورت گرفته است مقایسه اصول اساسی و تفاوت های دو نوع سبک زندگی غربی و سبک زندگی ایرانی اسلامی را در جدول زیر توجه کنید آثار مخرب سبک زندگی غربی سبب شده است که متفکران حوزه های اجتماعی انسانی و سلامت غربی شروع به تحولی جدی برای تغییر این اصول و بازگشت به اصول سبک زندگی شرقی نموده اند فیلسوفان و جامعه شناسان پیشرو غربی در هزاران مقاله کتاب سخنرانی و مجالس دولت های خود بطور جدی هشدار می دهند باید این مسیر اشتباهی که در سیصد سال گذشته در غرب طی شده است اصلاح گردد در غیر این صورت جوامع غربی رو به اضمحلال و نابودی خواهند رفت این هزاران انجمن و تشکل های مردمی با عنوان Healthy lifestyle در غرب در حال ترویج سبک هالی زندگی شرقی هستند ما ایرانیان با فرهنگ و تمدن هفت هزارساله و تمدن هزارو چهارصد ساله اسلامی باید مانع نفوذ جنبه های مخرب فرهنگ منحط غربی در ایران باشیم
‼️ارتجاع در نگاه به جنس زن چگونه فرهنگ بيمار ما، دختران را وامي دارد فكر كنند براي دوست داشته شدن بايد زيبا و خوش اندام باشند؟ يكي از فجايع جبران ناپذير رواج روزافزون فرهنگ شهرت سالاري و افزايش سرسام آور رسانه هاي تصويري كه محتواي آنها برهنه نمايي و القاي معيارهاي زيبايي جسماني است، پروراندن اين باور در ذهن افراد به ويژه دختران نوجوان است كه براي برخورداري از توجه و احترام مردان بايد همان معيارهايي را داشته باشند كه مدل ها و ستاره هاي نيمه برهنه، بيست و چهار ساعته در رسانه هاي تصويري عرضه مي كنند. اين روند در تمام جوامع به ويژه جوامع غربي جريان دارد و شتاب روزافزوني گرفته است. در نتيجه اين القائات، دختراني كه از خودآگاهي و خودباوري تهي گشته و در نتيجه، دچار خودكم بيني شده اند، به رابطه هايي تن مي دهند كه پيشاپيش در آن، بازنده هستند. آنها خود را پست تر از طرف مقابل و ناتوان از برقراري رابطه اي برابر و منطبق با اصول انساني مي بينند... ✍️هوگو شوايتزر 📒ماه نامه سیاحت غرب، ش۹۳، ص۵
‏نقش ‎ در جنگ شناختی ضد میهن و مردم: 😈تبدیل شدن به الگو برای مخاطب با جادوی رسانه ⬇️ 🔯 ارتباط سفارتخانه‌های غربی با آنان و پیشنهاد دریافت تابعیت دوم با شروط زیر: 1️⃣ نمایش سبک زندگی مغایر ایران و اسلام 2️⃣ سیاه نمایی از شرایط جامعه در فیلم‌ها و صفحات مجازی ‏3️⃣ ایجاد شک و بغض نسبت به ارزش‌ها 4️⃣ ترویج بی‌بند و باری های اخلاقی 5️⃣ عادی سازی گناه و روابط آزاد در جامعه 6️⃣ماهیگیری سیاسی در فتنه‌ها و حوادث مانند متروپل 7️⃣ بی‌ثبات سازی و تشدید آسیب‌های اجتماعی 8️⃣ ایجاد شکاف و گسل نسلی، هویتی و اجتماعی 9️⃣ حیوان آزاری و ترویج اباحه‌گری و... ✍ سید علیرضا آل‌داود ┅═ 🌿🌸🌿 ═┅
salam farmande vocal.mp3
17.7M
جالبه👆👆👆 سلام فرمانده بدون موسیقی👆👆👆 در زیبایی فرقی با موسیقی دارش نداره
014-Aboozar-Rouhi-www.ziaossalehin.ir-Farmandeh-Shahidam-AF01.mp3
17.63M
