eitaa logo
تهران ما
146.3هزار دنبال‌کننده
26.3هزار عکس
23.4هزار ویدیو
125 فایل
🇮🇷 «تهران ما» «همیشه با خبر، با ما» ✅ شماره ثبت وزارت ارشاد 96422 🤝 ارتباط با ادمین و ارسال سوژه @Ad_iraan_ma 📣 تعرفه و درخواست تبلیغات @Shaparak_Ad_Center ✍️ مشاهده بازخورد مخاطبان @bazkhordha_ir 🌐پایگاه خبری www.navayeiranema.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺️بذرافشان رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران – در تشریح وضعیت فعالیت بازارهای طلا و همچنین روند قیمتی طلا و سکه در بازار گفت: به علت وضعیت فعلی وقوع جنگ، بازارها در وضعیت تعطیل و نیمه تعطیل قرار دارند. برای مثال بازار طلا تهران به صورت کامل تعطیل است و واحدها در حد ایفای تعهدات معوقه خود فعالیت می‌کنند و در سطح شهر نیز بیشتر واحدهای تولیدی نیمه فعال بوده شاید بتوان گفت نزدیک به ۲۰ درصد از واحدها فعال هستند. 🔹️وی افزود: همچنین در شهرهای دیگر نیز واحدهای تک فروش نیز بین ۱۵ تا ۲۰ درصد فعالیت دارند که نسبت به حالت عادی ساعات کار و فعالیت آنها نیز محدودتر شده است؛ چراکه معاملات و تقاضا در بازار به حداقل رسیده و قیمت‌ها نیز به شدت با کاهش روبرو شده؛ به طوریکه روز گذشته طلا به کانال ۱۶ میلیون تومان نیز عقب نشینی کرد. 🔹️رئیس اتحادیه طلا تهران خاطرنشان کرد: با این حال به علت شرایط جنگی و رکود در بازار، قیمت‌ها در بازار ایران نسبت به بازارهای جهانی عقب است و بازار در شرایط رکود، کاهش تقاضا و حداقل معاملات است. 🔹️بذرافشان گفت: شاید وضعیت نیمه تعطیل بازار باعث شود مردم با برخی نگرانی‌ها روبرو باشند، اما توصیه ما به همه مردم این است که تا زمانی که وضعیت بازار به حالت ثبات و پایداری نرسیده است، اقدام به خرید و فروش نکنند و از آنجایی که طلا در گروه کالاهای مایحتاج مردم نیست؛ بنابراین در شرایطی که وضعیت بازار در حالت نوسانی و بی ثبات قرار دارد اقدام به سرمایه گذاری در این حوزه تا بازگشت پایداری به بازارها نکنند. 🔹️وی با ارائه وضعیت قیمت طلا و سکه در بازار گفت: در این شرایط ممکن است برخی از واحدها به صورت سلیقه‌ای رفتار و معامله کنند و به مردم توصیه می‌شود که برای استعلام قیمت‌ها تنها از طریق اتحادیه طلا به عنوان مرجع رسمی و اصلی قیمت طلا در کشور اقدام کنند. ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @tehran_ma
🔺تصویری ماندگار از تهران پس از بمباران ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @tehran_ma
🔺اطلاعیه فرماندهی امنیت سایبری: مردم نرم‌افزارهایی که از منابع نامعتبر نصب کرده‌اند، حذف کنند/ احتمال سوءاستفاده دشمن وجود دارد اطلاعیه فرماندهی امنیت سایبری کشور بسم الله الرحمن الرحیم 🔹به اطلاع مردم مقاوم و شریف ایران اسلامی می‌رساند که دشمن در تلاش است با استفاده از نرم‌افزارهای آلوده که عموما از مسیرهای غیررسمی بر روی گوشی‌های تلفن همراه توسط کاربر نصب شده است، به زیرساخت ها و خدمات عمومی حمله سایبری انجام دهد. 🔹نوع سوءاستفاده دشمن می‌تواند به گونه‌ای باشد که افراد نسبت به استفاده دشمن از این نرم‌افزارها مطلع نباشند. 🔹برهمین اساس و با توجه به شرایط کشور به منظور مقابله با اقدامات سایبری دشمن، از مردم عزیز می‌خواهیم این نرم‌افزارهای نصب شده از مراجع غیر رسمی را حذف کرده و در صورت نیاز مردم افزار های ضروری را از منابع معتبر مجددا نصب کنند. 🔹همچنین بهتر است مردم عزیز، در زمان‌هایی که از مودم‌های خانگی و یا اینترنت همراه استفاده نمی‌کنند، آنها را خاموش کنند. ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @tehran_ma
20.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 ارسال‌کنندگان ویدیو به رسانه‌های ضدایرانی منتظر این لحظه باشند ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @tehran_ma
🔺جبهه پشتیبانی سایبری: فعال‌تر از همیشه؛ عملیات‌های بی‌سابقه علیه جبهه کفر در جریان است 🔸جبهه پشتیبانی سایبری با انتشار بیانیه‌ای از افزایش فعالیت خود در سطوح بی‌سابقه خبر داد. در این بیانیه تأکید شده است که هم‌اکنون عملیات‌های گسترده و متعددی علیه جبهه کفر در حال اجراست متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: 🔹از همه کسانی که به ما یادآوری می‌کنند که وقت جهاد فرا رسیده است، سپاسگزاریم. 🔹جبهه پشتیبانی سایبری اکنون فعال‌تر، قوی‌تر و موثرتر از همیشه است. حداقل ۵ کشور از زمان تجاوز آمریکایی-صهیونیستی با ما در حوزه سایبری در تعامل هستند. 🔹هم‌اکنون عملیات‌های بزرگ سایبری متعددی علیه جبهه کفر در حال اجراست که در تاریخ بی‌سابقه است. 🔹ممکن است هیچ‌کس تا زمان صدور این بیانیه از این حملات مطلع نباشد و برخی جزئیات آن را بدانند. 🔹جبهه هنوز بیش از نیمی از دارایی‌های تسلیحاتی خود را به کار نگرفته است. 🔹امروز جبهه کفر زیر پای سربازان اسلام له می‌شود. اما ما تنها برای خدا کار می‌کنیم و پاداش را فقط از او می‌طلبیم. 🔹پس از طلوع فجر پیروزی، به اذن خدا، گزارش‌های حملات جبهه پشتیبانی سایبری علیه جبهه باطل را به شما اطلاع خواهیم داد. ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @tehran_ma