کجایی فرمانده؟ کجایی سردارم . رفیق شهیدم(: چقد دوست دارم♥️!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این شهر انقلاب است جای منافقین نیست! راهپیمایی یوم الله ۱۵ خرداد از میدان روح الله به سمت حرم مطهر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‼️ مجمع مدرسین و محققین بشنوند! این صدای علما و فضلای حوزه علمیه قم است! راهپیمایی یوم الله ۱۵ خرداد از میدان روح الله به سمت حرم مطهر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👌از مسئولان قدردانی می کنیم، اما از و نگرانیم! راهپیمایی یوم الله ۱۵ خرداد از میدان روح الله به سمت حرم مطهر
28.54M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌دنیای اسرارآمیز سکس فانتزی زنای ذهنی آسیب اجتماعی ‌ای در سایه قشر دوزاری سینما افسردگی و پوچ‌گرایی نصیب بازیگران سینما بعد از دوران شهرت، ارضای جنسی آسیبی از عشوه‌گری‌های سلبریتی‌ها جلوی دوربین و فضای مجازی برای جامعه
🔴پلتفرمهایی مانند اینستاگرام چگونه شخصیت و فرهنگ و هویت و سبک زنگی یک جامعه را تغییر میدهند؟ ⏪عادت‌واره؛ جنگ شناختی ترکیبی و فضای مجازی ول ✍ سید علیرضا آل‌داود ⭕️عادت واره ادراک شخص از جهان اجتماعی اطراف خود و واکنش شخص به آن را سازماندهی می‌کند، رفتارش را می‌سازد، ارزیابی‌اش از جهان پیرامونی را برایش شکل می‌دهد و در نتیجه رفتار وی را می‌سازد. ⭕️عادت واره میان انسان‌هایی که پیشینه و زمینهٔ مشابه‌ای (از لحاظ طبقهٔ اجتماعی، دین، ملّیت، قومیت، تحصیلات و حرفه) دارند مشترک است چرا که عادت‌واره از طریق تقلید بدست می‌آید و بازتاب دهندهٔ تجربیات شخصی افراد و واقعیتی که زیسته‌اند و در فرایند اجتماعی شدنشان تأثیر به سزایی داشته و فرصت‌های عینی آن‌ها، می‌باشد؛ بنابراین، عادت‌واره نشان می‌دهد که چه گونه فرهنگ گروهی و سرگذشت شخص، ذهن و جسم را شکل می‌دهد. ⭕️عادت واره در واقع با بهره گیری از نفوذ و قراردادهای اجتماعی منتج به درک مردم از موضوعات مختلف در سطح جامعه حقیقی و در ۱۰ سال گذشته در عالم سایبر می‌شود. ⭕️بوردیو جامعه شناس فرانسوی معتقد بود که الگوهایی نظیر الگوهای ادراک و طبقه‌بندی، فهم تام، احساس و کنش به افراد اجازه می‌دهد تا بدون تفکر حسابگرانه و غریزی و به صورت شهودی، راه حل‌های نو برای موقعیت‌های بدیع بیابند. این رفتارها و اطوار شخصی و ذوق‌ها و شهودهای اخلاقی و عادات، بر فرصت‌های دگرگون کنندهٔ زندگی شخص تأثیر می‌گذارد، در نتیجه عادت‌واره ساختار خود را مرهون جایگاه پیشین شخص در ساختار (قراردادهای) اجتماعی است و در عین حال مسیر زندگی آیندهٔ شخص متأثر از عادت‌واره است. پیر بوردیو بر این نظر است که بازتولید ساختار اجتماعی از عادوت‌واره‌های افراد منتج می‌شود. (بوردیو، ۱۹۸۷) ⭕️حال با توجه به فهم مفهوم عادت‌واره میتوان نتیجه گرفت حاکمیتی در عصر جنگ های سایبری-شناختی میتواند موفق عمل کند که با توجه به ارزش‌های فرهنگی-اجتماعی و هویتی اصیل خود عادت واره ها را در ساختار ذهنی جامعه به صورت اقناعی و تعاملی با دو هدف ارتقای مقبولیت و مشروعیت‌ش تبیین کند. در این جامعه مردم به صورت صحیح و دور از اخبار جعلی، محتوای یاس آور و تحقیر کننده، دور از حملات شناختی دشمن و رقیبش و... با ساختارهای آن حاکمیت تعامل کرده و ذهن‌شان توسط دشمن مهندسی نشده، اختلال شناختی محاسباتی و ادراکی نیز پیدا نمی‌کنند. ⭕️اما با شرایط فعلی جامعه‌ی ما(وجود فضای مجازی ول ، فقر سواد رسانه‌ای در میان مدیران، مسئولان و مردم، عمل نکردن به تذکرات و رهنمودهای رهبر حکیم انقلاب اسلامی در حوزه فضای مجازی و حکمرانی بر، در و با فضای سایبر، فقدان سند حاکمیت سایبری و پهن کردن فرش قرمز با این فضای مجازی ول و بی در و پیکر در برابر دشمن و...) عادت واره ها و ساختارهای ذهنی جامعه مورد حمله شبانه روزی، حرفه‌ای و هوشمند دشمن قرار گرفته است و مهندسی ذهن آنان توسط پیام رسان ها، شبکه های اجتماعی و رسانه‌های غربی انجام می‌شود و مهمتر از همه موارد کلان داده‌های مردم است که به عنوان مهمات جنگ شناختی برای عادت شناسی و عادت سازی مورد سو استفاده قرار می‌گیرد. ⭕️با توضیحات فوق الذکر میتوان عادت‌واره را به عنوان یکی از محور های اصلی جنگ شناختی بر ضد ایران اسلامی دانست، چرا که طبق تعاریف جنگ شناختی-ترکیبی قلب ها و ذهن ها با بستر فضای سایبر-رسانه مورد هجمه و تسخیر قرار می‌گیرند. ⭕️این جنگ با بهره گیری از عادت واره دنبال ۳ ماموریت اصلی در داخل کشور است: 1⃣ تولید و توزیع اخبار جعلی با هدف دوقطبی سازی شناختی ---» تبدیل یقین به شک و حب به بغض در سطح جامعه 2⃣پاشیدن بذر بی‌اعتمادی در جامعه با بهره‌گیری از فضای مجازی ول و خدمات و سرویس‌های سایبرپایه 3⃣ایجاد گسترده نا امنی روانی در سطح جامعه و به تبع ایجاد شکاف و گسل اجتماعی، نسلی و هویتی ⭕️در این جنگ شناختی-ترکیبی که بر روی عادت واره ها سوار می‌شود دشمن در میان مدت و بلندمدت برای شکستن مقاومت ذهنی-روانی و کاهش تاب آوری در سطح جامعه برنامه ریزی ویژه‌ای کرده است و در مرحله‌ی بعد با ایدئولوژی‌زدایی و حساسیت‌زدایی نسبت به ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و منویات امامین انقلاب تلاش می‌کند جامعه را به سمت ارزش‌های خودش هدایت کند. ⭕️برای مثال در حوزه سبک زندگی در شبکه غیراجتماعی اینستاگرام که سلاح اصلی سایبر تروریسم آمریکا در این حوزه است میتوان به سلبریتی‌های اجاره‌ای و حوزه‌های مرتبط با بلاگرها مانند (فشن بلاگر، فود بلاگر، بیوتی بلاگر، مادران بلاگری و...) اشاره کرد که به صورت نرم و نامرئی به دنبال ساخت عادت‌واره‌ها هستند که تاثیراتش به صورت عینی در کف جامعه قابل مشاهده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📌به سه چیز نمیرسید: 1-بستن دهان مردم 2-جبران همه ی شکستها 3-رسیدن به همه آرزوها 📌سه چیزحتما به تومیرسد: 1-مرگ 2-نتیجه عملت 3-رزقی که برایت مقدر شده