🔺️آمادگی کامل برای تأمین نان پایتخت 🔹معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران: با بهره گیری از ظرفیت نانهای صنعتی، دوگانه سوز کردن نانوایی ها و توزیع آرد بسته بندی، حتی در بدترین شرایط ممکن، هیچ نگرانی بابت تأمین نان وجود ندارد. ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @tehran_ma
🔺شهادت ۲ دانش‌آموز و یک معلم در حمله هوایی به خرم‌‌آباد 🔹مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان: بر اثر حمله هوایی بامداد دوشنبه به شمال خرم‌آباد یک معلم و ۲ دانش‌آموز به شهادت رسیدند. ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @tehran_ma
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥کسی که برای خدا عمل می‌کند چرا بترسد؟ از کی بترسد؟ ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @tehran_ma
🔺سردار موسوی: ادامه نبرد تا تحقق اهداف ملی صورت می‌گیرد 🔹فرمانده نیروی هوافضای سپاه: عقب‌نشینی‌های چندبارهٔ دشمن، نتیجهٔ پشتیبانی مردم در خیابان‌ها‌ از رزمندگان میدان است. ‌ 🔹ادامهٔ نبرد تا تحقق اهداف ملی و میهنی صورت می‌گیرد. ‌ 🔹حضور حیرت‌انگیز مردم در ‌خیابان‌، کارآمدی میدان را رقم زده است و این رمز پیروزی‌ها و حماسه‌های بعدی است. ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @tehran_ma
🔺بقائی: مذاکره ای با آمریکا نداشته‌ایم 🔹اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سؤالی راجع به عقب‌نشینی آمریکا از موضع تهدید آمیز خود علیه زیرساخت‌های حیاتی ایران، اظهار داشت: طی چند روز گذشته پیام‌هایی از طریق برخی کشورهای دوست مبنی بر تقاضای آمریکا برای مذاکره جهت پایان جنگ واصل شد که به نحو مقتضی و طبق مواضع اصولی کشور به آنها پاسخ داده شد. 🔹وی افزود: در این پاسخ‌ها هشدارهای لازم درباره پیامدهای وخیم هرگونه تعرض به زیرساخت‌های حیاتی ایران داده شد و تأکید گردید هرگونه اقدام علیه زیرساخت‌های انرژی ایران با واکنش قاطع، فوری و مؤثر نیروهای مسلح ایران مواجه خواهد شد. 🔹سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین هرگونه مذاکره و گفتگو با آمریکا طی ۲۴ روز گذشته جنگ تحمیلی را رد کرد و تصریح نمود که موضع جمهوری اسلامی ایران در خصوص تنگه هرمز و شرایط پایان جنگ تحمیلی هیچ تغییری نکرده است. ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @tehran_ma
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 عصبانیت و افشاگری خبرنگار کانال 14 اسرائیل: مقامات ارتش از ما می‌خواهند از شکست پدافند هوایی در برابر ایران سؤالی نپرسیم؛ دیگر گذشت آن زمان؛ اگر لازم باشد فریاد می‌زنیم که چرا پدافندها نمی‌توانند جلوی موشک‌های ایران را بگیرند! ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @tehran_ma
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺هدف قراردادن پایگاه‌های علی‌السالم، الخرج و الظفره 🔹روابط عمومی سپاه: موج ۷۷ عملیات وعده صادق ۴ با رمز مقدس" یاحیدر کرار" تقدیم به راویان مقاومت" شهید علی محمد نایینی"، "شهید ابوعبیده" و "شهید محمد عفیف" علیه اهداف دشمن صهیونی در شمال، مرکز و جنوب سرزمینهای اشغالی با سامانه های ی‌ فوق سنگین و نقطه زن خیبر شکن و پهپادهای انهدامی و علیه پایگاه های ارتش تروریستی و جنایتکار امریکا شامل علی السالم ، الخرج و الظَفره با سامانه های نقطه زن و سوخت جامد "ذوالفقار" و "پهپادهای انهدامی "به فضل الهی با موفقیت کامل انجام شد. 🔹رفتار متناقض رئیس‌جمهور فریبکار آمریکا برای ما غفلتی از جبهه جنگی و ادامه نبرد با متخاصم بدسگال ایجاد نمی کند زیرا عملیات روانی ترامپ نخ نما شده است. 🔹ایستادگی و مقاومت قهرمانه ایران عزیز منجر به سراسیمگی و تردید در برنامه و سناریوهای دشمن متجاوز شده و این مقاومت عزتمندانه به عنوان کلید پیروزی ادامه دارد. 🔹عقب نشینی های دشمن با حضور مردم سلحشور در خیابان و تداوم ضربات میدان انشااله تا تحقق پیروزی نهایی ادامه خواهد داشت. ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @tehran_ma