| 🔻امام‌خمینی(ره): من روز ۱۵ خرداد را برای همیشه عزای عمومی اعلام می‏کنم. و برای بزرگداشت شهدای خویش در این روز بزرگ در مدرسه فیضیه به سوگ می‏نشینم. 📚صحیفه‌امام،ج‏۸،ص۵۱
✅نقدی بر توئیت وزیر بهداشت : 🔴«چرا اصرار دارید ایران اسلامی را با آمریکا و اروپا مقایسه نمایید⁉️» 🔰جناب عین اللهی با توجه به مطالب مطرح شده در توئیت شما ذکر چند نکته ضروری است. 1️⃣ جناب وزیر ؛ همه ملت ایران شاکر درگاه خداوند متعال هستند که یک روز بدون فوتی کرونایی را پشت سر گذاشته ایم و قدردان کادر پزشکی کشور و خصوصاً پزشکان متعهدی خواهیم بود که در ۲ سال گذشته بدون وابستگی فکری به سازمان بهداشت جهانی و cdc آمریکا ، روش های مختلفی برای درمان بیماری ویروسی در اختیار عموم ملت قرار دادند؛ روش های که بر اساس دانش پزشکی جدید و همچنین منابع غنی به یادگار مانده از گذشتگان به دستمان رسیده است. 2️⃣ جناب وزیر؛ همانگونه که مستحضرید در کشورهای اروپایی و آمریکایی عمدتاً از سه واکسن فایزر و مدرنا (آمریکایی) و آسترازنکا (انگلیسی) استفاده شده است و در ایران اسلامی از واکسن های چینی ( بیش از ۸۲ درصد) ، ایرانی ، روسی، انگلیسی و هندی استفاده شده است و با نگاهی به آمارهای منتشر شده ی جهانی مشخص می شود میزان تزریق واکسن در کشورهای اروپایی و آمریکایی نسبت به کل جمعیت بیش از ایران اسلامی بوده است و طبق بیان خودتان در حالی که در روز ۱۲خرداد ۱۴۰۱ آمار فوتی کرونایی در ایران به صفر رسیده در کشورهای اروپایی و آمریکایی آمار فوتی بالا بوده است لذا با این تفاسیر باید برای چند پرسش ذیل پاسخ قانع کننده ای داشته باشید. الف : آیا واکسن های آمریکایی و انگلیسی استفاده شده در کشورهای اروپایی و آمریکایی دارای کیفیتِ لازم نبوده اند⁉️ ب : آیا واکسن های استفاده شده در ایران اسلامی دارای کیفیتِ بالاتری نسبت به واکسن های استفاده شده در اروپا و آمریکا بوده اند⁉️ ج : اگر بپذیرید واکسن های آمریکایی و انگلیسی استفاده شده در کشورهای مورد اشاره دارای کیفیت لازم نبوده اند که آمار فوتی های روزانه نشان دهنده ی همین مطلب است ؛باید بپذیرید که رهبر انقلاب اسلامی بر اساسِ شناخت دقیق از کید و مکر دشمن ، ورود واکسن های آمریکایی و انگلیسی را ممنوع نمودند و لذا با این فرض منطقی باید پرسید ، چرا برخلافِ نهی صریح رهبر انقلاب اسلامی تاکنون در دوران وزارت شما و وزیر قبلی ( آقای نمکی ) بیش از ۲۳ میلیون واکسن آسترازنکای انگلیسی وارد کشور شده است⁉️ د : با قبول پیش فرض بیان شده ، چرا حضرتعالی در ابتدای تکیه زدن بر کرسی وزارت بهداشت تلاش نمودید بر خلاف نهی صریح رهبر انقلاب اسلامی ، واکسن فایزر آمریکایی وارد کشور نمایید ⁉️ م : همان گونه که خود بیان نموده اید در روزی که آمار فوتی کرونا در ایران صفر شده ، کشورهای اروپایی و آمریکایی با توجه به تزریق گسترده و متوالی واکسن های کرونا همچنان دارای آمار بالای فوتی کرونایی می باشند و با توجه به این تجربه ی تلخِ پیشِ رو چرا هنوز بر تزریق متوالی واکسن‌های کرونایی خصوصاً بر دو قشر نوجوان و کودک پافشاری می نمایید⁉️دو قشری که در ایام کرونا هیچ فوتی در اثر کرونا نداشته اند. 3️⃣ جناب وزیر ؛اصرار حضرتعالی و سایر مدیران تحت امرتان در وزارت بهداشت بر مقایسه ی وضعیت ایران اسلامی با کشورهای اروپایی و آمریکایی در خصوص میزان فوتی‌های کرونایی مصداق مثل شیرین پارسی ا‌ست :« آب در کوزه و ما تشنه لبان میگردیم / یار در خانه و ما گرد جهان میگردیم» و اصولاً چنین مقایسه ای منطقی،عقلانی و علمی نیست و بر اساس اصول پذیرفته شده ی علمی باید وضعیت ایران اسلامی با کشورهای پیرامونی مقایسه گردد ؛ کشورهایی مثل عراق ، افغانستان ،ترکیه و پاکستان و آنچه بر میزان ابهامات ماجرای تزریق متوالی واکسن می افزاید وضعیت دو کشور عراق و افغانستان می باشد ؛ دو کشوری که تنها ۲۰ درصد جمعیت شان واکسن‌های کرونایی را تزریق نموده اند ولی با این وجود نه تنها خبری از موج های کرونایی یکم تا ششم در این دو کشور نبوده است بلکه مرگ و میر کرونایی در این کشورها در ماه ها ی گذشته تک رقمی بوده است و اصرار شما بر مقایسه ی ایران اسلامی با کشورهای غربی که هزاران کیلومتر با ایران اسلامی فاصله ی مکانی دارند از یک سو مصداق مثل شیرین پارسی بیان شده خواهد بود و از سوی دیگر نمایانگر وابستگی فکری به دستورات تحمیلی از سوی سازمان های وابسته به غرب می باشد. ✍️سید ابراهیم میرپورفرد ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
این یعنی یک فاجعه جمعیتی به جهت کثرت دختران مجرد در سنین بالای ۳۵ تا ۵۹ ساله، یعنی چه بسیار دخترانی که بدون اینکه مادری را درک نمایند یائسه شده اند یا خواهند شد..... 🌹 حوزه انقلابی
🔻 ریشۀ فجایع جمعیتی و اقتصادی تفکرات شماست! ‼️ روزنامۀ اصلاح طلب جمهوری اسلامی با مدیرمسئولیِ مسیح مهاجری می گوید: مشکلات اقتصادی را حل کنید، مشکل کاهش جمعیت هم حل می‌شود! ♨️ سه سوال؛ 1️⃣ چرا در زمان دولت محمدخاتمی که به تعبیر خودشان؛ دوران شکوفایی اقتصادی و بهترین دوران انقلاب بود، شعار فرزند کمتر، زندگی بهتر را سَر دادند و این فاجعۀ جمعیتی را به بار آوردند؟ 2️⃣ اینک که در دوران پساروحانی به سر می بریم و همه می دانند که مسبب این فجایع اقتصادی تفکرات حزبی همین جماعت است، چرا این چنین طلبکارانه موضع می گیرند؟ 3️⃣ وقتی نمی توانند انکار کنند که مسبب فجایع جمعیتی و اقتصادیِ امروز خودشان هستند پس چرا اینچنین به فَهم و شعور مخاطب توهین می کنند؟ https://eitaa.com/antisecular_ir
4_5963209997667010572.pdf
4.36M
📚کتاب: «کشف الاسرار» ✍مولف: «امام خمینی (ره)» 𖡨⃟ٖٖ𖠷͚̥̆̑⃟📚══✼🍃🌺🍃
🔴چند قانون ساده برای استفاده از شبکه‌های اجتماعی 📲 اول صبح گوشی دستت نگیر. 📲 حداکثر روزی ۲ ساعت براش وقت بذار. 📲 صفحات و آدم‌های منفی رو دنبال نکن. 📲 گوشی رو تو رختخواب نبر. 📲 نظرات منفی رو محدود کن و جواب نده. 📲 آدم‌های مزاحم رو بدون فکر کردن بلاک کن! 📲 حریم خصوصی خودت رو تو انتشار عکس رعایت کن.